דרוש מידע יניב ארד/ גון ברייס/ האקר יו

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לשמוע חוו"ד
מתעניינת על לימודי fullstack web
בלי רקע בתכנות. רק מתמיכה טכנית (IT)
אשמח לשמוע מבחינת תעודה, מבחינת לימודים- איפה הכי מקצועי, בכללי על המכללות השונות, ומבחינת השמה

תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני מסיימת קורס בגון ברייס עוד כמה שבועות (לא full stack web אבל זה אותם מרצים אני חושבת), לא מכירה את המכללות האחרות אבל הלכתי לג'ון ברייס מכמה המלצות וזה נחשב מוכר (משמעותי גם בשביל מקומות עבודה שהמכללה הזו מוכרת ונחשבת), ומבחינת מקצועיות - זה באמת הכי שיש... אני הגעתי בלי שום רקע במחשבים ולמדתי שם הכל מאפס, הכשרה מצוינת, מונגשת, ברמה גבוהה, הכנה לראיונות עבודה וכו'. אני בעד המקום הזה, אבל שוב לא מכירה את המכללות האחרות שציינת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אה, ומוסיפה עוד 2 דברים חשובים בנוגע לג'ון ברייס - מקבלים תעודה של ג'ון ברייס ושל זרוע העבודה (זרוע העבודה אפשר לקבל רק אם משלימים חובת נוכחות של 80 אחוז נראה לי, ורק אם נמצאים לאורך קורס אחד, אם מקפיאים וחוזרים לקורס בשנה אחרת אפשר לקבל רק את התעודה של ג'ון ברייס)
ודבר שני - בגלל שזה לא תוכנית לימודים מוכרת במה"ט, אין שום מלגות שיכולות להתאים, או לפחות אני לא מצאתי וחיפשתי הרבה.... אז זה גם צריך להיות שיקול אם את יכולה לשלם את הלימודים האלו בעצמך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תודה ממש על התגובה @תמר מהמרכז

את רואה עת עצמך משתלבת בשוק ההיטק בסיום הקורס?
שואלת כי זה נשמע לי מוזר לעשות קורס של 7 חודשים, תובעני ככל שיהיה ולהתחיל אח"כ לחפש עבודה בהייטק.
איך זה נראה לך?
מי המרצה שלך? אסף או גל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תודה ממש על התגובה @תמר מהמרכז

את רואה עת עצמך משתלבת בשוק ההיטק בסיום הקורס?
שואלת כי זה נשמע לי מוזר לעשות קורס של 7 חודשים, תובעני ככל שיהיה ולהתחיל אח"כ לחפש עבודה בהייטק.
איך זה נראה לך?
מי המרצה שלך? אסף או גל?
קודם כל - יש כאלו שמשתלבים בהייטק אחרי קורס של חודשיים וחצי בדיקות תוכנה..... אבל כן, אני רואה את עצמי עובדת בהייטק אחרי הקורס, בעזרת ה'. (השוק היום בעייתי אז צריך תפילות למצוא עבודה נורמלית אבל ה' יעזור. מבחינת השמה הם כן מתחייבים לזה למצטיינים אבל אני לא בטוחה עד כמה הם באמת מצליחים ליישם את זה במצב היום)
אני מאמינה שזה לא משנה מה אורך הקורס, אלא כמה מיומנויות רכשת שם. והם מקנים מיומנויות למידה במשך כל הקורס יותר מכל קורס במכללות אחרות של שנתיים-שלוש. וזה לדעתי מה שהכי משמעותי במקומות עבודה.
אסף וגל הם המרצים של הקורס הזה? אז לא, אצלי המנחה הוא אבי (הוא אמר שמלמד גם בfull stack web אבל יכול להיות שלא באופן קבוע)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני מאודדד ממליצה על ג'ון ברייס
בוא נגיד שהכי חשוב זה מי המורה שלך
לי היה את נ. א.
והיה מעולה ממש!
הקורס לקח כמעט שנה
ואם את רצינית לאורך כל הקורס אז זה לגמרי הגיוני להשתלב בשוק העבודה
עבודה ראשונה קשה בד"כ למצוא
אבל כמו לכולם.
תואר. מהט וכו'
ואגב בעניין מילגה אני הצלחתי לקבל כמעט 50 אחוז ממשרד העבודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
איזה קורס לקחתם שם?
@תמר מהמרכז ו @שווה שווה
בפגישת יעוץ המליצו לי על fullstack web והסכים להוסיף לי 40 שעות של JAVA
מתלבטת מאוד אם ללכת על קורס JAVA שלהם המורחב, או על הקורס הזה
אשמח ממש לחוו"ד
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
איזה קורס לקחתם שם?
@תמר מהמרכז ו @שווה שווה
בפגישת יעוץ המליצו לי על fullstack web והסכים להוסיף לי 40 שעות של JAVA
מתלבטת מאוד אם ללכת על קורס JAVA שלהם המורחב, או על הקורס הזה
אשמח ממש לחוו"ד
אני למדתי JAVA full stack מאוד נהניתי, לא יודעת אבל להשוות בין זה לשני, בכלל לא הציעו לי את השני אני חושבת....
קבעתי פגישה בשירות התעסוקה ושם עזרו לי.
שם עזרו לך עם המלגה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אשמח לדעת האם וכמה מבנת הקרוס מצאו עבודה
האם באמת לאחר חיפוש מסיבי וחזק אפשר למצוא עבודה
כי הבנתי שזה ממש לא כמו מהט ותואר...
אני לא ממש בקשר עם כולם
והיו כאלה שכבר קודם היו בתפקידים דומים בחברה ורק רצו להתקדם
היו הרבה שבאו עם המון רקע. בערך שליש.
אני יודעת על כאלה שסיימו בג'ון ברייס ועובדות
אבל תיהיה בטוחה שגם חיפוש מסיבי לא תמיד עוזר.
פרוטקציה אם יש לך זה הדבר לג'וניוריות.
ברור שהכל משמים
אבל נדיר שמישהו יחזור אליך כי השארת קוח באיזה אתר.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני לא ממש בקשר עם כולם
והיו כאלה שכבר קודם היו בתפקידים דומים בחברה ורק רצו להתקדם
היו הרבה שבאו עם המון רקע. בערך שליש.
אני יודעת על כאלה שסיימו בג'ון ברייס ועובדות
אבל תיהיה בטוחה שגם חיפוש מסיבי לא תמיד עוזר.
פרוטקציה אם יש לך זה הדבר לג'וניוריות.
ברור שהכל משמים
אבל נדיר שמישהו יחזור אליך כי השארת קוח באיזה אתר.
בהצלחה
אגב זה רלוונטי גם למי שעם תואר או מה"ט. וממה שהבנתי מכמה אנשים בשוק הזה, הרבה יותר מדבר למעסיקים דווקא מקום לימודים מוכר (כמו ג'ון ברייס או מקומות אחרים מוכרים) מאשר איזה בוגרת סמינר אלמוני שלמדה מה"ט...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אגב זה רלוונטי גם למי שעם תואר או מה"ט. וממה שהבנתי מכמה אנשים בשוק הזה, הרבה יותר מדבר למעסיקים דווקא מקום לימודים מוכר (כמו ג'ון ברייס או מקומות אחרים מוכרים) מאשר איזה בוגרת סמינר אלמוני שלמדה מה"ט...
IMG-20250227-WA0004.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני מסיימת קורס בגון ברייס עוד כמה שבועות (לא full stack web אבל זה אותם מרצים אני חושבת), לא מכירה את המכללות האחרות אבל הלכתי לג'ון ברייס מכמה המלצות וזה נחשב מוכר (משמעותי גם בשביל מקומות עבודה שהמכללה הזו מוכרת ונחשבת), ומבחינת מקצועיות - זה באמת הכי שיש... אני הגעתי בלי שום רקע במחשבים ולמדתי שם הכל מאפס, הכשרה מצוינת, מונגשת, ברמה גבוהה, הכנה לראיונות עבודה וכו'. אני בעד המקום הזה, אבל שוב לא מכירה את המכללות האחרות שציינת...
אשמח לדעת פרטים על גון ברייס אם אכפת לך לכתוב לי את האישי שלך תודה רבה רבה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה