דרוש מידע ייעוץ חד פעמי, בעשרות אלפי שקלים :(

  • הוסף לסימניות
  • #1
אנחנו עוזרים לבן משפחה
שלאור מצבו הרפואי , הפסיק לעבוד
ולכאורה זכאי לקצבת נכות
רק מה?
בחברות לייעוץ, חסד ועזרה בע"מ, שלא ע"מ לקבל פרס וכו' וכו'
לוקחים אחוזים מכובדים מהקצבה למשך 5 שנים
שבמקרה כאן (כשיש ילדים) מדובר על עשרות אלפי שקלים :eek:

אנחנו כן היינו שמחים לקבל ייעוץ מקצועי
כדי לא להפסיד ולהזדקק לערעורים וכד' על דקויות
נשמח לקבל המלצה
על מישהו שמבין בתחום היטב
ומוכן לקבל אנשים לייעוץ בתשלום לפגישה, ולא בהתחייבות לאחוזים
(עם הרב גולדנטל הצדיק, שעשה ועושה המון לא עמ"נ לקבל שכר, כבר התייעצנו, שהמליץ להגיש
וכרגע בעקבות הקורונה הוא לא מקבל קהל, רק בטלפון)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אנחנו עוזרים לבן משפחה
שלאור מצבו הרפואי , הפסיק לעבוד
ולכאורה זכאי לקצבת נכות
רק מה?
בחברות לייעוץ, חסד ועזרה בע"מ, שלא ע"מ לקבל פרס וכו' וכו'
לוקחים אחוזים מכובדים מהקצבה למשך 5 שנים
שבמקרה כאן (כשיש ילדים) מדובר על עשרות אלפי שקלים :eek:

אנחנו כן היינו שמחים לקבל ייעוץ מקצועי
כדי לא להפסיד ולהזדקק לערעורים וכד' על דקויות
נשמח לקבל המלצה
על מישהו שמבין בתחום היטב
ומוכן לקבל אנשים לייעוץ בתשלום לפגישה, ולא בהתחייבות לאחוזים
(עם הרב גולדנטל הצדיק, שעשה ועושה המון לא עמ"נ לקבל שכר, כבר התייעצנו, שהמליץ להגיש
וכרגע בעקבות הקורונה הוא לא מקבל קהל, רק בטלפון)
יש פה כבר כמה אשכולות בנידון
בתכלס כולם בסוף ממליצים על הרב גולדנטל
כך שכבר הגעתם לנקודת הקצה הטובה ביותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נשמח לקבל המלצה
יש לי מישהו מצוין עם לב זהב ועם ים נסיון שעושה הכל במחירים ממש מצחיקים ביחס לשוק.
שווה לנסות. ראינו אצלו אחוזי הצלחה גבוהים מהרגיל.
(הוא לוקח את התיק אישי כאילו זה בעיה שלו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הוא מוכן לעשות פגישה במחיר יפה?
או שהכל באחוזים
(רק במקום 12.5% הוא לוקח 10%?)
לא לא לא
אני כמעט בטוח שהוא לא עובד באחוזים אלא לפי עבודה.
והפגישה הראשונה במחיר זול מאוד או אפילו בחינם אני לא בטוח
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לא לא לא
אני כמעט בטוח שהוא לא עובד באחוזים אלא לפי עבודה.
והפגישה הראשונה במחיר זול מאוד או אפילו בחינם אני לא בטוח
תודה על המידע
אפשר פרטי התקשרות
או שאשלח לך מייל שתשלחו לשם
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אירגוני מיצוי זכויות לא רק נפגשים פעם אחת, אלא עושים הכל שהלקוח יקבל את הקצבה (הרי יש להם אינטרס אחוזי בזה..)..
לא שאני ממליצה עליהם. כי כמו שכבר כתבת ההפרשות לארגונים עצומות..

לא יודעת אם מתאים לכם, אבל בלשכת הרווחה של עיריית ב"ב, יש תחום מיצוי זכויות מקצועי, ללא עלות כמובן.
לרוב צריכים לפתוח תיק בשביל זה, לכן כתבתי שלא יודעת אם מתאים לכם..אבל אולי אפשר לנסות גם בלי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אמא שלי הלכה עם אחד בשם פרנקל מביתר
הוא הוציא בשבילה את כל מה שהיא זכאית, וגם רטרואקטיבית [שהם הכחישו שהיא זכאית, למרות שהיתה זכאית]
הוא לא לוקח אחוזים לשנים, אלא לוקח רק על העבודה שעשה סכום מסוים.
אין לי פרטים שלו, אבל אולי יהיו פה כאלו שידעו לתת פרטים
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
כמה זמן רטרואקטיבית נתנו?
אמא שלי הלכה עם אחד בשם פרנקל מביתר
הוא הוציא בשבילה את כל מה שהיא זכאית, וגם רטרואקטיבית [שהם הכחישו שהיא זכאית, למרות שהיתה זכאית]
הוא לא לוקח אחוזים לשנים, אלא לוקח רק על העבודה שעשה סכום מסוים.
אין לי פרטים שלו, אבל אולי יהיו פה כאלו שידעו לתת פרטים
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
כבר עברו כמה שנים מאז, כך שקשה לי לזכור
אבל היות והיא פנתה כמה פעמים לברר, ובכל פעם אמרו לה שהיא לא זכאית - היא קיבלה על תקופה די ארוכה אחורה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יש לי מישהו מצוין עם לב זהב ועם ים נסיון שעושה הכל במחירים ממש מצחיקים ביחס לשוק.
שווה לנסות. ראינו אצלו אחוזי הצלחה גבוהים מהרגיל.
(הוא לוקח את התיק אישי כאילו זה בעיה שלו)
אפשר פרטים או מייל שלו?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה