כאבי בטן

  • הוסף לסימניות
  • #1
ביתי בת השנתיים וחצי סובלת כבר מספר שבועות מכאבי בטן.
היא מתעוררת מכאבי בטן בלילה,
מתקפלת מכאבים במשך היום,
וסתם כך חלושה....

היא אוכלת רגיל(עם נטיה למתוק)
אוכלת בדרך כלל אוכל בריא וטוב.

הרופא טוען שזה כלום.

אני עדיין דואגת.
מה אפשר לעשות?
האם נתקלתם במשהו דומה?

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אולי רגישות לגלוטן (ציליאק)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תולעים בתוך הבטן
יש כזה דבר מניסיון עם ילד שהגיעו איתו לבי"ח כי לא מצאו כלום
וגם שם לא מצאו
עד שהאבא החליט שזה תולעים ונתן לו וורמוקס ועבר ב"ה.
(התולעים היו בתוך הבטן בחוץ לא ראו כלום)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
יכול להיות תולעים- כמו שאמרה הקודמת,
בכל מקרה, גם אם זה "כלום" אליבא דרופא- פרוביוטיקה מאד מאד עוזרת, מנסיון עם הקטנה שלי
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אם היא נגמלת מטיטול, יש לשים לב שהיא לא מתאפקת. אצל הבן שלי בגיל הזה בערך, נגמל מהטיטול וכנראה עוד לא היה בשל, הוא פחד לעשות בשירותים והתאפק, והיו לו כאבי בטן נוראים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
עברנו חוויה בדיוק כמו שאת מתארת עם ילדה בגיל הזה בערך. כל הבדיקות כולל אולטראסאונד היו ב"ה תקינות, עד שבס"ד עלו על הצליאק.
בודקים בבדיקת דם פשוטה, בשלב ראשוני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אם זה לא צליאק , תנסי לחשוב על כיוון של דלקת במעיים (קרוהן)
רפואה שלמה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לביתי בגיל הזה היה הליקובקטור שגרם לכאבי בטן כמו שאת מתארת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אצל הבן שלי היה אותו סיפור עד שהרופאה הציעה לנו להמנע מחלב ומוצריו לגמרי. השיפור היה מידי ב"ה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
היא לא בגמילה כך שלא זו הבעיה.
ונסיתי לא לתת לה כמה ימים מוצרי חלב - לא עזר.

אלך לרופא בשביל בדיקת דם לצליאק.
יש איזו בדיקה לתולעים?
ואיך בודקים קרוהן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש בדיקה שיכולה להעיד שכנראה יש תולעים. תשאלי את הרופא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אם את רואה שהילדה לא נראית טוב תחליפי רופא!!
שיתן לך בדיקות דם מקיפות, צילום בטן וכל מה שצריך.

זה יכול להיות ציליאק,
יכול להיות מחלות של דלקות במעי.
ואני הכרתי ילד מקסים ששלושה חודשים התעורר לילה לילה בבכיות של כאבי בטן, היה נודניק ביום וסה"כ היה ירוד.
הרופא הראשון פטר בכלום, וככה נסחב חודש...

אבל אח"כ היתה רופאה רצינית יותר שנתנה לבדוק מה שצריך... לבסוף גילו בביופסיה כיב קיבה! (כן, לילד בן שלוש, הקופאים טוענים שיותר מצוי היום בגלל ממתקים מרובי חומצה כמו סוכריות סודה וכד')
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני הייתי עושה את כל הבדיקות האפשריות.
ובודקת ממה זה נגרם.
למה לתת לילדה לסבול 3 חודשים????
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י gol;1520256:
אני הייתי עושה את כל הבדיקות האפשריות.
ובודקת ממה זה נגרם.
למה לתת לילדה לסבול 3 חודשים????

לא נתנו לו לסבול 3 חודשים,
רק אחרי חודש של סבל עם רופא שלא התייחס רציני פנו לרופא אחר,
בד"כ בדברים האלו אין תור מהיום להיום, יש תאריך וממתינים לו.
תור לצילום בטן -
תור... ל...
תור... ל...
תור לביופסיה של המעי,

לחכות לתוצאות.

ב"ה עלו על הבעיה,
טיפלו, תוך שבוע היה להם ילד חדש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
בדיקה לגילוי תולעים היא בדיקת צואה פשוטה, והיא מאד לא אמינה, בד"כ צריך לחזור עליה פעמיים וגם אז לוקחים אותה בערבון מוגבל לפעמים, כדי לגלות תולעים לפעמים פשוט מטטפלים בתולעים ורואים שזה עוזר, אצל הבת שלי זה לא עזר, וכך שללו גם את התולעים, היא עדיין סובלת הרבה, ועוד לא עלו על כלום, אנחנו כבר אחרי האולטרסאונד, הרופאה אמרה לי שהרבה פעמים לא מתייחסים לכאבי בטן אצל ילדים ברצינות כי זה שכיח כמו כאבי ראש אצל מבוגרים ואין מה לעשות, לומדים לחיות עם זה ובאיזשהו גיל זה עובר, במקרה של בתי היא כן חושבת שזה מוגזם ואנחנו עדיין בודקים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
גם לבת שלי היתה תקופה כזו וניסינו את כל הרעיונות שעלו כאן ולא נמצא דבר עד שהתופעה חלפה כלא היתה...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה