- הוסף לסימניות
- #1
יש לי בעיה במדפסת, אשמח לשמוע ממי שנתקל בבעיה ויוכל לעזור
נגמר הדיו השחור במדפסת, החלפתי אותו בחדש, לאחר 10 הדפסות הוא התחיל להוציא דפים ריקים וכתב שנגמר לו הדיו, הוצאתי והכנסתי כמה פעמים ולא עזר.
חשבתי אולי יש בעיה בדיו, והחלפתי בחדש נוסף, ושוב הוא כותב שהדיו השחור נגמר.
שמעתי ממשהו, שחברות המדפסות מכניסות למערכת הפעלה של המדפסת איזה פקודה שלאחר כשנתיים הוא מכניס איזה באג בדיו – שכותב כאילו הוא נגמר, ויש איזשהו דרך לעקוף את זה בתוך ההגדרות של המדפסת.
מישהו נתקל / שמע / מכיר פתרון?
נגמר הדיו השחור במדפסת, החלפתי אותו בחדש, לאחר 10 הדפסות הוא התחיל להוציא דפים ריקים וכתב שנגמר לו הדיו, הוצאתי והכנסתי כמה פעמים ולא עזר.
חשבתי אולי יש בעיה בדיו, והחלפתי בחדש נוסף, ושוב הוא כותב שהדיו השחור נגמר.
שמעתי ממשהו, שחברות המדפסות מכניסות למערכת הפעלה של המדפסת איזה פקודה שלאחר כשנתיים הוא מכניס איזה באג בדיו – שכותב כאילו הוא נגמר, ויש איזשהו דרך לעקוף את זה בתוך ההגדרות של המדפסת.
מישהו נתקל / שמע / מכיר פתרון?
הנושאים החמים