אשמח לפרטי יצירת קשראפשר להמליץ לעשות אבחון וללמוד בשיטת הרב וובר.
זה לא אבחון קשב וריכוז, ולא אבחון דידקטי, אבל זה אבחון לימודי בגמרא שבה בודקים מה האישיות של הילד, היכולות שלו החוזקות והחולשות ומשתמשים בחוזקות כדי לטפל בחולשות.
ואז מצמידים לו אברך מטעמם וזה מחולל פלאים ! מקדם מאד ! נותן סיפוק לילד שהוא לומד בדיוק לפי התכונות אופי שלו והאישיות שלו וזה מאד מקדם בגמרא.
אגב, זה יכול לגלות כשרונות שיש לילד וללמד אותו איך להשתמש בהם וזה יגרום לו לתדמית חיובית בעיני עצמו ובעיני חבריו.
התמודדות לא פשוטה ולא מובנת למי שלא בזה.יש לנו ילד כבר בכיתה ה', לומד בחיידר רגיל (ליטאי), הוא ילד מוכשר, חכם מאוד,
אבל הוא מאוד "מתאגר", כלומר הוא פעיל כמה רמות מעל מה שאתם יכולים לשער... וזה גורם להוציא את כל הצוות מהכלים
נוסף לזה יש לו בעיה חברתית, הוא אוהב "להציק" ועל כן הוא קצת לא במרכז החברה
עיקר השאלה שלי,
היא איך להתמודד איתו מול החיידר,
החיידר כבר הודיע לי כמה פעמים, שהוא "לא מתאים"
וזה ברור, אין להם כח אליו
הוא מעייף אותם
[כמו שאמר לי המפקח שלו: "אנחנו צריכים לרדוף אחריו כל היום ולכבות שריפות...."].
ככה זה כבר כמה שנים, והוא "סוחב", בשנה האחרונה המצב החריף, וה"רבנים" מוציאים אותו על בסיס יומיומי כמעט כל היום הוא "בחוץ"... כמה שביקשתי בטוב או באיומים, כבר זה לא עוזר, הם גם משדרים את זה לילד בכמה אופנים...
מה עושים?
יש מנופי לחץ על החיידר מבחינת חוקית? שלא ישיאירו אותו כל היום מחוץ לכיתה? שלא ישלחו אותו לבית כמעט כל יום?
אציין, שהוא עבר אבחונים רבים ובכולם הוא מעל הממוצע, רק שיש לו בעיה של "מוסחות" שאין לזה תרופה ברורה, מלבד סוג מסויים של "ריטלין" שנתנו לו תקופה, אבל זה הביא לו תופעות לוואי משמעותיות שחייבו להפסיק
אודה לכל עצה
או לרעיון על חיידר אחר - בירושלים
עם מי ? עם המכון הרב וובר ?אשמח לפרטי יצירת קשר
ההצלחה היא קיימת תמיד אבל בשטחים שוניםאבל אם נדייק, ההצלחה שלהם היום היא לא תוצאת הקשיים הלימודיים והחברתיים, כן?
שלום,יש לנו ילד כבר בכיתה ה', לומד בחיידר רגיל (ליטאי), הוא ילד מוכשר, חכם מאוד,
אבל הוא מאוד "מתאגר", כלומר הוא פעיל כמה רמות מעל מה שאתם יכולים לשער... וזה גורם להוציא את כל הצוות מהכלים
נוסף לזה יש לו בעיה חברתית, הוא אוהב "להציק" ועל כן הוא קצת לא במרכז החברה
עיקר השאלה שלי,
היא איך להתמודד איתו מול החיידר,
החיידר כבר הודיע לי כמה פעמים, שהוא "לא מתאים"
וזה ברור, אין להם כח אליו
הוא מעייף אותם
[כמו שאמר לי המפקח שלו: "אנחנו צריכים לרדוף אחריו כל היום ולכבות שריפות...."].
ככה זה כבר כמה שנים, והוא "סוחב", בשנה האחרונה המצב החריף, וה"רבנים" מוציאים אותו על בסיס יומיומי כמעט כל היום הוא "בחוץ"... כמה שביקשתי בטוב או באיומים, כבר זה לא עוזר, הם גם משדרים את זה לילד בכמה אופנים...
מה עושים?
יש מנופי לחץ על החיידר מבחינת חוקית? שלא ישיאירו אותו כל היום מחוץ לכיתה? שלא ישלחו אותו לבית כמעט כל יום?
אציין, שהוא עבר אבחונים רבים ובכולם הוא מעל הממוצע, רק שיש לו בעיה של "מוסחות" שאין לזה תרופה ברורה, מלבד סוג מסויים של "ריטלין" שנתנו לו תקופה, אבל זה הביא לו תופעות לוואי משמעותיות שחייבו להפסיק
אודה לכל עצה
או לרעיון על חיידר אחר - בירושלים
עם IQ שמשאיר את כולם רחוק-רחוק מאחורה.
אשמח לקרוא מה למשל ?כולל טיפול תרופתי [ויש המווווווווווון 'תחליפים' לריטלין שעובדים כל כך מוצלח],
כל מילה! חשוב לחבר ילד כזה להצלחות, הוא עובר סבל מטורף ועשוי לחוות את עצמו ככשלון לכל החיים.ייעצו פה דברים נכונים וחכמים מאוד
אני חושבת שבנוסף לאבחון מקצועי וטיפול תרופתי
חשוב מאוד להתחיל תהליך של טיפול רגשי
נשמע שהילד עובר שנים לא פשוטות בחיידר וזה משפיע מאוד על הדימוי העצמי
וכן הייתי ממליצה מאוד על חשיבה יחד עם אנשי מקצוע על מעבר למסגרת קטנה ותומכת
לא נשמע שהוא נתרם כרגע בשום צורה מהמסגרת הנוכחית
בהצלחה רבה והרבה כוח!
מצו"ב לדוגמה.אשמח לקרוא מה למשל ?
אהבתי את התגובה הזו שמגבה מאד הילד.1.לתת לו גב חזק מאד.
2. להעביר אותו ממקום שלא אוהבים אותו כדי שבסוף לא יקרה שהוא לא יאהב את כל החרדים.
3.להפנות את כל מרצו למשהו טוב ואיכותי .
בהצלחה!!!
הנה עוד, ויישר כח ל @אחד1מצו"ב לדוגמה.
[של מכון הביננו. לא לוקח אחריות על התוכן. רק להתרשמות כללית]
מאמין שהרב @הקטן שבאריות יוכל להסביר מעט מנסיונו. יהיה שווה לקרוא..
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים

Reactions: לא לעניין1 //