יעוץ בבחירת מופע

  • הוסף לסימניות
  • #41
נכתב ע"י תקוה;650754:
וכל הסיפור ניקרא חרדי בגללו?

למה צריכים סיפורים חרדיים?
אין שום בעיה בספרות שאינה חרדית בתנאי שהיא נקיה ומקדמת את האדם בנקודה ולא מסיגה אותו.
מאשר ספרות "חרדית" מולבשת הזקן והחליפה והרדודה עד תחתית המדרגה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
כל הכבוד להורים שבודקים לפני שמאשרים.
אך יש הרבה שלא.

ובסרט שמור על ילדתי של פרלשטיין הופיעו שם שחקנים/ות ערבים
ושכנתי בחורה חזרה מסויטת.
לא שהיא חשבה להתחתן עם ערבי אי פעם אך כל ערבי שעובר לידה מבעית אותה עד מוות.
ובסרט זה צפו גם ילדות.

הייתי בהלם כששמעתי מה היה בסרט. לא מתאים כלל לציבור שלנו. ואם בכל אופן היא רוצה לביים דבר כזה אז לכתוב בגדול לנשים נשואות בלבד. ולהצעב שומרת חמורת סבר בכניסה.
לא מתאים לילדות!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
סתם שאלה,
מה עשינו לפני שהיו כל הסרטים הללו?
אולי פשוט ישבנו בסוכה ונהננו עם המשפחה בחג הקדוש הזה???

אני ממש רואה טעם לפגם בכל הקולנוע החרדי הזה,
ואני יודעת שיקפצו עלי מכל הכוונים
אבל זוהי דעתי.

זה לא מתאים לא לבחורות ולא לנשים ולא לילדות ולא לאף אחד!!!
מקומנו הוא בבית עם המשפחה ואפשר להנות גם ככה!

(אגב, ראיתי גם מודעה שהכניסה לגברים בלבד, על זה בכלל אני לא מדברת... ה' ישמור, לאן הגענו????)
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
נכתב ע"י תקוה;650765:
אך יש הרבה שלא.
זבש"מ

כמו שנכתב, לנשים בלבד: מתכון מוצלח למלא את האולם מקיר לקיר בבנות וילדות,
סרט אימה: נראה מי האמיצה שתודה שזה לא בשבילה...
וכולם: חינוכיים וספוגי ערכים בעלי עלילה מרתקת במיוחד שהוסרטו ב... (א"י קטנה עליהם)

אל תהיו מהראשונים וכך במקום שישאלו אתכם איך היה תשאלו אתם ותלכו לאן שמתאים לכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
נכתב ע"י bhj;650769 (אגב:
הסרט שהיה כתוב "לגברים בלבד" הוא אכן לגברים בלבד, סרט על טהרת הקודש, שרק גברים חרדיים (היימישע) מציגים, מה הבעיה בזה?

ולענין הסרטים לנשים, אין אף גוף רבני/ אישיות מוסמכת וכד' שבודקת את הסרטים לפני שמקרינים אותם לציבור הרחב?

ואכן, גם אני חושבת שלא הייתי שולחת את הבת שלי לסרט לפני שהייתי צופה בזה, שמעתי מחברה ששלחה את הבת שלה ל"שמור על ילדתי" והיא חזרה כולה מסוייטת ולא יכלה להרדם בלילה, - זה המטרה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
אם כבר פתחתן את הנושא...
בפסח צפיתי בסרט "רוחות באחוזה" של פרלשטיין. מבחינת העלילה, ההפקה והביצוע- היה מעולה.
רק המתח...:eek: תכל'ס- ממש לא נהניתי!
בתור אשה עובדת + בית במשרה מלאה ב"ה- לא זה האוורור שאני זקוקה לו.
החג לא הלכתי לשום סרט- כנראה שהסרט ההוא באמת הצליח "ללוות" אותי...
מחכה להופעה הבאה מקבוצת "הכח שבך".
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
נכתב ע"י מירוני;650782:
ואכן, גם אני חושבת שלא הייתי שולחת את הבת שלי לסרט לפני שהייתי צופה בזה, שמעתי מחברה ששלחה את הבת שלה ל"שמור על ילדתי" והיא חזרה כולה מסוייטת ולא יכלה להרדם בלילה, - זה המטרה?

אותי הזהירו - הודעתי...
http://www.prog.co.il/showpost.php?p=649907&postcount=9
(ופנו אלי כמה לשמוע למה...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
לידיעת כל הציבור כאן הסרט של דינה פרלשטיין "שמור על ילדתי" הוא חילוני במקור (כמדומני בשם "החטיפה")הוא עבר איזה שהוא גיור...איך חשבתם למשל שהיא הסריטה בסוריה???
אחרי הכל דינה פרלטיין הכי מעודכנת והסרטים שלה (?)מדהימים בביצוע ובמתח .
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
האם הם באמת מרוויחים מכל סרט שהם מוציאים לאור? הרי זה עלויות גבוהות להוציא סרט, ההפקה, הפרסומות הכל הכל עולה המון כסף, ויש כ"כ הרבה סרטים לאחרונה, האם באמת כל אחד מרוויח כל כך טוב ששווה להוציא כל חג סרט חדש?

מעניין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
לידיעת כולם הסרט פתאום הוא גם סרט מגויר לגמרי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
באמת? אז מה זה כל הדיבורים שהמפיקות שנה וחצי לא ישנות בלילה וכו' מרב שהן חושבות על רעיונות לסרט? עובדים עלינו?
זה רק הסיפור מועתק או גם ההסרטות מוכנות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
מידיעה! הן באמת עובדות חודשים עד שנים על סרט כשכמובן העבודה כוללת גם תסריט! יתכן שהן לוקחות כיוון או רעיון מסרטים קיימים (גם לא בטוח.)אבל הם נותנות את זה לתסריטאית והיא כותבת את התסריט במלואו לפי דרישת המפיקות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
נכתב ע"י מיסטר;651036:
לידיעת כולם הסרט פתאום הוא גם סרט מגויר לגמרי!
ממה הוא מגוייר?

האמת שהשנה לא יצא לי ללכת לשום הופעה, אבל גמני כמו רבות יוצאת מסוייטת מהמופעים האלו, שאמנם מופקים ברמה סופר מקצועית לפעמים וכיף לראות, אבל העלילות - כל אחת יותר מפחידה מהשניה, אני הייתי שמחה לראות מופעים הרבה יותר רגועים בלי עלילות מסועפות וכל הצרות במופע אחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
נכתב ע"י ראש_יהודי;651105:
ממה הוא מגוייר?

האמת שהשנה לא יצא לי ללכת לשום הופעה, אבל גמני כמו רבות יוצאת מסוייטת מהמופעים האלו, שאמנם מופקים ברמה סופר מקצועית לפעמים וכיף לראות, אבל העלילות - כל אחת יותר מפחידה מהשניה, אני הייתי שמחה לראות מופעים הרבה יותר רגועים בלי עלילות מסועפות וכל הצרות במופע אחד.

אולי זאת הבעיה העיקרית.
הצרות. לא מספיק יש לנו אצלינו. שזה מה שיביא לשחרור המיוחל?....
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
נכתב ע"י תקוה;651110:
אולי זאת הבעיה העיקרית.
הצרות. לא מספיק יש לנו אצלינו. שזה מה שיביא לשחרור המיוחל?....

דוקא בסרט "פתאום" אין שום טרגדיה.
באופן אישי מאד מאד נהניתי ממנו (וגם מהמסר העוצמתי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
שמעתי מהרב שהא הי-ה מאד מוצלח!
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
גם על הספר 'שתי טיפות' של אלי וגולד אפשר לומר שהוא 'מגויר'. זה אותו רעיון של 'בן המלך והעני', ובכל זאת הוא ספר יהודי לגמרי.
אם מעתיקים רעיונות, זו אולי בעיה ספרותית, אבל לא יהודית.
השאלה היא על רוח הסרטים/הספרים. לפעמים מדברים גבוהה גבוהה, אבל מתחת לפני השורות עוברת רוח שונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
תגידו, זה באמת מה שהציבור מחפש מתח ואקשן וכו'
אני למשל הייתי מאד שמחה לראות סרט על עלילת חיים של אפילו סתם דוגמא שעולה לי שרה שנירר או דמות אחרת
עם ביום של עלילה אפילו שלא הייתה ומסר כמובן, עם הרבה אווירה מפעם והחיים של פעם ושיבוצע ברמה מקצועית וכו'
רק אני?
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
בדיוק בגלל זה אני לא הולכת בד"כ לסרטים האלה, כי הם ממש לא משחררים אותי!
אני הולכת בד"כ להפקות של טלי אברהמי שנותנות כח והערכה עצמית לאישה היהודיה...
אולי יש אנשים שמשתחררים ממתח:mad: אני דווקא משתחררת מצחוקים ושירה:):p
הלוואי ויקומו עוד מפיקות כמוה ויהפכו את השבוע הזה לשמחה והנאה ולא למתח, היסטריה ודמעות!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
נכתב ע"י ראש_יהודי;651461:
תגידו, זה באמת מה שהציבור מחפש מתח ואקשן וכו'
אני למשל הייתי מאד שמחה לראות סרט על עלילת חיים של אפילו סתם דוגמא שעולה לי שרה שנירר או דמות אחרת
עם ביום של עלילה אפילו שלא הייתה ומסר כמובן, עם הרבה אווירה מפעם והחיים של פעם ושיבוצע ברמה מקצועית וכו'
רק אני?
כמו "אנה אלך"?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה