יש לכם עגלת אחים/תאומים ? כנסו ~~~

  • הוסף לסימניות
  • #1
לצורך תכנון דירה, דרוש לנו מידות אורך ורוחב של עגלות אחים/תאומים.
נא לפרט חברה ומידות אורך ורוחב.

תודה מראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
שלום
יש לי את העגלה של דוקטור בייבי שנקראת הפי בלו (יש אותה גם לאפפה בייבי ונקראת ויסטה,ולביבה בייבי ונקראת ביבו)
הגודל שלה הוא: אורך-125 רוחב-63
חוץ מזה אני חושבת שזה העגלה הכי טובה בשוק
חזקה, נוסעת טוב ועוד הרבה מעלות
לי היה אותה 3.5 שנים וסחבתי עליה 3 ילדים ביחד(אחד בטיולון אחד בכיסא נוסף ואחד יושב על הגגון)
כשנולדה לי הרביעית עשיתי סקר שוק כי רציתי לגוון אך בסופו של דבר קניתי אותה עוד פעם.
היא גם לא מאד יקרה בין 2700 ל3000(עגלה, סל שכיבה, טיולון וסל קל)
אגב, ברוב החניות לא מוכרים את הכיסא נוסף.
אך יש אותו בפריש בבני ברק,וגם בשופדיירקט באינטרנט(הכיסא נוסף עולה 500)
את הכסא הנוסף יש רק לאפפה בייבי אך הוא מתאים לכל החברות(הראשונה שלי הייתה ביבו,והשניה דוקטור בייבי:))
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מאונטיין באגי תאומים- 63 ס"מ
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קוקו של ביבה- אין לי אפשרות למדוד, אבל בצד של העגלה יש קליפס, שאם את מרימה אותו, ומעלה טיפה את העגלה היא מתקווצת, כך שהיא יכולה לעבור בכל דלת בעולם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אנו רוצים לדעת מה המידה של עגלת התאומים הרחבה ביותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
תעשו מטר +- ..כמו בייבי גוגר עילית שלדעתי באזור ה90 ס"מ,
בוגבו 73 ס"מ
בייבי גוגר סיטי מיני 75 ס"מ
סטרול אייר -75 ס"מ
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י בואו חשבון;1520262:
שלום
יש לי את העגלה של דוקטור בייבי שנקראת הפי בלו (יש אותה גם לאפפה בייבי ונקראת ויסטה,ולביבה בייבי ונקראת ביבו)
הגודל שלה הוא: אורך-125 רוחב-63
חוץ מזה אני חושבת שזה העגלה הכי טובה בשוק
חזקה, נוסעת טוב ועוד הרבה מעלות
לי היה אותה 3.5 שנים וסחבתי עליה 3 ילדים ביחד(אחד בטיולון אחד בכיסא נוסף ואחד יושב על הגגון)
כשנולדה לי הרביעית עשיתי סקר שוק כי רציתי לגוון אך בסופו של דבר קניתי אותה עוד פעם.
היא גם לא מאד יקרה בין 2700 ל3000(עגלה, סל שכיבה, טיולון וסל קל)
אגב, ברוב החניות לא מוכרים את הכיסא נוסף.
אך יש אותו בפריש בבני ברק,וגם בשופדיירקט באינטרנט(הכיסא נוסף עולה 500)
את הכסא הנוסף יש רק לאפפה בייבי אך הוא מתאים לכל החברות(הראשונה שלי הייתה ביבו,והשניה דוקטור בייבי:))

אפשר תמונה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שבוע טוב,
מנסה לברר, מה הכי טוב לתינוקות בהפרש של שנה וחודש -
ראיתי בגדול שקיימים 2 סוגים של עגלות אחים\תאומים:
1 - עגלת "קומות" (צירפתי תמונה)
יתרונות:
- עגלה שניתן להפוך לעגלת יחיד
- לא רחבה ונכנסת למקומות צרים
- התינוק הגדול לא מזיק לקטן כי לא מגיע אליו (זה יתרון באמת שאין תקשורת ביניהם?)
- בגלל שלא מנסים לעשות את המושבים צרים, יש מקום לילד, להניח אותו על הבטן ויש מקום לידיים
חסרונות:
- מסוברלת בקיפול
- ממה שהבנתי, הטיולון תמיד נמצא למעלה והאמבטיה למטה, (אלא אם כן זה סלקל, ואצלינו התינוק לא סובל סלקל) , ואז הילד לא יכול לעלות לטיולון לבד - זה נכון?
- ארוכה, כמין "רכבת" קצת
2 - עגלה רחבה (עגלת תאומים רגילה)
יתרונות:
- נוחה יותר בקיפול ותופסת פחות מקום ברכב
- לא ארוכה, לא "רכבת"
חסרונות:
- לא ניתנת להפיכת לעגלת יחיד
- רחבה ולא עוברת בכל מקום
- אין אמבטיה ועם הרך הנולד מסתדרים בשק שינה....
- בין שני הילדים יש תקשורת שותפת, גם כשלא רצויה...

לא רשמתי כנראה את הכל מחוסר ניסיון,
מה מומלץ? להסתדר בלי עגלת תאומים? מה עושים במשפחתון (מביאים אחד מהילדים בעגלת תאומים? או שהמטפלת מסתדרת בלי עגלה?)
ראיתי עגלת קומות אצל מישהי בסופר, זה היה נראה מאוד נוח, אבל זה היה אמבטיות,... עד כמה זה קריטי שהגדול לא יוכל לטפס למעלה לבד?

אשמח לכל מידע בעניין,
וכן איזה דגמים מומלצים - לא כבד, שהבדים יהיו כביסים ולא ידהוו מהר, שיהיה נוח בקיצור?

תודה רבה רבה מראש

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה