עוסי"ת לעניין
משתמש צעיר
- הוסף לסימניות
- #1
מבררת לגבי השלמת קורס 1 בלבד (6 נ"ז) באוניברסיטה הפתוחה.
מה עדיף-להירשם ללימודים בזום או ללימודים בכיתה??
אשמח לשמוע מכאלה שיש להם ניסיון...
דבר נוסף-קראתי פה כמה אשכולות על קבוצות לימוד באוניברסיטה הפתוחה.
האם רלוונטי קבוצת לימוד במקרה ומדובר בהשלמת קורס בודד למשך 4 חודשים??
אודה ואשמח לכל שביב מידע ועצה.
תודה רבה
מה עדיף-להירשם ללימודים בזום או ללימודים בכיתה??
אשמח לשמוע מכאלה שיש להם ניסיון...
דבר נוסף-קראתי פה כמה אשכולות על קבוצות לימוד באוניברסיטה הפתוחה.
האם רלוונטי קבוצת לימוד במקרה ומדובר בהשלמת קורס בודד למשך 4 חודשים??
אודה ואשמח לכל שביב מידע ועצה.
תודה רבה
הנושאים החמים