מיכל הולנד
משתמש מקצוען
- הוסף לסימניות
- #1
הי,
שאלה לי-
כאשר אתם מבצעים בדיקת מעבדה כלשהי ויש תוצאות חריגות, האם הרופא מתקשר אליכם, או שאתם פונים לרופא והוא מעדכן אתכם בממצאים בתור הבא/פנייה מקוונת?
חברה סיפרה לי שהרופא התקשר אליה ואמר לה להתחיל ליטול ויטמין כלשהו באופן סדיר.
ואני פגשתי תוצאות של בדיקות דם שהיו מחפירות לכל הדעות, (ידעתי כי הסימונים מחוץ לטווח הנורמה) ואף אחד לא עדכן אותי בזה עד שלא פתחתי פנייה מקוונת, ומשם הרופא הריץ אותי לסחרחרה שלמה. הכל בסדר. ב"ה
יש קשר לזה שהיא בלאומית ואני במאוחדת?
שאלה לי-
כאשר אתם מבצעים בדיקת מעבדה כלשהי ויש תוצאות חריגות, האם הרופא מתקשר אליכם, או שאתם פונים לרופא והוא מעדכן אתכם בממצאים בתור הבא/פנייה מקוונת?
חברה סיפרה לי שהרופא התקשר אליה ואמר לה להתחיל ליטול ויטמין כלשהו באופן סדיר.
ואני פגשתי תוצאות של בדיקות דם שהיו מחפירות לכל הדעות, (ידעתי כי הסימונים מחוץ לטווח הנורמה) ואף אחד לא עדכן אותי בזה עד שלא פתחתי פנייה מקוונת, ומשם הרופא הריץ אותי לסחרחרה שלמה. הכל בסדר. ב"ה
יש קשר לזה שהיא בלאומית ואני במאוחדת?
הנושאים החמים