יעוץ בבחירת מופע

  • הוסף לסימניות
  • #1
האם מישהי כבר הספיקה להיות באחד המופעים החדשים?אם כן לאיזה כדאי ללכת? אני מתלבטת בין הסרטים שמור על ילדתי (פרלשטיין), פתאום (אליאס) ושאנז אליזה(אני לא זוכרת של מי...).
לפחות לגבי 2 הראשונים אני יודעת שהשקיעו בהפקה הרבה מאד כסף עם בעלי מקצוע מהשורה הראשונה. מכיוון שאני אלך רק לאחד מהם ובשניהם אני לא יודעת מה תקציר העלילה קשה לי להחליט ומעניינת אותי חוות דעת של מי שכבר ראתה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נכתב ע"י אך;649839:
האם מישהי כבר הספיקה להיות באחד המופעים החדשים?אם כן לאיזה כדאי ללכת? אני מתלבטת בין הסרטים שמור על ילדתי (פרלשטיין), פתאום (אליאס) ושאנז אליזה(אני לא זוכרת של מי...).
לפחות לגבי 2 הראשונים אני יודעת שהשקיעו בהפקה הרבה מאד כסף עם בעלי מקצוע מהשורה הראשונה. מכיוון שאני אלך רק לאחד מהם ובשניהם אני לא יודעת מה תקציר העלילה קשה לי להחליט ומעניינת אותי חוות דעת של מי שכבר ראתה.

גם אני מתלבטת לאיזה ללכת , אם בכלל,

אבל מענין אותי למה פסלת את 2 מופעי התלת מימד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י אך;649839:
האם מישהי כבר הספיקה להיות באחד המופעים החדשים?אם כן לאיזה כדאי ללכת? אני מתלבטת בין הסרטים שמור על ילדתי (פרלשטיין), פתאום (אליאס) ושאנז אליזה(אני לא זוכרת של מי...).
לפחות לגבי 2 הראשונים אני יודעת שהשקיעו בהפקה הרבה מאד כסף עם בעלי מקצוע מהשורה הראשונה. מכיוון שאני אלך רק לאחד מהם ובשניהם אני לא יודעת מה תקציר העלילה קשה לי להחליט ומעניינת אותי חוות דעת של מי שכבר ראתה.

חזרתי עכשיו מ"פתאום" והיה מ--קסים!
מה שיפה בסרטים של רעכי אליאס זה שהיא שומרת על רמה גבוהה ומעודכנת בצמוד למסר חזק ועוצמתי. לא ידעת אם שווה לגלות לכן מה המסר הפעם אבל העלילה בנויה מדהים וההפקה גם טובה מאוד. מי שאוהבת תוכן ומקצועיות שהרמה תהיה גבוהה מכל הבחינות (ולא מי שכל ההנאה שלה זה לראות בתים יפים שהיא לא ראתה אף פעם ברחובות מאה שערים או בני ברק) זה בשבילה.

באחרים עדיין לא הייתי כך שזו לא חוות דעת של אחד מול אחד
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
דודה שלי - סופרת מפורסמת סיפרה לי כבר לפני כמה חודשים שהיא עברה על חלקים מהטקסט של ההפקה הבאה של רעכי ואמור להיות מדהים. עלילה טובה כתובה ברמה.
יותר מזה היא לא הסכימה לחשוף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י חיוך;649841:
גם אני מתלבטת לאיזה ללכת , אם בכלל,

אבל מענין אותי למה פסלת את 2 מופעי התלת מימד?

פשוט מאד נראה לי שאחרי שעתיים של תלת מימד אני אצא מסוחררת מאד, ויצא שכרי בהפסדי:) כ"כ רעכי אליאס ודינה פרלשטיין כבר "קנו" את שמם בהפקות וברור שהסרטים שלהם ברמה גבוהה, השאלה מבחינת העלילה של מי יותר מעניין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לצערי את "פתאום" לא מקרינים בעירי, אלעד...
יש לי 2 אופציות-"עיוורת" או "שאנז אליזה".
בת ה-12 נורא רוצה את שאנז אליזה. נקווה שתהנה...
מי מכירה את "עיוורת"?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לפי הפרסומים כן מקרינים את פתאום באלעד ביום שני ב-5:00 וב-9:00 באולם הספורט ברח' אבטליון ושמור על ילדתי ביום ראשון באותם שעות ובאותו מקום.(ד"א במחירים הרבה יותר זולים מב"ב- 35 ש"ח ו-40 ש"ח), כך שבכ"ז האופציות שלך מתרחבות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
שמעתי מאחת שהיתה בסרט של דינה שהוא ממש לא מתאים לילדות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
את שאנז אליזה כתבה א. פרידמן, מי שכתבה את מידע גורלי, (סתם לסקרנות היא כתבה עוד 2 ספרים באמת פחות יפים מענין למה הם פרסמו שהיא כתבה רק את זה....) מענין איך זה... באשדוד אין את זה, למה???
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י sara100;649914:
את שאנז אליזה כתבה א. פרידמן, מי שכתבה את מידע גורלי, (סתם לסקרנות היא כתבה עוד 2 ספרים באמת פחות יפים מענין למה הם פרסמו שהיא כתבה רק את זה....) מענין איך זה... באשדוד אין את זה, למה???

כי מידע גורלי זה "הספר"
קשה קצת להגיד חו"ד על מופע כי כל אחד נהנה מדברים אחרים, יכול להיות שמשהו יתלהב ממופע מסוים עד הגג והשני לא יבין מה הוא רוצה ממנו...
אני ראיתי את עוורת כבר שנה שעברה ואני יכולה להגיד שאני אישית מאוד אהבתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י RacheliArt;649876:
לצערי את "פתאום" לא מקרינים בעירי, אלעד...
יש לי 2 אופציות-"עיוורת" או "שאנז אליזה".
בת ה-12 נורא רוצה את שאנז אליזה. נקווה שתהנה...
מי מכירה את "עיוורת"?


ראיתי את עוורת לפני כמה חודשים ואהבתי מאד! את רואה מקומות אמיתייים בצרפת, את השחקניות ליד מגדל הפיזה, וסתם כך העלילה מאד מענינת! והסוף בכלל מפתיע... אבל כמו בכל מופע, תמיד יש את האלו שיפסלו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
מגדל האייפל
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
כל אחד חושב מה הכי משתלם לו

נכתב ע"י sara100;649914:
את שאנז אליזה כתבה א. פרידמן, מי שכתבה את מידע גורלי, (סתם לסקרנות היא כתבה עוד 2 ספרים באמת פחות יפים מענין למה הם פרסמו שהיא כתבה רק את זה....) מענין איך זה... באשדוד אין את זה, למה???

:)ענית בעצמך לעצמך את התשובה!!!:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
שאלה שתמיד שאלתי את עצמי מה הקשר בין חרדי לספר מידע גורלי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אין קשר חוץ מדמות די מרכזית שם שלובשת כיפה וציצית....
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לפרידמן יש גם ספר על בחור עם תסמונת דאון, בעניי הוא גם ספר מוצלח אבל לא ממש מתאים למגזר שלנו ולכן הספרים האחרים שלה פחות מפורסמים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
שמעתי שהסרט של דינה פרלשטיין היה מ-ד-ה-י-ם! אמרו לי שווה כל שקל!
מישהי יודעת אם יש היום בי-ם, ואיפה? וגם כמה זה עולה בי-ם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י studio dv.d;650132:
שמעתי שהסרט של דינה פרלשטיין היה מ-ד-ה-י-ם! אמרו לי שווה כל שקל!
מישהי יודעת אם יש היום בי-ם, ואיפה? וגם כמה זה עולה בי-ם?

גם אני שמעתי עליו ממשהי די בקורתית שהוא היה מעולה! דרמתי עלילתי ומותח והשחקניות היו מצויינות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
הרמה הביצועית של שמור על ילדתי ענקית!!!

אהבתי מאוד גם את התסריט וגם את הביצוע של ההסרטות בפועל. עושה רושם מקצועי מאוד.
מישהו יודע מיהם? (המסריט והתסירטאי/ת)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בהפקה של שאנז אליזה 29 השקיעו ה-מ-ו-ן!!!!!!! הסרט צולם בצרפת.....
אין הקרנה של הסרט באשדוד, שמעתי שאולי בחנוכה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה