- הוסף לסימניות
- #1
איך אני מייצאת לפוסט סקריפט באיכות מקסימלית לדפוס, ואיך אני אחר כך מוודאת שהדיסטילר יהפוך ל PDF באיכות דפוס?
מה שעשיתי כיום זה דרך "פרינט" אבל אני לא בטוחה שזו הדרך הנכונה
כשאני מייצאת ל PDF באיכות דפוס, יוצא לי קובץ 1300 KB וכשאני עושה זאת דרך הדיסטילר, זה יוצא 590 KB
הבדל משמעותי
דבר נוסף, חלק מזה אני צריכה לייצא להטבעה.
האם מייצאים בדרך שונה?
מה שצריך להיות מוטבע צבוע בצבע פנטון מג'נטה
מה שעשיתי כיום זה דרך "פרינט" אבל אני לא בטוחה שזו הדרך הנכונה
כשאני מייצאת ל PDF באיכות דפוס, יוצא לי קובץ 1300 KB וכשאני עושה זאת דרך הדיסטילר, זה יוצא 590 KB
הבדל משמעותי
דבר נוסף, חלק מזה אני צריכה לייצא להטבעה.
האם מייצאים בדרך שונה?
מה שצריך להיות מוטבע צבוע בצבע פנטון מג'נטה
הנושאים החמים