כיריים כיריים ברוחב 70, חשמלי או אינדוקציה?

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש המלצה על דגם טוב ולא יקר בחשמליות רגילות ברוחב 70? ניסיתי לחפש בזאפ ובחברות עצמן וכל הדגמים שראיתי ברוחב 70 הם יקרים כמעט כמו אינדוקציה כבר.

תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש כאן אשכולות בענין.

כבר הבעתי את דעתי, מתוך נסיון בשימוש גם בחשמלי רגיל וגם באינדוקציה, חד משמעית אינדוקציה!

הרוחב הרגיל אני חושב הוא 60 או 58. לא בקי בגודל של 70, אבל העקרון אותו עקרון, אינדוקציה מומלצת ללא השוואה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש כאן אשכולות בענין.

כבר הבעתי את דעתי, מתוך נסיון בשימוש גם בחשמלי רגיל וגם באינדוקציה, חד משמעית אינדוקציה!

הרוחב הרגיל אני חושב הוא 60 או 58. לא בקי בגודל של 70, אבל העקרון אותו עקרון, אינדוקציה מומלצת ללא השוואה.

ברור שאינדוקציה מומלצת ללא השוואה רק היא פשוט יקרה פי 2. בנוסף צריך להחליף סירים שזה עוד הוצאה.
לכן אני מחפשת דגם חשמליות ברוחב 70 במחיר הגיוני. 60 קצת קטן לי מידי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
שמעתי שיש מתאם לסירים עבור אינדוקציה, ואין צורך בהחלפת הסירים. האם למישהו יש נסיון עם זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ממליצה להיתנסות על כיריים חשמליות רגילות לפני שקונים.
אישית - לא יכולתי לסבול בישול על כיריים חשמליות.
את מכבה את ה'אש', ועד שזה מתקרר - הכל נשרף אם לא זכרת להוריד את הסיר מיד מהכיריים.
עד שמתחמם, עד שמתקרר, הבישול לא מדויק.
אישית ממש לא הסתדרתי.
אם יקר לך אינדוקציה - לכי על גז, אין כמו הבישול על אש אמיתית לטעמי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
כיריים אינדוקציה לא יקרות היום כבר.
ושווה להשקיע
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ממליצה להיתנסות על כיריים חשמליות רגילות לפני שקונים.
אישית - לא יכולתי לסבול בישול על כיריים חשמליות.
את מכבה את ה'אש', ועד שזה מתקרר - הכל נשרף אם לא זכרת להוריד את הסיר מיד מהכיריים.
עד שמתחמם, עד שמתקרר, הבישול לא מדויק.
אישית ממש לא הסתדרתי.
אם יקר לך אינדוקציה - לכי על גז, אין כמו הבישול על אש אמיתית לטעמי.
את ניסית אינדוקציה? שמעתי גם שאינדוקציה לא בדיוק מתקררת מיד. וחשמליות היה לך או שרק התנסית אצל מישהו? הבנתי שהדגמים החדשים והאיכותיים הרבה יותר נוחים וקלים לשימוש.
אגב לאינדוקציה יש עוד חסרון משמעותי, הזכוכית הרבה יותר שבירה ועדינה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
כיריים אינדוקציה לא יקרות היום כבר.
ושווה להשקיע
כפול מחשמליות אם מדובר על רוחב 60, פעם וחצי אם זה רוחב 70.

מענין אותי אם יש כאן מישהו שהיה לו חשמליות ועבר לאינדוקציה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לומדים לבשל :)
\
שמים טיימר ומורידים מהאש לפני הזמן שתמיד מורידים
או מעבירים ללהבה אחרת...

גלישה או אוכל שנשרף יכול להיות גם על אש חייה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
כפול מחשמליות אם מדובר על רוחב 60, פעם וחצי אם זה רוחב 70.

מענין אותי אם יש כאן מישהו שהיה לו חשמליות ועבר לאינדוקציה.
אני משתמשת היום בכיריים חצי חשמלי חצי אינדוקציה(2 כאלו 2 כאלו) וקניתי עכשיו חדש, רק אינדוקציה.
(עולה כ2000 שח)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני משתמשת היום בכיריים חצי חשמלי חצי אינדוקציה(2 כאלו 2 כאלו) וקניתי עכשיו חדש, רק אינדוקציה.
(עולה כ2000 שח)
ולא היית מרוצה מהחשמליות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
את ניסית אינדוקציה? שמעתי גם שאינדוקציה לא בדיוק מתקררת מיד. וחשמליות היה לך או שרק התנסית אצל מישהו? הבנתי שהדגמים החדשים והאיכותיים הרבה יותר נוחים וקלים לשימוש.
אגב לאינדוקציה יש עוד חסרון משמעותי, הזכוכית הרבה יותר שבירה ועדינה.

לא התנסיתי באינדוקציה. אחרי החשמליות שהיו לי - רק רציתי לחזור לגז, שמרנית משהו בנושאים האלה...
ובישלתי על חשמליות איכותיות ויקרות מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
שמעתי שיש מתאם לסירים עבור אינדוקציה, ואין צורך בהחלפת הסירים. האם למישהו יש נסיון עם זה?
אשמח לשמוע על זה,
קניתי עכשיו כיריים אידוקציה חדשות (2 להבות, לחלבי) ואשמח להשתמש גם בסירים הישנים (האמת היא שמדובר רק במחבת אחד, ובעוד סיר פשוט - הנזק לא נורא, אבל אם אפשר להשתמש איתם אז למה לא?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אין השוואה בכלל בבישול על כיריים חשמליות ועל אינדוקציה.
לא פלא שכתבו פה שמהחשמליות חזרו לגז
מאינדוקציה אין סיכוי!!!!!!
זה הטופ של הבישול! הנקיון! המהירות! ההתקררות! הבטיחות!
שנה עם אינדוקציה עושים אותכם מכורים לזה
אבל-
לעבור לאנדוקציה זה מורכב!
ראשית לקנות. ואז עד שזה מגיע. ואז מחכים למתקין. ואז הוא אומר שאי אפשר להתקין בגודל הזה וצריך לחתוך קצת בשיש, ואז קוראים לאיש שיש ואז עד שהוא מגיע כי זה עבודה קטנה ולא שווה (400 שח!) ואז מנקים את האתר בניה (אחרי חציבה בשיש)ואז מתקשרים לשרות ואז הם שולחים מתקין ואז הוא מגיע ואז הוא מתקין ואז ........(בערך חודש)
זהו
אח"כ זה פשוט מדהההההים ומי שאין לא שלא יפסיק לחלום על זה עד שהחלום יתגשם!

יש מתאמים לסירים רגילים ראיתי פרסום בעיתונות אבל לא ניסיתי בעצמי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אין השוואה בכלל בבישול על כיריים חשמליות ועל אינדוקציה.
לא פלא שכתבו פה שמהחשמליות חזרו לגז
מאינדוקציה אין סיכוי!!!!!!
זה הטופ של הבישול! הנקיון! המהירות! ההתקררות! הבטיחות!
שנה עם אינדוקציה עושים אותכם מכורים לזה
אבל-
לעבור לאנדוקציה זה מורכב!
ראשית לקנות. ואז עד שזה מגיע. ואז מחכים למתקין. ואז הוא אומר שאי אפשר להתקין בגודל הזה וצריך לחתוך קצת בשיש, ואז קוראים לאיש שיש ואז עד שהוא מגיע כי זה עבודה קטנה ולא שווה (400 שח!) ואז מנקים את האתר בניה (אחרי חציבה בשיש)ואז מתקשרים לשרות ואז הם שולחים מתקין ואז הוא מגיע ואז הוא מתקין ואז ........(בערך חודש)
זהו
אח"כ זה פשוט מדהההההים ומי שאין לא שלא יפסיק לחלום על זה עד שהחלום יתגשם!

יש מתאמים לסירים רגילים ראיתי פרסום בעיתונות אבל לא ניסיתי בעצמי.
התנסית גם בחשמליות רגילות? וכל הסיפור הארוך של ההמתנה, זה נכון גם לגבי מטבח חדש עם שיש חדש שעכשיו מתקינים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לא באופן אישי אבל יש במשפחה וזה בלי השוואה.
פשוט זה קומה ראשונה וזה קומה עשרים
למטבח חדש זה מצוין אבל לתכנן זמן עד שמגיע מתקין זה לא מהיום להיום וצריך שיהיה שקע תלת פאזי
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
איזה חברה ודגם של כיריים אינדוקציה מומלץ?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה