דרוש מידע ייעוץ שינה לתינוקות. המלצות?

  • הוסף לסימניות
  • #21
קראתי באתר ובהמלצות, נשמע מדהים ואפילו מידי מכדי להיות אמיתי....
יש לי תינוקת בת חודשיים שפשוט לא יישנה מאז שהיא נולדה (האמת שגם בהריון בשעות הלילה היא היתה עירנית מידי...), אתן באות לומר לי שהתוכנית הזאת תשנה לנו את החיים?
יש קסמים בשינת תינוקות? או שתינוקות בוכים וערים בלילה וזה עוד תוכנית שאולי עובדת אולי לא?
אשמח באמת לשמוע כי אני כבר לא שורדת את העייפותתתת
סורי על ההקפצה...
את מתארת בול את הבת שלי,
אשמח לדעת מה עשית? (עבר 3 שנים...)
אני אובדת עצות, הוצאתי מאות שקלים על ייעוצים והמוצא האחרון זה חנה בתיה
אבל יקר רצח, (אם יעזור אני סבבה עם זה ואם לא...)

מה עושים???
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
סורי על ההקפצה...
את מתארת בול את הבת שלי,
אשמח לדעת מה עשית? (עבר 3 שנים...)
אני אובדת עצות, הוצאתי מאות שקלים על ייעוצים והמוצא האחרון זה חנה בתיה
אבל יקר רצח, (אם יעזור אני סבבה עם זה ואם לא...)

מה עושים???
ניסית את @ציבי פרקל היא אלופה ממש
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
מתעניינת דווקא על חנה בתיה
גם אני הייתי אצל חנה בתיה ועשיתי שינוי משמעותי מאד!
עכשיו ברוך השם ילד שביעי הייתי אצלה בקודם
כל הגידול שלו שונה לחלוטין
ישן טובבבבב!!
ולאורך כל היממה זה נראה אחרת לגמרי מאשר אצל הקודמים שלא היה לי את הידע הזה
ממליצה בחום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
גם אני הייתי אצל חנה בתיה ועשיתי שינוי משמעותי מאד!
עכשיו ברוך השם ילד שביעי הייתי אצלה בקודם
כל הגידול שלו שונה לחלוטין
ישן טובבבבב!!
ולאורך כל היממה זה נראה אחרת לגמרי מאשר אצל הקודמים שלא היה לי את הידע הזה
ממליצה בחום!
אשמח לשאול אותך כמה שאלות בטלפון, אפשרי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
מתעניינת דווקא על חנה בתיה
אני גם עשיתי אצל חנה בתיה ייעוץ שינה, הבת שלי הייתה בת חודש וחצי, וקיבלתי כלים משמעותיים וחשובים לחיים
ובמיוחד בשבילה!
היא תינוקת הרבה יותר שמחה ורגועה ממה שהייתה בהתחלה, ישנה הרבה יותר טוב ורגועה באופן כללי, ומדברת אתך על תינוקת שהייתה צורחת מלאאא ואוכלת כל היום....
אגב, עכשיו היא כבר כמעט בת תשעה חודשים, ועברנו כל מיני משברי שינה כמו גיל ארבעה חודשים, צמיחת שיניים ועוד, והכלי שחנה בתיה נתנה לי עוזרים לי ב"ה להצליח להחזיר אותה גם לשינה טובה כשהאתגר חולף לו, ובתוך הזמן הקשה בעצמו.
בקיצור- ממליצה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
הליווי של חנה בתיה זה בדיגיטל?
ז"א שיעורים מוקלטים כאלה שאפשר לצפות וזהו או ליווי אישי
אשמח אם מנסיון אפשר לפרט איך הולך התהליך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
הליווי של חנה בתיה זה בדיגיטל?
ז"א שיעורים מוקלטים כאלה שאפשר לצפות וזהו או ליווי אישי
אשמח אם מנסיון אפשר לפרט איך הולך התהליך?
לי היה ליווי אישי
שתי פגישות, מענה יומיומי במייל, ומעקב יומיומי על טבלאות שינה למשך חודש
יכול להיות שיש גם בדיגיטל, לדעתי אם המצב קשוח עדיף לך הליווי האישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אני מחפשת משהו שכולל ליווי אישי, בניית תכנית מותאמת, מענה ומעקב
ולא כמה סרטונים שנשלחים אלי עם טיפים טובים ככל שיהיו (היו כמה שזה מה שהציעו)
לכן אני רוצה לשמוע על @חנה בתיה כי אני רואה שייש כאן הרבה מרוצים
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אני מחפשת משהו שכולל ליווי אישי, בניית תכנית מותאמת, מענה ומעקב
ולא כמה סרטונים שנשלחים אלי עם טיפים טובים ככל שיהיו (היו כמה שזה מה שהציעו)
לכן אני רוצה לשמוע על @חנה בתיה כי אני רואה שייש כאן הרבה מרוצים
לא יודעת איך היה בעבר,
התוכנית של חנה בתיה כיום מתחילה מצפיה בסרטונים והתחלה של שינוי בהתאם לסרטונים *לפני* השיחה איתה,
מדברים איתה אחרי צפיה בסרטונים והתחלה של שינוי מצידכם,
ואחרי זה יש עוד ליווי במייל

אם את רוצה עוד פרטים - אפשר באישי בשמחה
(בהנחה שאת בת של מלך ולא בן של מלך :))
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
@פריידי @חיים פרוג - תודה על המילים החמות - ממיס את הלב. אתן מעוררות השראה!! :sleep:

מתעניינת דווקא על חנה בתיה

@הנסיכה סינדרלה אני כאן בשבילך, אם תרצי לבדוק התאה :steps:
@בן של מלך!
אחרי שליוויתי אלפי משפחות, הבנתי שליווי והתאמה זה חובה
התהליכים אצלי בנויים בצורה מדויקת עם שילוב של ידע, עבודה מנטלית וכלים רגשיים - התאמה וליווי.
(ממש חופף לתהליך רגשי :love:)

יש לי מגוון של אפשרויות - תלוי באתגר הקיים.

לא יודעת איך היה בעבר,
התוכנית של חנה בתיה כיום מתחילה מצפיה בסרטונים והתחלה של שינוי בהתאם לסרטונים *לפני* השיחה איתה,
מדברים איתה אחרי צפיה בסרטונים והתחלה של שינוי מצידכם,
ואחרי זה יש עוד ליווי במייל

אם את רוצה עוד פרטים - אפשר באישי בשמחה
(בהנחה שאת בת של מלך ולא בן של מלך :))
מה שכתבו פה זה שיחת ייעוץ (כן ברמה כזו יש גם ידע מקדימה וגם התאמה בשיחה ומענה לשאלות.
(מי זאת @הרוח ? :D)


אז משאירה כאן את הפרטים המעודכנים שלי למי שרוצה לבדוק התאמה
כאן מקבלים ערך מטורף ומכירים יותר על הגישה
זה המייל שלי supermamy.hanabatia :) gmail.com
זה המספר שלי 0555687647
או 0542243020
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
מקפיצה
מישהיא ניסתה עם חנה בתיה השכבה של משפחה והערב השתנה

יש לי חמישה ילדים ולא מצליחה להפריד- בעבר היה לי בשש לילה
ושהגדולים גדלו לא מצליחה להשכיב את הקטנים
@חנה בתיה
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
מקפיצה
מישהיא ניסתה עם חנה בתיה השכבה של משפחה והערב השתנה

יש לי חמישה ילדים ולא מצליחה להפריד- בעבר היה לי בשש לילה
ושהגדולים גדלו לא מצליחה להשכיב את הקטנים
@חנה בתיה
לא יודעת על משפחה ספציפית אבל היא אלופה!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מקפיצה
מישהיא ניסתה עם חנה בתיה השכבה של משפחה והערב השתנה

יש לי חמישה ילדים ולא מצליחה להפריד- בעבר היה לי בשש לילה
ושהגדולים גדלו לא מצליחה להשכיב את הקטנים
@חנה בתיה
@כבאית101 זה אתגר מוכר מאוד!
הקטנים נגררים עם הגדולים.
אצלי קודם תהי בטוחה מה הדבר הנכון לכל אחב הילדים מבחינת שינה :)
כשאמא בטוחה חצי דרך כבר מאחוריה
ואחר לומדים איך להכין את הגוף ולתקשר עם הילד כדי שיהיה לו קל להתמודד עם הפרידה של כל הבית
עלתה כתבה שלי להידברות שקשור מאוד למה שאת מעלה פה

ואת מוזמנת ליצור איתי קשר במייל אם תרצי לקבל יותר חומר info :) supermami.co.il
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
מקפיצה
מישהיא ניסתה עם חנה בתיה השכבה של משפחה והערב השתנה

יש לי חמישה ילדים ולא מצליחה להפריד- בעבר היה לי בשש לילה
ושהגדולים גדלו לא מצליחה להשכיב את הקטנים
@חנה בתיה
אני נעזרתי בה
2 הבנות שלי ישנו איתי קבוע במיטה
וב"ה שהיום כבר 4 שנים שהן ישנות בחדר בנות כל הלילה

גם אצלי הגדולים ישנו בשש עד שש בבוקר
ואצל הקטנים הרבה יותר קשה
(הגדולים תמיד מרעישים....)
וגם עכשיו עם 2 הקטנים ששוב מאתגרים אותי
אני נעזרת בחנה בתיה- וזה פשוט עובד ב"ה
זה לא קסמים, לגמרי סוג של הנחיית הורים אבל ממוקד לשינה
ממליצה מאוד מאוד
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה