דרוש מידע יש לכם אתרוג? אשמח לעזרה

  • הוסף לסימניות
  • #1
גם לכם אתרוג שינו לגמרי את החסימה?
אתם מרוצים
?

כי אני ממש לא. ביום בהיר החסימה השתנתה לגמרי וכל תמונה שהיא כולל אייקונים באתרי עריכה או שליחה מסוננים זה ממש בלתי אפשרי לעבוד ככה
אשמח לדעת אם מישו פנה על זה לאתרוג כי אני לא נענתי וכן המלצה לחברת סינון שונה

תודה לעונים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
את צריכה להיכנס לאתר של אתרוג.
שם יש אפשרות של סינון משתמש כבוי. זה מבטל את החסימה החזקה יותר (מחזיר למה שהיה קודם) לפי שעות, עד 18 שעות.
כל 18 שעות זה נסגר חזרה.
1651989713381.png

סיוט.
זה מה שזה.

אני דיברתי איתם.
זה משהו עם הועדת רבנים שהחליטו שרק בצורה כזאת אפשר לפתוח תמונות.

אם אין לך שם את האפשרות הזאת, זה כי לא ביקשת בזמנו, כשהם שלחו מלא הודעות.
תצטרכי למלא איזה טופס ולחכות לאישור ועדת הרבנים, משהו כזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נראה לי כל הסינונים הולכים ומקצינים. וזה נהיה סיוטטטט!

העליתי את כל התמונות המשפחתיות שלי לגיבוי בדרייב. אחרי תקופה עברתי לנטפרי.
באחד הימים הייתי צריכה לחפש איזו תמונה משפחתית, והנה אני מגלה שכל התמונות שלנו חסומות!
אי אפשר לראות אפילו תמונה אחת!
זה לא תמונות שהתפרסמו לציבור, אלא גיבוי אישי בחשבון גוגל שלי.
למה זה חסום???
החשק שלי לסינון על המחשב הולך ודועך! לעומת זאת, העצבים עוליייייםםםם ועולים!
כבר לא יודעת איזה סינון יעיל יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הם הגזימו לגמרי!
אין לי אפשרות להדפיס קובץ מתוך המייל, כי זה חסום...
אני חייבת להוריד כל קובץ בשביל להדפיס אותו
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יש לי את האופציה של 18 שעות אבל זה פשוט סיוט
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
התיאשתי אחרי הבטחות וטלפונים אין סופיים, בקשות לוועדה(????) מי הרבנים?
סרוב, ואשור- גורנישט!!!!
אמרתי להם שאם אנשים יכשלו - הם האשמים!!!!
אי אפשר לשנות ולהחמיר לאנשים שנרשמו למשהו אחר, לדעתי עזיבה המונית תאפס אותם!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
בעבר הצעתי לעבור לסינון של רימון, לרמה הכי הרמטית- שהייתה כמו אתרוג, והיה רק צריך לחסום אפשרות לעבור לרמות פתוחות יותר.
אבל שינו את רימון עכשיו ליותר פתוח...
תמונות שלא נפתחו בעבר (מוטמעות במיילים, או תמונות פרופיל) פתוחות עכשיו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
המעצבן ביותר שהסינון שלהם לא שיטתי.
כלומר יכול להיות סרטון מתוך אתר ללימודי אנגלית שיהיה ממש בעייתי ויפתח.
וסרטון שהוא כלל לא בעייתי לא יפתח.
בשיחה עם נציג לא היה לו מה לומר על זה...
כרגע לא נראה שיקרה איזה שהוא שינוי ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
התיאשתי אחרי הבטחות וטלפונים אין סופיים, בקשות לוועדה(????) מי הרבנים?
סרוב, ואשור- גורנישט!!!!
אמרתי להם שאם אנשים יכשלו - הם האשמים!!!!
אי אפשר לשנות ולהחמיר לאנשים שנרשמו למשהו אחר, לדעתי עזיבה המונית תאפס אותם!!!
ממש ככה, אני מרגישה שרכשתי מוצר X ופתאום אני מקבלת Y.
איך יכול להיות שבשנת 2022 דבר כזה קורה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
גם לכם סרטונים נתקעים אחרי כמה שניות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
פעם ניסיתי לברר עם אחד שהיה עוסק בתחום הסינונים, ולפי דבריו יש הרבה עם אינטרסים שונים שמנסים בכל הכוח להתגבר על הסינונים, ולפי זה לפעמים מחליטים להחמיר את החסימות יותר ויותר.

צריך לזכור שזה מלחמת היצר הרע, והוא אינו יכול לסבול את הגבורות שלנו שמחזיקים את עצמינו והוא מנסה בכל הכוח לשבור את הרוח שלנו, ועלינו להתחזק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
כן, אבל רובם אפילו לא נפתחים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ממש ככה, אני מרגישה שרכשתי מוצר X ופתאום אני מקבלת Y.
איך יכול להיות שבשנת 2022 דבר כזה קורה?
אולי צריך לבקש משר התשקורת יועז הנדל שיתערב לפני שתיפול הממשלה.
הוא כל כך דואג לנו, בודאי הוא יסכים...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #16
אם למישהו פה יש רימון אני אשמח לדעת מה ההגנה ההרמטית שלהם כוללת,האם היא דומה לאתרוג?
ומה אפשר לעשות כדי לחסום מעבר לרמות פתוחות יותר?
לצערי אתרוג נהיה ממש בלתי נסבל!
כל הקטע של הסינון תמונות ממש נועד נטו להקשות על המשתמשים,
ומיום ליום הסינון משנה את פניו לגמרי.
תודה לעונים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אם למישהו פה יש רימון אני אשמח לדעת מה ההגנה ההרמטית שלהם כוללת,האם היא דומה לאתרוג?
ומה אפשר לעשות כדי לחסום מעבר לרמות פתוחות יותר?
לצערי אתרוג נהיה ממש בלתי נסבל!
כל הקטע של הסינון תמונות ממש נועד נטו להקשות על המשתמשים,
ומיום ליום הסינון משנה את פניו לגמרי.
תודה לעונים!
זה בלתי נסבל.
אבל ברימון הם מציעים לך לרדת רמה בהקשת סיסמא, כל פעם שיש משהו לא מתאים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
במפורש הודעתי ממהתחלה שלא מעונינת - זה לא עזר
אמרו לכתוב מייל לוועד הרבנים - לא נעניתי.
בעבר הייתי ברימון, פתאום נפתחו דברים מממממש לא לענין, וכשאיימתי עליהם לעבור לאתרוג ( הם כנראה גיחכו בלב) ואמרו שזה בעצם אותה חברה .... בכל אופן עברתי.
כרגע אין לי פתרון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אם למישהו פה יש רימון אני אשמח לדעת מה ההגנה ההרמטית שלהם כוללת,האם היא דומה לאתרוג?
ומה אפשר לעשות כדי לחסום מעבר לרמות פתוחות יותר?
לצערי אתרוג נהיה ממש בלתי נסבל!
כל הקטע של הסינון תמונות ממש נועד נטו להקשות על המשתמשים,
ומיום ליום הסינון משנה את פניו לגמרי.
תודה לעונים!
פני אלי באישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יש מישהו ששלח פניה לועדת הרבנים שלהם והחזירו לו את הסינון למצב שהיה קודם?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה