דרוש מידע יש לכם אינטנרט בזק עם נטפרי (שהספק זה בזק) ועובד לכם כעת?

  • הוסף לסימניות
  • #41
WhatsApp Image 2023-01-05 at 16.37.19.jpeg
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
יש תשתית אחרת חוץ מבזק? אופציה אחרת?
יש הוט סיבים עם נטפרי הבעיה שמכמה לקוחות שלי הבנתי שלמרות שהמהירות הרשמית שם הוא *3 מבזק רגיל בפועל הוא יותר איטי ..
ובכלל כל הבעיה של האיטיות עם נטפרי לא נובע מבעיות תשתית אלא מבעיות ספק שהשרתים של נטפרי לא עומדים בעומס אצל חלק מהספקים ולכן הספקים הגדולים כמו בזק והוט שיש להם המון לקוחות יש שם איטיות נוראית משא"כ הספקים הקטנים ששם הבעיה פחות מורגשת כיון שעל השרת שמוקצה להם יש פחות עומס

לדעתי הפתרון יבוא רק במידה ויפנו לנטפרי בכתב לעורר להם את הנקודה הזאת עד שיגדילו את השרתים

וכפתרון זמני מומלץ למי שרוצה יותר מהירות להתחבר לספקים קטנים יותר כמו עמיתנט וכדומה
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
כרגע מחובר לסיב ויש ציוד פרטי
כיום יש תשתית מבזק וספק יוסי תקשורת (עמית נט) ועובד מצויין בניגוד לתלונות כאן, אך יקר יותר לעומת המחיר שלך

האם הספק שלך הוא בזק ?
כן
אני מחבר גם אינטרנט דרך יוסי תקשורת ללקוחות אבל שוב כמו שאמרת זה יותר יקר ולכן לרוב הלקוחות שהניתוקים לא משמעותים להם אני ממליץ כן ללכת על בזק לדעתי תוך כמה חודשים יגדילו את השרתים של נטפרי מול בזק והכל יבוא על מקומו בשלום..
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
  • הוסף לסימניות
  • #48
גם אני סובלת מניתוקים בבזק + נטפרי.
מה שמוזר זה שבping נראה שהכל בסדר גם בזמן הניתוקים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
גם אצלנו יש ניתוקים - לא מאוד ארוכים אבל לעתים תכופות למדי, מתסכל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
יש ב019 סיבים ?
עם נטפרי לפי הידוע לי אין
אבל אפשר לעשות סיב בזק עם ספק עמיתנט תומך נטפרי מה שימנע את כל הניתוקים
כי כל הניתוקים בבזק זה בגלל הספק שלהם לא בגלל התשתית..

אגב אני בדקתי היום מול נטפרי ובזק הם מודעים לתקלות וטוענים שתוך כמה ימים זה הולך להסתדר מקוה שכך יהיה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
גם לי לא עובד מהבוקר
עברתי לנטסטיק שיש לי במקרה... :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
עברנו לתשתית של בזק לפני שבוע.
ונהיה סיוטטטטטטטטטטט
בזק ונטפרי לא מסתדרים!
חשבתי שבזק הכי טובים.
אבל נטפרי לימדו אותי שאפשר להרוס כל דבר טוב!
אוףףףףףף
אי אפשר להעביר אשראי כל פעם שיש תקלה, וזה יותר מדי פעמים!
אי אפשר לנהל ככה עסק!!!
נורא ואיום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
עם נטפרי לפי הידוע לי אין
אבל אפשר לעשות סיב בזק עם ספק עמיתנט תומך נטפרי מה שימנע את כל הניתוקים
כי כל הניתוקים בבזק זה בגלל הספק שלהם לא בגלל התשתית..

אגב אני בדקתי היום מול נטפרי ובזק הם מודעים לתקלות וטוענים שתוך כמה ימים זה הולך להסתדר מקוה שכך יהיה..
אני אחרי 'עמיתנט'
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
  • הוסף לסימניות
  • #60
כן,
תשתית,
מחוברת עם וויפי לראוטר.
יש לי הרגשה שזה עובד שם כמו בחברת חשמל בקיץ כשיש עומס מורידים את השלטר באיזור מסוים בארץ לכמה שעות ;)
אין לי הסבר אחר לזה
אבל זה באמת מענין כי כל פעם אני מקבל תלונות מאיזור אחר בארץ מכמה לקוחות מאותו איזור בדרך כלל..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לכל המנוטפרים שלום.
מי שמתעסק מול נטפרי עם כלים טכנולוגיים ולא רק בבקשות לפתיחת סרטונים וקבצי תוכן,
מכיר ומבין את המתואר:

דוגמא א':

אני:
"שלום, אנא פתחו לי את הטופס/אתר הזה,
מדובר בטופס שמיועד ל... ותפקידו.... וישמש רק למטרות כשרות ולא יכיל תוכן פוגעני או לא הולם"

כעבור מספר שעות:
נציג איקס:
"מהו הטופס הזה? למי הוא מיועד? אנא פרטו"

כעבור מספר דקות:
אני:
"כפי שציינתי, הטופס מיועד לאיקס וואי זד ותפקידו .... וקהל היעד שלו הוא...."

כעבור יום וחצי:
נציג איקס:
"עליך להצהיר שהטופס לא ישמש למטרות אסורות ולא יכיל תוכן לא כשר וכו וכו"

כעבור מספר דקות:
אני:
"כבר הצהרתי בהודעתי הראשונה שהטופס/אתר לא יכיל מידע או תוכן לא הולם אלא כשר בלבד,
תעשו לי טובה, אולי פשוט תכתוב לי במרוכז את כל השאלות שיש לך, ע"מ לחסוך זמן יעיל לכולנו?"

כעבור מספר דקות:
נציג איקס:
"טופל, האתר/טופס נפתח בהצלחה!"

דוגמא א' מייצגת מנעד קלאסי של פניות, שכאמור מטופלות בשיטה זו שאנחנו מכבדים אותה, כל עוד הנדון הינו אתר / טופס ספציפי והגיוני לבדיקה.
אבל מה קורה כשמדובר, למשל, בהקמת שרת??

דוגמא ב', התקנת שרתים:

אין צורך לפרט את תהליך החתחתים הנוראי שעוברים בתהליך זה. תסריט די דומה לנ"ל רק שהפעם מדובר בפרוייקט ענק של פניות לנטפרי,
כזה שעל כל צעד הכי קטנטן צריך לבקש מנטפרי שיפתחו.

אנקדוטה מעניינת בהקשר זה:
קראתי לקובץ/כלי מסוים בשם נפיץ כלשהו, נניח "פרוג ניסוי" - קבלו התקפת שאלות וחפירות על כשרות הכלי/קובץ, בעוד שעמיתיי פתחו גם הם קובץ/כלי בעל מאפיינים זהים ותוכן זהה לגמרי, אבל בשם אחר, נניח "סתם ניסוי" - אפס חפירות כדוגמה המקבילה.


השיבושים הלשוניים במקור:

- כושי קטן הלך לגן.
- איזה גן?
- גן חיות
- איזה חיות?
- חיות טורפות
- איזה טורפות?
- טורפות בנאדם
- איזה בנאדם?
- בנאדם שמן
- איזה שמן?

- שמן דובון
- איזה דובון?
- מלא סבון
- איזה סבון?
- סבון רחיצה
- איזו רחיצה?
- רחיצת ים
- איזה ים?
- ים המלח
-איזה מלח?
- מלח בישול
- איזה בישול?
- בישול עוף
- איזה עוף?
- וזה הסוף.

(בתקווה...)


הידעתם מדוע כל ההלוך ילך הזה?
מתברר שאין לנטפרי מחלקת הייטק (לא בקטע של תכנות, פשוט- טכנולוגיה קצת פחות בסיסית),
אין להם אנשים שמבינים בקוד, בתוכנות קצת פחות בסיסיות
אין להם אנשים שמבינים בשרתים
ויש להם אפס הבנה במונחים מסויימים (ודי בסיסיים למי שקצת מונח בעולם טכנולוגי מתוקן) שלפעמים כותבים להם
מסופקני אם הצליחו להפנים סופסוף מה_זה_API. וחבל שא"א להעלות פה שרשור מתסכל עד דמעות שנערך בנושא זה בדיוק איתם.

האם יש דרך לפנות אליהם שפשוט יקימו מחלקת הייטק ייעודית? שתיתן מענה לקהל היעד הזה.

הבהרה חשובה וקריטית:
אני מאד מעריכה את השירות של נטפרי והסינון שלהם
יש להם סינון מעולה, הטוב יותר
ולא היינו רוצים לעבור ממנו
הנ"ל נכתב באמת מתוך כוונה לשפר טכנית את היעילות המערכתית ולא מכוונה לפגוע או לקנטר חלילה.


הזדהיתם? הייתם רוצים לחתום על עצומה אם היתה כזו? (לא תהיה בע"ה, לא מדובר בגוף לעומתי. ארצה לבדוק אפשרות של הידברות כנה ובדיקה עניינית בלבד) - כתבו פה!


"**עריכה: הבהרה חשובה: ניקים האירו את עיני כי הנכתב בנוגע לחוסר ידע בתכנות וכיוצ"ב נכון רק לגבי הדרג הנמוך אולם לא כל שכן בדרג הגבוה, תודתי נתונה להם על הארה זו.**"
שלום וברכה לכולם.
אשמח בבקשה לעזרתכם.
ברוך השם אנחנו הגענו לשלב שצריכים להכניס את הבת הבכורה שלנו לסמינר.

אנחנו ממש בבלבול ולא ממש יודעים מה לעשות.
מצד אחד אנחנו מאוד מרגישים שהבת שלנו יכולה להכנס לסמינרים הטובים בירושלים .
(היא התקבלה לישן )
היא ילדה מצוינת בצד הלימודי .
התעודה שלה הכל טוב מאוד בכל המקצועות.
האנגלית שלה ברמה גבוה יחסית לחברות שלה בחשבון כנל ממש מצוינת ברוך השם בכל ההקבצות היא א ברוך השם באמת מצוינת .

כמובן שיראת שמים ודעת תורה אצלינו בבית זה הבסיס להכל .

אז איפה ההתלבטות
אנחנו ספרדים
אנחנו אנשים עובדים.
ובעלי עשה צבא בגיל 20.
עשה ועושה מילואים כלוחם
הוא מפקד על מחלקה אוהב את החיילים שלו והם אוהבים אותו
ואנחנו בכללי בתפיסה שלנו לא קיצונים בכל הקשור לגיוס למי שלא לומד וכו. כמובן שאין שאלה ודעת תורה ומה שרבותנו פוסקים אנחנו עושים ונעשה ללא שאלות גם אם אנחנו לא מבינים בראש שלנו את דעת התורה
אומנם בעלי קובע עיתים לתורה בצורה הכי חזקה וברורה
כל יום משעה 5 בבוקר עד 8 .
ובערב משעה 18 וחצי עד כמעט 23:30
בשכונה שלנו ובכלל שהוא בבית ובעבודה לבוש שחור לבן חרדי כובע בשבת וכו
הוא עצמאי עם תואר
כנל אני בעלת תואר.

ובשיחה עם הרשמת שם שהיא מכירה אותנו באמת כחברה שלנו ושל המשפחה היא אמרה משהו שלא חשבנו עליו.
בגדול המסר הוא אתם הורסים את החיים של הילדה אם תכניסו אותה לסמינר הישן או בכלל לסגנון הסמינרים האלו.
אם כל הכבוד לכם הילדה שלכם לא גדלה בבית חרדי אברכי קלסי . והדבר הזה יבלוט .
בנוסף יגיעו שמועות למנהלת ולתלמידות מה שיעלה את הבת שלי לכוונת של המנהלת וזה בכלל עוד לפני שהבת שלי בטעות תגיד איזה משהו שקיבלה מהבית אבל זה לא הסגנון של הסמינר.
מה שיגרום ללא ספק ליותר מידי חיכוך מול המוסד והדבר הזה יעשה נזק לבת שלי.

היא המליצה לי בחום לחפש מקום אחר שהוא טוב אבל שאנחנו לא נבלוט שם בדברים כאלה ויוכלו להכיל את הבת שלכם.

בהתחלה התנגדתי ממש כי בהרגשה אנחנו מרגישים הכי שייכים לסמינר הישן .

אבל אחרי שנרגענו וחשבנו לעומק אולי זה נכון ולא כדאי להכניס את הילדה הטובה והמקסימה הזו למקום שיש מצב שלא יקבלו אותה כשווה בין שווים ?
א. אשמח מאוד לעצה / תובנה של מי שיכול. או בכלל מי שמבין אותי מניסיון
ב. שמענו על סמינר " יסודות" אשמח לדעת האם יש כאן הורים לתלמידות שם ?
ג. גם סמינר בית שרה בשכונת רמות בירושלים..אם אני מבינה נכון הוא שיך לסניף או משהו כזה.

ממש ממש ממש חשוב לי הסביבה וסגנון הבנות שיהיו טובות ומבתים של חינוך חזק ותורני

תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה