מידע כיוון גיטרה

  • הוסף לסימניות
  • #2
1.יש טיונרים (מכוונים) פשוטים. אין צורך בתוכנות מחשב או אפליקציות שגם ככה לא מדוייקות- הן אינן קולטות את כל התדרים.
2. אפשר ללמוד לכוון לפי שמיעה-כפי שאני מכוונת לעצמי.
אבל זה דורש המון סבלנות ותרגול-'לאמן' את האוזן.
אני מוכרת טיונרים של חברת Cherub פשוטים להפעלה ומאוד מדוייקים.
אם תרצי-פני אליי בפרטי.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש אופצייה לכוון לפי שמיעה לא מדוייק אבל בהתחלה עד שהאוזן מתאמנת זה יכול להיות אחלה פתרון...
להתחיל מהבאס למטה.
להניח את האצבע על מיתר הבאס שנקרא לו 1 בסריג 5 ולהשוות את הצליל למיתר 2 פתוח.
לאח"מ להניח אצבע על מיתר 2 בסריג 5 ולהשוות למיתר 3 פתוח.
לאח"מ להניח אצבע על מיתר 3 סריג 4 ולהשוות למיתר 4 פתוח.
לאח"מ להניח אצבע על מיתר 4 סריג 5 ולהשוות למיתר 5 פתוח.
לאח"מ להניח אצבע על מיתר 5 סריג 5 ולהשוות למיתר 6 פתוח.
זה מכוון בערך אבל מספיק בשביל לנגן לבד לא בהרכב...

אגב שיטה נחמדה לשמוע עם הגיטרה מכוונת זה לעשות AM ולפרוט כלפי מטה לאט לאט ולשמוע את הלחן של יברכך ה' מציון (וראה בנים לבניך...) י- ב - ר- -כ- ך ....(קשה להסביר בכתב לחן מקווה שמובן...)
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
יש אופצייה לכוון לפי שמיעה לא מדוייק אבל בהתחלה עד שהאוזן מתאמנת זה יכול להיות אחלה פתרון...
להתחיל מהבאס למטה.
להניח את האצבע על מיתר הבאס שנקרא לו 1 בסריג 5 ולהשוות את הצליל למיתר 2 פתוח.
לאח"מ להניח אצבע על מיתר 2 בסריג 5 ולהשוות למיתר 3 פתוח.
לאח"מ להניח אצבע על מיתר 3 סריג 4 ולהשוות למיתר 4 פתוח.
לאח"מ להניח אצבע על מיתר 4 סריג 5 ולהשוות למיתר 5 פתוח.
לאח"מ להניח אצבע על מיתר 5 סריג 5 ולהשוות למיתר 6 פתוח.
זה מכוון בערך אבל מספיק בשביל לנגן לבד לא בהרכב...

אגב שיטה נחמדה לשמוע עם הגיטרה מכוונת זה לעשות AM ולפרוט כלפי מטה לאט לאט ולשמוע את הלחן של יברכך ה' מציון (וראה בנים לבניך...) י- ב - ר- -כ- ך ....(קשה להסביר בכתב לחן מקווה שמובן...)
בהצלחה!
אם אני לא טועה מיתר ארבע סריג ארבע ולא במיתר שלוש
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אגב שיטה נחמדה לשמוע עם הגיטרה מכוונת זה לעשות AM ולפרוט כלפי מטה לאט לאט ולשמוע את הלחן של יברכך ה' מציון (וראה בנים לבניך...) י- ב - ר- -כ- ך ....(קשה להסביר בכתב לחן מקווה שמובן...)
בהצלחה!
בתקוה שהנגן בעל שמיעה מפותחת דיה....
קשה להסביר לחן בכתב?? לה סי לה דו מי
מקרא: ---- מציין את קוי החמשה. ~~~ מציין את הבינה. פשוט המערכת הגאונית כאן משמיטה רווחים ארוכים מדי.

יש לקרוא משמאל לימין כמובן....


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~0
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~0
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~0~~~~~~~~~0
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------0-----------------------------------------
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יש אופצייה לכוון לפי שמיעה לא מדוייק אבל בהתחלה עד שהאוזן מתאמנת זה יכול להיות אחלה פתרון...
להתחיל מהבאס למטה.
להניח את האצבע על מיתר הבאס שנקרא לו 1 בסריג 5 ולהשוות את הצליל למיתר 2 פתוח.
לאח"מ להניח אצבע על מיתר 2 בסריג 5 ולהשוות למיתר 3 פתוח.
לאח"מ להניח אצבע על מיתר 3 סריג 4 ולהשוות למיתר 4 פתוח.
לאח"מ להניח אצבע על מיתר 4 סריג 5 ולהשוות למיתר 5 פתוח.
לאח"מ להניח אצבע על מיתר 5 סריג 5 ולהשוות למיתר 6 פתוח.
זה מכוון בערך אבל מספיק בשביל לנגן לבד לא בהרכב...

אגב שיטה נחמדה לשמוע עם הגיטרה מכוונת זה לעשות AM ולפרוט כלפי מטה לאט לאט ולשמוע את הלחן של יברכך ה' מציון (וראה בנים לבניך...) י- ב - ר- -כ- ך ....(קשה להסביר בכתב לחן מקווה שמובן...)
בהצלחה!
עוד שיטה לבדיקה להיות על am ולפרוט ארפגו הלוך וחזור אם יוצא הפתיח של הנני של ברוך שלום זה מכוון......
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
בתקוה שהנגן בעל שמיעה מפותחת דיה....
קשה להסביר לחן בכתב?? לה סי לה דו מי
מקרא: ---- מציין את קוי החמשה. ~~~ מציין את הבינה. פשוט המערכת הגאונית כאן משמיטה רווחים ארוכים מדי.

יש לקרוא משמאל לימין כמובן....


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~0
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~0
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~0~~~~~~~~~0
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------0-----------------------------------------
תודה רבה באמת......
אני מנסה להסביר לחן למי שלא יודע לכוון גיטרה מסתמא שלא יודע תווים גם....
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תודה רבה באמת......
אני מנסה להסביר לחן למי שלא יודע לכוון גיטרה מסתמא שלא יודע תווים גם....
מסתמא...
הצעה למנהלי הפורום:
אולי תבקשו שיבנו אפשרות מיוחדת לפורום מוסיקה, שבכתיבת הודעות כאן תהיה אפשרות של כתיבת חמשה ותווים?
לא ברמה של פינלה, אבך משהו בסיסי כדי להסביר ולכתוב בדרך פחות סיזיפית, ויותר נעימה מבחינה גרפית.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #9
מסתמא...
הצעה למנהלי הפורום:
אולי תבקשו שיבנו אפשרות מיוחדת לפורום מוסיקה, שהכתיבת הודעות כאן תהיה אפשרות של כליבת חמשה ותווים?
לא ברמה של פינלה, אבך משהו בסיסי כדי להסביר ולכתוב בדרך פחות סיזיפית, ויותר נעימה מבחינה גרפית.
רעיון מעולה אש!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מסתמא...
הצעה למנהלי הפורום:
אולי תבקשו שיבנו אפשרות מיוחדת לפורום מוסיקה, שבכתיבת הודעות כאן תהיה אפשרות של כתיבת חמשה ותווים?
לא ברמה של פינלה, אבך משהו בסיסי כדי להסביר ולכתוב בדרך פחות סיזיפית, ויותר נעימה מבחינה גרפית.
אולי פשוט לתייג את המנהלים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נראה לי יותר פשוט וקל
שמי שרוצה להסביר משהו, ידגים במחשב שלו(קיובייס אפילו וכל תוכנת תיווי הכי פשוטה שיש)
ועם חיתוך ושרטוט של ווינדוס, הדבקה כאן ונגמר סיפור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מסתמא...
הצעה למנהלי הפורום:
אולי תבקשו שיבנו אפשרות מיוחדת לפורום מוסיקה, שבכתיבת הודעות כאן תהיה אפשרות של כתיבת חמשה ותווים?
לא ברמה של פינלה, אבך משהו בסיסי כדי להסביר ולכתוב בדרך פחות סיזיפית, ויותר נעימה מבחינה גרפית.
וזה יהיה רק למנויים
יאלה לקדם את זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נראה לי יותר פשוט וקל
שמי שרוצה להסביר משהו, ידגים במחשב שלו(קיובייס אפילו וכל תוכנת תיווי הכי פשוטה שיש)
ועם חיתוך ושרטוט של ווינדוס, הדבקה כאן ונגמר סיפור.
פשטות וקלות יהיו יותר דווקא אם תהיה אפשרות כאן בסרגל. הכי זמין, הכי פשוט..

מה אכפת לכם? ככה תתנו לבוני האתר קפיצה קדימה לפני... אולי לפני כולם, ובדבר פשוט מאוד. לא עליכם לשבור את הראש על זה...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה