יש לי 7000ש"ח

  • הוסף לסימניות
  • #1
איפה את ממליצה לי לקנות פאה טובה בבני ברק?
(כל הנשים היקרות שקונות פאות זולות משיקול זה או אחר נא לא לאכול אותי...;))
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני קניתי אצל רותי זילבר מבני ברק 0504109998
היא משווקת פאות של שבי פלס באיכות מאד טובה.
אני קיבלתי את השם שלה מחמותי שקונה שם את הפאות שלה ושל גיסותי.
כמוני כל הגיסות שלי(שנשואות לאחיי בעלי)התחילו לקנות אצלה אחרי החתונה.
הפאות שלה משגעות וגם השירות והיא לא לוקחת מחירים בשמים.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מצטרפת על ההמלצות על רותי זילבר, מדהימה!!!
שירות מעולה, שאין דברים כאלו!
כנ"ל על הפאות של שבי פלס
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
רק עדינה מצמכר מאלעד,
תופרת לך "על הראש"
מתאימה בול את הגוונים,
השיער הוא סטף הדרך...
וגם ישאר לך עודף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הפאות של שבי פלס מדהימות!
יש לי אותה כבר כמה שנים ואני מרוצה מאוד.
גם השרות של שבי מעולה, והמחירים- סביבות הסכום שיש לך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני קונה רק אצל מיכל רוזנבוים מאשדוד
(יש לה מיליון לקוחות גם מחוץ לעיר)
סחורה מצוינת!!!
שירות מעולה!!!!
יחס מדהים!!!
ומחירים מצוינים.
אם מענין אותך אני יביא לך את הטלפון שלה
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
שתהיה לך הרבה הנאה מהפאה החדשה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני קניתי ממש עכשיו אצל שלומית זמלזן מאשדוד.
פאה מהממת. קוצרת מחמאות בלי סוף.
המחיר? ממש שפוי. (5300, עכשיו היא העלתה את זה ל-5700)

בהצלחה
חני
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י שמואל גרינשטיין;1520977:
אני קניתי ממש עכשיו אצל שלומית זמלזן מאשדוד.
פאה מהממת. קוצרת מחמאות בלי סוף.
המחיר? ממש שפוי. (5300, עכשיו היא העלתה את זה ל-5700)

גם אני קניתי אצל שלומית 2 פיאות לפני כמעט שנה ואני מאד מאד מאד מרוצה. אני חורשת עם הפיאות והם תמיד נראות טוב תוצאה של שיער מעולה ועיצוב מדהים.שירות, אדיבות וסבלנות איין קץ. והמחיר? לא הצלחתי למצוא פיאות באיכות כזו במחיר הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני גם בדרך לקניית פאה,
אף אחת לא שמעה על "פרומי גולד"???
חדשה בשוק, פאנית אמרה לי שהפאות שלה בערך ברמה של שבי פלס,
והמחיר הרבה פחות,
אשמח לקבל כל מידע,
ואם הוא שלילי-אנא באישי!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
בדיוק שמעתי על איילי מגני הדר
מישהו שמע?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י שמואל גרינשטיין;1520977:
אני קניתי ממש עכשיו אצל שלומית זמלזן מאשדוד.
פאה מהממת. קוצרת מחמאות בלי סוף.
המחיר? ממש שפוי. (5300, עכשיו היא העלתה את זה ל-5700)

בהצלחה
חני

בזמני זה עוד עלה 4700.
אחרתי את המועד......
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני קניתי אצל אחת בשם דורמשקין
ממליצה בחום היא משווקת את הפאות של שבי פלס ועוד ....
אני מרוצה לא רגיל מהפאה של שבי פלס
כל פעם מחדש שואלים אותי אם סרקתי את הפאה
שיער טוב מראה טוב
השירות והכל של דורמשקין אין דברים כאלה
והמחירים בכלל שווים!!!!!!!!!!!!!!
דורמשקין 03-5706734
שווה עד בני ברק (אני אישית באתי אליה מירושלים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני כמה שנים עם פאות של שבי פלס
מעולות!! לא מפסיקות לקצור מחמאות.
לא קניתי דרך דורמשקין כי שמעתי עליה רק אח"כ
אבל היא מוכרת את הפאות של שבי הכי בזול!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
פאה צריכה סיעתא דשמיא, את יכולה לקנות את הפאה הכי יקרה ולהידפק ולעומת זאת לשלם זול ולהיות מרוצה עד הגג!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י חדוי;1521799:
פאה צריכה סיעתא דשמיא, את יכולה לקנות את הפאה הכי יקרה ולהידפק ולעומת זאת לשלם זול ולהיות מרוצה עד הגג!

כמו בכל דבר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י חדוי;1521799:
פאה צריכה סיעתא דשמיא, את יכולה לקנות את הפאה הכי יקרה ולהידפק ולעומת זאת לשלם זול ולהיות מרוצה עד הגג!

אפילו ס"ת שבהיכל צריך מזל!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
שימי לב - דורמשקין מוכרת רק את הפיאה הבסיסית, היא לא מעצבת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י שמואל גרינשטיין;1520977:
אני קניתי ממש עכשיו אצל שלומית זמלזן מאשדוד.
פאה מהממת. קוצרת מחמאות בלי סוף.
המחיר? ממש שפוי. (5300, עכשיו היא העלתה את זה ל-5700)

בהצלחה
חני

איזה סוג פאה?
של מי השער?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
המלצה שלי.. מניסיון..
אל תקני אצל מישהי ותעצבי אצל אחרת..
תקני ותעצבי אצל אותו אחת ככה האחריות היא עליה ואם את מעצבת אצל אחת וקונה אצל שניה את נופלת המון בין הכיסאות..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה