יונדאי ב - 4500 ש"ח - גמיש.

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

ביקשו ממני לפרסם כאן:


אנו שמחים לבשר על פתיחת גמ"ח מהפכני בקרוב [בס"ד]
של הדפסת ספרים וחברות בכריכה רכה ובכריכה קשה
ללא הגבלת מינימום כלל

והמחיר?

זה הבשורה הגדולה!

לאחר מאמצים מרובים השגנו בס"ד את הפתרונות וההסכמים הטובים ביותר בתחום!

כך שההדפסה תהיה רק 4 אגורות לעמוד [+מע"מ] בגודל של חוברות וספרים

כן!
קראתם נכון!
4 אגורות בלבד!

והכריכה?
כריכה רכה:
רק 2.5 ש"ח בלבד! [עלות החומר הגולמית מהיצרן!]
כריכה קשה:
רק 6 ש"ח בלבד! [כנ"ל]

מדובר בבשורה אדירה ומהפכנית בתחום ההוצאה לאור של ספרי קודש
מכיון שאברכים ובחורים ות"ח רבים לא הוציאו עד כה את ספריהם בגלל עלויות ההדפסה הגבוהות
מה שגרם שרק מי שהיה לו תקציב גבוה הוציא לאור חוברות וכ"ש ספרים שזה דורש תקציב של אלפי ש"ח


זה יעבוד כך:

כל אחד יוכל לשלוח קובץ PDF סגור בגודל של חוברת [הדרכה בהמשך בלי"נ]
הגמ"ח יטפל בהכנת הקובץ לדפוס והכנתו ושליחתו לדפוס הזול [כאמור בחינם!]
התשלום על ההדפסה יהיה ישיר לדפוס, וזה המחיר הזול בארץ מבדיקה מעמיקה!

לאחר מכן הגמ"ח יכרוך את החוברת ללא עלות [מלבד החומר של הכריכה שעלותו אפסית וכנ"ל]

בדרך זו בעז"ה יצאו לאור עולם אלפי ועשרות אלפי ספרים חדשים בקרוב ממש!

הפתיחה של הגמ"ח הייתה מתוכננת להיות כבר לפני כחודש
אלא שטרם מצאנו תורם למכונה שמבצעת את הכריכה עצמה
ואנו מחכים למצוא תורם כדי שהלומדים יקבלו את השימוש במחיר החומר בלבד ולא יצטרכו לשלם על רכישת המכונה
העלות שלה היא 26,000 ש"ח ואפשר לשלם את הכל מכספי מעשרות ללא ספק! [עד 10 תשלומים ליבואן]
ומי שיתרום לקנייתה יזכה במצוות כתיבת ס"ת [כמו שנפסק להלכה שבזמנינו זה מתקיים בהדפסת ספרים] עשרות אלפי פעמים!
ניתן להתנות שכל ספר שיכרך בגמ"ח יהיה בו הקדשה לע"נ וכדומה
מיד לאחר התרומה בעז"ה יפתח הגמ"ח ונעלה כאן אשכול מסודר בענין בלי"נ.

לפרטים נופסים ניתן לפנות אלינו למייל 0556781864A או כאן [או באישי מי שיש לו הרשאה לפתוח צ'אט]
1) המצב על הפנים.

האוירה באיצקוביץ וזכרון משה מאז קריסת בסדנו עכורה מאד, ומליאה בדיבורים נגד השקעות ונוכלים.

אינטרסנטים מסוכנים וחסרי אחריות כמו איצ'ה דז'לובסקי הפכו את משווקי ההשקעות לאויבי העם, כאילו אנחנו לא מחזיקים אברכים ולא תורמים לועידות עולם התורה.

אנשי מסילה ויועצי כלכלה נבונה הורגים אותנו עם עצות האחיתופל להשקיע בדרדלה הזה שנקרא SP500 או השקעות במיטב מגדל ומנורה. אפס אחריות, אפס הבנה למוח עיסקי של משפחות אברכים.

ומה יהיה עם אנשי שלומינו? למה לא כדאי להפנות כבר את הכסף פנימה לפרנס את אנ"ש על הדרך? האם זו דרך התורה להפנות את כל ההשקעות למוסדיים והשקעות פסיביות?

אבל לא נתייאש.

יללה. הגיע הזמן למחזר את הכסף הכי קל במגזר; מדורי הדרושים.

2) ארבע לפנות בוקר. קום מהמיטה. לך לשטיבלאך קאלאבריא במאה שערים. ר' עמרם פרוש, מותיקי ירושלים צועד במקלו ובתרמילו, קופסת טבאק בידו, כששערותיו נוטפות מים קדושים ממקווה אורנשטיין. כל התורה כולה מונחת לו בכיסו.

כשהוא קם להכין תה לימון בכוס הזכוכית, תיצמד אליו. "ר' עמרם, אני צריך עזרה". "אני מחפש סגולות שכתובות בחז"ל לרפואה ונשכחו היום".

ר' עמרם מיד יתחיל לזרוק לך: הרגיל בקצח בברכות דף מ"ם, אספרגוס יפה ללב בברכות נון אל"ף. שמן קיק בשבת דף כ"ף עמוד אל"ף. הנה מספיק - יש לך את שמן קיק, ממנו מתרפאים כל בריחי דמערבא [כל חולי ארץ ישראל].

3) כנס ללינק הזה
בשיין [יש אותו הדבר בעלי באבא גם].

פה יש בקבוקונים בצבע שחור. עם פקק סיליקון גמיש לטפטפת. תזמין כמה מאות או אלפים.

1764519279604.png


במקביל, תזמין משטח של קריסטל בטעם קוקטייל [צבע תכלת]. תפתח את הבקבוקים, ותשאיר אותם יממה כדי שהגזים יצאו לחלוטין. יש לך את השמן קיק. ובצבע מושלם! [לוחשים לי באוזניה שקריסטל לא מייצרים את זה, אבל במקביל "מים חיים" התחילו להביא מארה"ב את המשקה שלהם, תברר אצלם].

אתה יכול להיות רגוע. מחקרים בכל העולם מצביעים על כך ש"אפקט פלצבו" [אדם שבטוח שהוא לוקח תרופה אמיתית, אבל היא דמה] משפר את הבריאות ב-30-60 אחוז. כך שלמעשה אתה לא מוכר בופקעס.

4) השלב הבא, פקס. כן, פקס כמו פעם. יש במשרדים של הישיבה קטנה של הבן של הגרושה שלך, ויש גם מרכזי עזר לנמנעים מטכנולוגיה שמחזיקים מכשירי פקס. תתלוש דף ממחברת החשבון של הבת שלך, וכתוב בכתב ידך את המכתב למערכת הבא;

"לכבוד מערכת רשות הרבים / פטנט רשום/ בשם אמרם, בבטאון אגודת החרדים"

שלום וברכה, אחדשוה"ט,

כמצווה דזיכוי הרבים, ראוי לעורר הציבור על סגולות רפואיות הפלא ופלא המצוייות בפרי הנקרא "קיקיון מצוי". מקור הרפואה יעויין בשבת כ א בסוגיית "ולא בשמן קיק", ונשתכחה בהרבה שנים, אבל במשפחתינו רבות בשנים ידועות הסגולות הנ"ל בזה, ועלתה על דעתי לזכות את הרבים שיש נקודות מכירה בבני ברק ובערי אנ"ש לפרי זה. כיהודה ועוד לקרא, אני מציין כי אצלינו בבית רואים בזה נפלאות בכל מיני נגע ומחלה.
בברכת "ורפוא ירפא" ו"כל המחלה אשר שמתי במצרים"
א.ש.

5) במקביל, פתח את תוכנת WORD, ועצב מודעה בעצמך בפונט מרים המקורי:
"דרושים"
לחברה בינלאומית גדולה דרושים עובדות חרוצות לעבודה מהבית [שיחות נכנסות, שעתיים שלש ביום, אפשר גם בעבודה מקבילה]. שכר גבוה ביותר, תנאים נוחים. אין צורך באיפון ודומיו.
מספר טלפון עם קידומת כשירה [נא להתקשר בבין הסדרים].

הדפס מזה כמה מאות עותקים ושלח את קובי הדפסות להפיץ את זה בכל רחבי הערים החרדיות. בדרך כלל אלו שמתקשרים למודעות דרושים שעל עמודי חשמל, הן אלו שממש מיואשות מעבודה ובבתיהם אין לחם. טרף קל וחסד השם.

שלח את הטקסט הזה גם למודעות הדרושים במקומונים [קונים בבית שמש, מידע ברכפלד וכו'].

יש איזה קסם למודעות דרושים. כשרק מתפרסמת מודעת דרושים איפשהו - מבול. תתכונן למבול, אבל מבול טלפונים!

===

6) ההצעה למתקשרות:

מדובר בחברת דֶרְמָא-קִיק אִינְטֶרְנַשְׁיוֹנַל אָי אֹו.

יש לכן 3 חבילות:

החבילה הבסיסית "סוכנת דרמא-קיק בכירה". אתם משלמות רק 100,000 ש"ח כדי להפוך להיות מפיצות של המוצר הפלאי הזה. ומקבלות 200 חבילות של דרמא-קיק. בעיסקה ניתן לקבל הלוואה מ"קש-מאני מימון" כדי להקל על הפריסה ל-24 תשלומים.

אתן מוכרות כל חבילה ב-1000 ש"ח, ולמעשה יש לכן רווח כפול בתוך חודשים ספורים.

החבילה הבינונית "מתקדמת דרמא-קיק": תשלום של 150,000 ש"ח ב24 תשלומים [באמצעות קאש -מאני מימון], ואתן מקבלים 250 חבילות של דרמא-קיק + קורס דיגיטלי של 8 שיעורים למיתוג העסק והבית סביב דרמא-קיק.

החבילה המליאה "מאסטרית דרמא-קיק": פה את כבר הופכת לאושיה לחלוטין: רק 200,000 ש"ח ב-24 תשלומים, ואתן מקבלת 300 חבילות דרמא-קיק, קורס דיגיטלי מורחב, ערכת מדבקות חולצות, מפגש פעם בחצי שנה אפרת קוזלוביץ המאסטרית הראשית של דרמא-קיק.


====

7) למי שנבהלת, חשוב להסביר שמדובר בעצם בעיסקת זהב:

מה זה כבר 100,000 ש"ח בשעה שאת יכולה להכניס עשרות או מאות אלפים בחודש ממכירות תרופת הפלא - למעשה אתן נכנסות למועדון שמוכר שיווקי שמוכר בכל העולם על ידי מאסטרים בינלאומיים, ומי שיודעת מדובר בתרופה סודית שהFDA מונע בכל כוחו מלאשר רק בגלל מעורבות כוחות אדירים מעולם הרפואה והביוטק שחוששים מהחלשת כוחם!

למעשה זו הזדמנות מיוחדת ונדירה שאת מקבלת הזדמנות להכות בברזל כשהוא חם וצומח, ושהרבנית מקאלאבאריא בעצמה היתה מחלקת את המוצר הזה לכל מבקשות הרפואה, כך שמדובר למעשה בסגירת מעגל יהודית-רפואית מימות הגמרא ועד לימינו אנו והקידמה.

8) באקלים של היום, אני מעריך שיקחו 18 חודשים עד האקזיט!

פתאום זה יתחיל להופיע;

ראש הכולל של הבעל של ה"מאסטריות" יגיע לביתך עם ועד הצדקה של בית שמש.

השכנים שלך יתחילו לשאול אותך, למה פתחת יותר מ-100 תיקים בהוצאה לפועל נגד נשות אברכים בעוון "התנגדות לביצוע שטר".

אתה מנתק את כל קווי הטלפון הכשרים וסוגר את "דרמא-קיק אינטרנשיונל".

תירשם כאן בפרוג בשם חדש-ישן. ותכתוב שם את ההודעה הבא:

לצערינו, בגלל המחלחמה של אינטרסטים שאין המקום לדבר עליהם כאן, חברת דרמא-קיק אינטרנשיונל נאלצה לסגור את שעריה. אבל חברים, המוצר כאן ועובד. שיווק כזה שיווק אחר, אתם תמצאו אותו מרפא את עם ישראל.

בהצלחה. אל תשכח את המעשר.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה