כללי יצוא באינדיזיין תופעה מוזרה...

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום,
יש לי בעיה שנתקלתי בה פעמים רבות באינדיזיין...
אני לרוב סוגרת קבצים מתוכנה זו, הטקסטים אוטומטית הופכים לעקומות
פרט למספרים וסימנים מיוחדים.
מישהו נתקל בתופעה הזאת? יש דרך לטפל בה? פרט לconvert outline ידני?
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מה זאת אומרת הטקסטים אוטומטית הופכים לעקומות?
ככל הידוע לי אין כזו פונקציה באינדיזיין
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אולי את מתכוונת שהפונטים מוטמעים בקובץ, מלבד המספרים וסימנים מיוחדים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י אוש;1449293:
שלום,
יש לי בעיה שנתקלתי בה פעמים רבות באינדיזיין...
אני לרוב סוגרת קבצים מתוכנה זו, הטקסטים אוטומטית הופכים לעקומות
פרט למספרים וסימנים מיוחדים.
מישהו נתקל בתופעה הזאת? יש דרך לטפל בה? פרט לconvert outline ידני?
תודה!

תנסי להדפיס ל-POSTCRIPT
מנסיון - זה חוסך הרבה בעיות!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י OV graphics;1449307:
תנסי להדפיס ל-POSTCRIPT
מנסיון - זה חוסך הרבה בעיות!!!

למה ישר לעצה הזו (שגם לא בטוח שתעזור במקרה הזה)?
קודם כל כדאי לנסות לאתר את הבעיה ולתת לה פתרונות
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
כשאני פותחת את הPDF אח"כ באילוסטרטור כל הטקסטים בקונברט חוץ ממספרים וסימנים.
אני לא מבצעת קונברט באינדיזיין לטקסט...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י אוש;1449321:
אני לרוב סוגרת קבצים מתוכנה זו, הטקסטים אוטומטית הופכים לעקומות

איך עושים את זה בהגדרות הייצוא? אשמח לדעת
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
למה שפידיאף יפתח לך טקסט חי? כל הרעיון זה שהוא נייד. לכן הוא מחזיק אותיות כצורות, כדי שלא יהיה תלוי במחשב שבו נוצר. כך זה כשסוגרים פידיאף באילוס' וגם באינד'. אא"כ פספסתי משהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
למה לפתוח PDF באילוסטרייטור? זה דבר שלא אמורים לעשות!

טקסט ב-PDF נשמר כטקסט, ומוטמע ב-PDF חלק מהפונט או כולו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הפונט לא הופך לך לעקומות בייצוא.
רק אילוסטרייטור לא יודע לטפל לפעמים בטקסט העברי,
ולכן כשאת מייבאת אותו לשם, אילוס הופך אותו לעקומות!
אבל את המספרים הוא כן יודע לקרוא, ולכן הוא משאיר לך אותם חי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אליעזר אמר לי שאפשר ליצור פרופיל ייצוא בו מוגדר קונוורט אוטומטי לטקסטים
לא בדקתי עדיין
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יש אפשרות באינדיזיין לבצע שיטוח לקובץ ואז הכל נעשה בקונוורט כאשר סוגרים על אקרובט 4.
גם באקרובט 5 זה קורה פרט למספרים וסימנים...

איך אתם סוגרים קובץ לדפוס של חוברת 100 עמודים?
עושים קונברט להכל?!
באינדייזין הוא מכפיל עצמו....
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י אוש;1449553:
יש אפשרות באינדיזיין לבצע שיטוח לקובץ ואז הכל נעשה בקונוורט כאשר סוגרים על אקרובט 4.
גם באקרובט 5 זה קורה פרט למספרים וסימנים...

איך אתם סוגרים קובץ לדפוס של חוברת 100 עמודים?
עושים קונברט להכל?!
באינדייזין הוא מכפיל עצמו....

הלו?
בשביל מה צריך בכלל קונוורט בימינו?

היום ברוב בתי הדפוס משתמשים בתוכנות מתקדמות ולא צריכים את השיטות של פעם
ואם מישהו עדיין משתמש שם באקרובט 4, תחליפי בית דפוס

דרך אגב - בCS6 הקונוורט מחליף את הטקסט החי
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
סליחה על הבורות, אבל הקונוורט לא נועד למנוע קפיצות פונטים ושינויים במידה והפונט לא קיים במערכת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י אברהם;1449542:
אליעזר אמר לי שאפשר ליצור פרופיל ייצוא בו מוגדר קונוורט אוטומטי לטקסטים
לא בדקתי עדיין

אכן כך למדתי בקורס אינדזיין לפני כמה וכמה שנים.
לא שאני חושב שיש בזה צורך. אבל זה אפשרי כנראה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י דאבל אימפקט;1449623:
סליחה על הבורות, אבל הקונוורט לא נועד למנוע קפיצות פונטים ושינויים במידה והפונט לא קיים במערכת?

אין צורך אם מכינים את ה-PDF כראוי, כי הפונט מוטמע בתוך ה-PDF עצמו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י דאבל אימפקט;1449623:
סליחה על הבורות, אבל הקונוורט לא נועד למנוע קפיצות פונטים ושינויים במידה והפונט לא קיים במערכת?

זה רק כאשר לפונט אין הרשאות הטמעה
אבל לכל הפונטים שאת משתמשת בהם אמורה להיות הרשאה כזו, ואם אין - פני לחברה שממנה קנית את הפונטים והם יסדרו את זה

ואם מדובר על פונט חינמי שאין לו הרשאות כאלה או שצריכים דחוף, אפשר:
א. לעשות קונוורט נקודתי איפה שצריך
ב. לשנות 2 ביטים בקובץ של הפונט, פעם אריאל וו העלה מדריך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אז בעצם ייתכן שאני מעבירה למישהו קובץ עם טקסט חי, קרי, אפשרות עריכה, וטכנית הוא יכול להשתמש בפונט כרצונו? והמערכת לא תחפש פונט חלופי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י אריאל וו;1449634:
אין צורך אם מכינים את ה-PDF כראוי, כי הפונט מוטמע בתוך ה-PDF עצמו.
איך מכינים כראוי חוץ מ-export?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י אברהם;1449566:
דרך אגב - בCS6 הקונוורט מחליף את הטקסט החי
באילוסטרייטור. לא באינדיזיין.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה