- הוסף לסימניות
- #1
משהו נתן לי לעצב עלון (צדקה)
מדובר בעלון A4 צבעוני, מקופל ל-2.
הכיתוב צריך להיות צד אחד אנגלית, צד אחד עברית.
הוא לא נותן לי את התוכן, אני צריכה לדאוג לכיתוב ולתרגום.
ושוב השאלה הנצחית שלא אוהבים פה- כמה לוקחים על כזה דבר??
אני רוצה אומדן של:
1) כמה לוקח קופירייטר? (אולי זאת שאלה לפורום השכן)
2) כמה לוקחים על העיצוב? הארגון?
מדובר בעלון A4 צבעוני, מקופל ל-2.
הכיתוב צריך להיות צד אחד אנגלית, צד אחד עברית.
הוא לא נותן לי את התוכן, אני צריכה לדאוג לכיתוב ולתרגום.
ושוב השאלה הנצחית שלא אוהבים פה- כמה לוקחים על כזה דבר??
אני רוצה אומדן של:
1) כמה לוקח קופירייטר? (אולי זאת שאלה לפורום השכן)
2) כמה לוקחים על העיצוב? הארגון?
הנושאים החמים