דרוש מידע יש למשהו מידע על מה שקרה הלילה במודיעין???

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #3
  • הוסף לסימניות
  • #4
שמע, היה בלגן רציני במודיעין עילית....
באמצע הלילה נכנסו רעולי פנים עם נשקים שלופים לבניין מגורים!! לא הזדהו, לא שלום ולא בטיח.. דפיקות עצבניות על דלתות, אנשים קמים משינה בטוחים שפורצים להם הביתה...
השכיבו אבות על הרצפה עם נשק עליהם, ילדים צרחו, נשים נכנסו להיסטריה. באחד המקרים גם שוקר, כי כנראה פחד לא מספיק.
רק אחרי כל הטירוף התחילו לרמוז שזה “כוחות ביטחון”. בזמן אמת זה נראה כמו כנופיה...
בסוף עצרו אברך, אשתו קרסה מרוב בהלה ופונתה. עוד אחד נעצר ושוחרר.
מה החשד? למה? מי הם בדיוק?
שקט. כלום. “אי אפשר לפרט”.
בקיצור – אם זה מבצע ביטחוני, סבבה...
אבל להיכנס לעיר אזרחית באמצע הלילה, עם נשקים, בלי להזדהות, ולהשאיר אנשים רועדים????
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
שמע, היה בלגן רציני במודיעין עילית.
באמצע הלילה נכנסו רעולי פנים עם נשקים שלופים לבניין מגורים. לא הזדהו, לא שלום ולא בטיח. דפיקות עצבניות על דלתות, אנשים קמים משינה בטוחים שפורצים להם הביתה...
השכיבו אבות על הרצפה עם נשק עליהם, ילדים צרחו, נשים נכנסו להיסטריה. באחד המקרים גם שוקר, כי כנראה פחד לא מספיק.
רק אחרי כל הטירוף התחילו לרמוז שזה “כוחות ביטחון”. בזמן אמת זה נראה כמו כנופיה...
בסוף עצרו אברך, אשתו קרסה מרוב בהלה ופונתה. עוד אחד נעצר ושוחרר.
מה החשד? למה? מי הם בדיוק?
שקט. כלום. “אי אפשר לפרט”.
בקיצור – אם זה מבצע ביטחוני, סבבה...
אבל להיכנס לעיר אזרחית באמצע הלילה, עם נשקים, בלי להזדהות, ולהשאיר אנשים רועדים????
אחלה בינה...
עדיף לא לדבר יש צו איסור פרסום...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6

פורעים מטורפים , מה קשה להתקשר ולהזמין את החשודים למשטרה ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
צפה בקובץ המצורף 2159365
task_01kf95sjppf3ctxhhh9hxzrttp_1768760948_img_1.jpg
task_01kf95q85qeps9m9vfxnrnpfg5_1768760871_img_1.jpg
צילום מסך 2026-01-18 203324.png
צפה בקובץ המצורף 2159366
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אולי תסבירו למי שלא מבין מה באמת קורה פה????
ממה אנחנו- פשוטי העם צריכים להזהר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
צו איסור פרסום הוא על מי שנעצר ולא על השכנים.
שימו לב מנהלים

יש לחלק בין המעצר לבין התנהלות יס"מ / שב"כ - לכל הדעות הסביבה לא קשורה לארוע עצמו ,
למה האלימות הבריונות והרס? למי שלא הוכחה אשמתו? - ולא הוכחה יען אינו אשם
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
ספציפית באשכול הזה אני יבין אם יחסמו אבל יש אשכולות שאין לי שמץ
לדוגמא היה אשכול שדנו בדרכי חיזוק לאסירי עולם התורה נחסם פתאם
מישהו ביקש שיר של ידל ורדיגר העליתו לו הוא התלונן שזה לא איכותי ולאחמ"כ נחסם
היה אשכול שדנו בדרכי הגעה לבהימ"ק שיבנה בימנו אמן התאדה !
אתה יכול לדפדף פה למטה תראה כמה סימונים של מנועל יש נחסמים פה אשכולות על ימין ועל שמאל
אני לא יודע מה קרה בזמן הסגירה אבל אני יכול להניח מה קרה(לפי הסדר שלך)
זה הפך לויכוח אידאולגי לגבי היחס לצבא והגיוס וכנראה גם כלפי חוק הגיוס
יש בעיה לבקש להעלות משהו בפרוג(נראה לי איסור כללי במקום שלא מיועד לכך)
גם שם התחיל ויכוח אם יש עניין /מותר לדון כשהרבנים לא מתעסקים בכך ואני מניח שמשם זה הידרדר
זה הניחוש שלי
גם לי היה אשכול שפתחתי ואין לי מושג למה ננעל הוא התחיל בדיון מיקצועי ולא סטה משם
אבל אני משאר שהיה סיבה
(למרות שאני הוסיף שהיה נחמד אם תישלח הודעה לפותח האשכול למה זה ננהל שהוא ידע להבא)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני לא יודע מה קרה בזמן הסגירה אבל אני יכול להניח מה קרה(לפי הסדר שלך)
זה הפך לויכוח אידאולגי לגבי היחס לצבא והגיוס וכנראה גם כלפי חוק הגיוס
יש בעיה לבקש להעלות משהו בפרוג(נראה לי איסור כללי במקום שלא מיועד לכך)
גם שם התחיל ויכוח אם יש עניין /מותר לדון כשהרבנים לא מתעסקים בכך ואני מניח שמשם זה הידרדר
זה הניחוש שלי
גם לי היה אשכול שפתחתי ואין לי מושג למה ננעל הוא התחיל בדיון מיקצועי ולא סטה משם
אבל אני משאר שהיה סיבה
(למרות שאני הוסיף שהיה נחמד אם תישלח הודעה לפותח האשכול למה זה ננהל שהוא ידע להבא)
בד"כ אשכולות נחסמים בגלל שעוברים לדבר על דברים שלא מעניין האשכול
שלמטרתו הוא נפתך לכן עדיף לא לסטות מהנושא....
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
בד"כ אשכולות נחסמים בגלל שעוברים לדבר על דברים שלא מעניין האשכול
שלמטרתו הוא נפתך לכן עדיף לא לסטות מהנושא..
אתה ממליץ למחוק את התגובה הזאת והקודמת שלי(לא שמחתי שמחקו את שלי אני לא אשמח שלמישהו אחר ימחק בגללי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אתה ממליץ למחוק את התגובה הזאת והקודמת שלי(לא שמחתי שמחקו את שלי אני לא אשמח שלמישהו אחר ימחק בגללי)
לא לא לא
לא לזה התכוונתי התכוונתי בכללי ההודעה שלך הייתה סופר לעניין להפך שלי הייתה הוספה והסכמה עם דבריך
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אולי תסבירו למי שלא מבין מה באמת קורה פה????
ממה אנחנו- פשוטי העם צריכים להזהר?
לכתוב שלט עם שם משפחה על הדלת,
למקרה שאחד השכנים שלך החליט לשתף פעולה עם אירן בסמארטפון.

אין צורך לציין שכמובן לא להתכתב עם אנשים זרים בטלפון,
לא לשלוח להם תמונות, גם לא מטופשות.
גם לא תמורת תשלום מפתה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
לכתוב שלט עם שם משפחה על הדלת,
למקרה שאחד השכנים שלך החליט לשתף פעולה עם אירן בסמארטפון.
די לתמימות ולנאיביות

היו שמות משפחה ברורים מאד!
שברו דלתות בלי שנתנו לאנשים לגשת לדלת לפתוח

השכיבו על הרצפה היכו ואזקו בלי לומר מילה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לכתוב שלט עם שם משפחה על הדלת,
למקרה שאחד השכנים שלך החליט לשתף פעולה עם אירן בסמארטפון.
הבעיה מתחילה כשהשכן ההוא לא תולה שלט על הדלת.
או שהוא כן תולה, אבל למה לא לשבור עוד כמה דלתות של חרדים פרזיטים?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה