יעוץ בבחירת מופע

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י אייטש די;650159:
הרמה הביצועית של שמור על ילדתי ענקית!!!

אהבתי מאוד גם את התסריט וגם את הביצוע של ההסרטות בפועל. עושה רושם מקצועי מאוד.
מישהו יודע מיהם? (המסריט והתסירטאי/ת)

אמת!
בסרטים הראשונים שלה היתה לי בעיה עם העלילה(הביצוע תמיד היה מקצועי אצלה.)אבל בסרטים האחרונים וכמובן גם בסרט הזה גם העלילה מצויינת.
בהצלחה לכל מפיקות הסרטים למיניהן, כולן השקיעו זמן, מאמץ והמון כסף והלואי שכולן תצלחנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נעמה בת ה-12 חזרה כעת משאנז אליזה ומוסרת לציבור הרחב(והצר) שהיה מדהים ומעלף!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אני הייתי בשמור על ילדתי בערד.
היה מדהים! ספור מרתק ומאלף, בצוע מקצועי ברמות, שחקניות ברמה גבוהה מאד, אבל, לא הייתי מראה אותו לבנות מתחת לגיל 18. אישית, אני ואחותי הנשואה נהננו עד השמים, ואמרנו שאנחנו חייבות לבוא לראות שוב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
מצטרפת לממליצות על 'שמור על ילדתי' זה היה פשוט ענק! השחקניות, ההפקה, התסריט - הכל.

שיחקה אותה הפעם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
לא יודעת מה לומר....
הייתי אתמול בשאנז אליזה... 55 ש"ח... ובכניסה אמרו לנו: "אתן נשואות? זה מיועד לנשים נשואות זה קצת פתוח.... נכנסתי (אני נשואה +...) והיו שם הרוב בחורות... הסרט עצבן אותי כי אני אישית קראתי את העלילה שלו לפני חודשים ספורים באחד העיתונים... (נראה לי בבית שלנו....)
היו שם גם גברים בהצגה, שהציגו וזה קצת חריג...
סתם מענין:
1. למה יהודה גרוביס לא רשם את עצמו במודעה? הרי הוא היה שם מפיק/במאי וגם מסריט....
2. למה במודעה לא היה כתוב שזה מיועד לנשים נשואות? מה חשבו שבחורה תשמע שזה מיועד לנשים נשואות ותלך??? (למרות שלבושתי לא ראיתי בסרט משהו מזעזע, שלא ניתן לראות וכו...) דווקא היו ביצועים מדהימים! כמו הדודה שהציגה מדהים!!! כמו אנט הבוגרת כמו חנה המבוגרת....

בקשר למופע של רעכי אליאס-פתאום שמעתי שהיה מדהים, המסר חזק מאד (בסגנון של דמעות של חול) היו שם מספר כשלים בהפקה היא בכל זאת לא מפיקקה ברמה של דינה פרלשטיין....
ועל "שמור על ילדתי" שמעתי שהיה מדהים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
חבל שלא רושמים במודעות קהל יעד, גילאים וכו. הבת שלי הלכה וגם פגשה כמה חברות(בנות 12)
לשאנז אליזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
צודקת, חבל מאד שלא רושמים קהל יעד. הלכתי עם ילדותי 12 ו11 ל"שמור על ילדתי", בת ה11 רעדה כל הסרט והעלילה לא מתאימה להן בכלל.
הסרט עצמו היה ברמה ובמיוחד השחקניות הבוגרות שיחקו נהדר. חייבת לומר שהסוף קצת "דביק"
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
שאלה 'הלכתית'?
ממתי בחורה דינה כנשואה מגיל 20 שאז רוב חברותיה נשואות?
ואולי דין אישה נשואה בת 16 דינה כבחורה?
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

לכן לא כותבים גיל.
גם לא לנשואות בלבד אז בטוח יבואו בחורות מסוקרנות- מה מתאים רק לנשואות....?:):):):):D:D:D:D

הייתי בסרט שכרון מעמקים בזמנו והשאגות של הבחורות בקטעים מלחיצים....

אולי לדעתי-ישמעו המפיקות ועורכי הסרטים למיניהן
הפרידו את השעות לנשים בלבד ובחורות בלבד והעמידו שומרות
לא נעים לאישה שהשאירה 6 פיצקלך ובאה להשתחרר במופע לגלות שהכל מלא ברוב בחורות והיא נותרה לשבת על הריצפה.
וראיתי נשים הריון יושבות על הריצפה משך שעתיים וחצי של המופע....
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י RacheliArt;649876:
לצערי את "פתאום" לא מקרינים בעירי, אלעד...
יש לי 2 אופציות-"עיוורת" או "שאנז אליזה".
בת ה-12 נורא רוצה את שאנז אליזה. נקווה שתהנה...
מי מכירה את "עיוורת"?
אני ראיתי את "העיוורת" בפסח , מאד נהנתי מהסיפור, מהביצוע ומעל הכל מהמסר !
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
יש הרבה סרטים שבאמת לא מתאימות לילדות, למשל הסרט העיוורת- מי שהיא עדיין לא אימא לא מבינה את הרגש , איך שחוטפים לאימא את הילדה וכו',
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י סתיו;650225:
אני ראיתי את "העיוורת" בפסח , מאד נהנתי מהסיפור, מהביצוע ומעל הכל מהמסר !

נכתב ע"י סתיו;650226:
יש הרבה סרטים שבאמת לא מתאימות לילדות, למשל הסרט העיוורת- מי שהיא עדיין לא אימא לא מבינה את הרגש , איך שחוטפים לאימא את הילדה וכו',

  • אכן רוב הסרטים שמיועדים לנשים לא מתאימים גם לילדות.
  • באשר לסרט "עוורת", אני אישית חזרתי ממנו מסויטת, ההתחלה מצוינת- מתח בגבול הסבירות אח"כ יש מריחה של זה, עד שפתאום בסוף אחרי שהיא כל הזמן מתעקשת על הילדה , היא מוותרת עליה אחרי 2 מילים של הרבנית - שזה פשוט לא מציאותי שיקרה :rolleyes:...
  • זה אכן מרגש כל הקטע של החטיפה, אבל... רק עד שאת מגלה שהיא לא שלה, בקיצור, לא מתאים לאנשים ישרים ושוחרי צדק - - -
  • רק לראות את העוורת הולכת ככה ברחוב באמצע הלילה :eek:......ואת כל החלומות וההזיות שהיו לה :confused:.....
  • למה בספרי קריאה יש ספרי מתח ויש ספרים שמדברים יותר לרגש ובסרטים - כולם מתח מלווים בצרחות אימה ???
  • הבעיה שלי היא שהמודעה מעוצבת כ"כ טוב ואני פשוט מתגרה לראות מה שווה את המודעה הזאת, אבל אם היו כותבים במודעה:"לא לבעלי נפש רגישה" או משהו בסגנון שהיה נותן לי להבין באמת מה הולך להיות - לא הייתי הולכת...
  • מאז - אני לא הולכת לסרטים...
זה מה שאני מרגישה, אשמח לשמוע את דעת הצופות בסרט.

:mad: ואחרי כל זה - יש לכם משהו טוב להציע???
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
הבעיה שלי היא שהמודעה מעוצבת כ"כ טוב ואני פשוט מתגרה לראות מה שווה את המודעה הזאת, אבל אם היו כותבים במודעה:"לא לבעלי נפש רגישה" או משהו בסגנון שהיה נותן לי להבין באמת מה הולך להיות - לא הייתי הולכת...

זאת אומרת שצריך להיות כתוב כמו בספרי מ. ארבל....
או למיטיבי לכת...:) (רגש)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
הי אל תגלו את העלילות...
נראה לי שבדיוק בשביל זה נפתח האשכול הזה כדי שנדע מה לבעלי נפש רגישה ומה למזוכיסטים....:D
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מעניין שאף אחת לא היתה אצל ברזל (תלת מימד)
דוקא עניין אותי

רק שגיסתי משכה אותי לאליאס ומאד מאד נהנתי
לדעתי, זה דוקא כן מתאים לבחורות

על שאנז אליזה שמעתי ביקורות בגלל שכיכב שם גבר (הבנתי שזה היה דודו פישר)

פרלשטיין שיחקה אותה בגדול
(גם מבחינת אורך הסרט)
אבל זה מ-פ-ח-י-ד
והשם של הסרט ממש לא עשה חשק
וחבל

לגבי בחורות ובנות
לא רואה פחיתות כבוד לבוא למופעי צהרים ולגלות ים של בנות
אז מה
באתי להנות ואם הן נהנות, תפאדל
אין שום סיבה שבת תיתן לאישה בהריון לשבת במקומה
זה כמו נסיעה באוטובוס בינעירוני
אם היא מפנה את מקומה, כמובן כל הכבוד
אבל תמיד יש מקום בסוף
זה שהיא בוחרת לשבת על הרצפה קרוב, שיערב לה
לא כל ההריוניות מרגישות גרוע
והריון זאת לא מחלה


דעתי האישית בלבד :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
שמעתי שהתלת מימד היה רק בחלק של 10 דקות וכניסה עלתה 80 ש"ח.
לי, זה יקר מאד.

הייתי אצל אליאס - לדעתי, היה מיוחד במינו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י שקדיה;650374:
אין שום סיבה שבת תיתן לאישה בהריון לשבת במקומה
זה כמו נסיעה באוטובוס בינעירוני
אם היא מפנה את מקומה, כמובן כל הכבוד
אבל תמיד יש מקום בסוף

מקום בסוף? היכן באולמות צפיה כשהכסאות מהגובה ומטה.בסוף תפוב כבר מהרגע הראשון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י תקוה;650002:
אין קשר חוץ מדמות די מרכזית שם שלובשת כיפה וציצית....

מעניין.
אדם שעומד בכזה נסיון קשה, בלי שום עזרה או השפעה מהסביבה, רק מתוך יראת שמים, אינו נקרא חרדי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י נחל;650746:
מעניין.
אדם שעומד בכזה נסיון קשה, בלי שום עזרה או השפעה מהסביבה, רק מתוך יראת שמים, אינו נקרא חרדי?

וכל הסיפור ניקרא חרדי בגללו?
כמה תיאורים על חיי הקונסרבטיביים יש שם? כמה מושגים זה מכניס לידלה בת 12 שקוראת כבר ספרי מבוגרים כי היא'גדולה'? מי צריך את כל זה בסיפרות החרדית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י נחל;650746:
מעניין.
אדם שעומד בכזה נסיון קשה, בלי שום עזרה או השפעה מהסביבה, רק מתוך יראת שמים, אינו נקרא חרדי?

לא, הוא נקרא ירא שמים.

(את ההבדלים תחפשי לבד)
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י תקוה;650754:
וכל הסיפור ניקרא חרדי בגללו?
כמה תיאורים על חיי הקונסרבטיביים יש שם? כמה מושגים זה מכניס לידלה בת 12 שקוראת כבר ספרי מבוגרים כי היא'גדולה'? מי צריך את כל זה בסיפרות החרדית?

אם כבר נפתח דיון בענין הספר,

הורי לא נתנו לנו לקרוא ספרים בטרם קראו אותם ולא משנה מה היה תוארם: חרדי, דתי, חילוני, גויי.
(לא שמעולם לא התגנבנו, אבל זה היה ממש נדיר ולפחות ידענו שהספר גרוע...;))

האחריות היא של ההורים להתאים את הספרות לילדיהם: גיל, מין, רמה, בגרות.

בעיני ספר מתח מסוג - "בלתי הפיך" גרוע ביותר לקריאה למבוגרים וילדים כאחד, בעוד שהספר "מידע גורלי" מעורר את הנקודה הבעיתית ביותר של ההתבוללות בימינו ועוד, ובעיני מעולה אך ממש לא לילדה בת 12.
(הספר הבא שלה של התסמונת דאון גרוע בעיני...)

גם לסרטים (כבר כינה מי שכינה את חוה"מ כ"שבוע הקולנוע החרדי"...)
כדאי ללכת תמיד בהקרנה הבאה שלהם גם יותר זול, יותר ביקורות ואותה האיכות בדיוק :)

ושוב, לא הייתי שולחת את בנותי להקרנה בטרם צפיתי בה אני או משהו אחר שאני סומכת על שיקול דעתו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה