מידע שימושי כללי האתר

  • הוסף לסימניות
  • #21
שלום, כפי ששמתם לב נוסף מעל ההודעות מסגרת עם כללי הפורום.
תוספת חשובה זו הינה לאחר שמשתמשים רבים 'שכחו' את הכללים ואת מהות הפלטפורמה - פורום מקצועי חרדי.
החל מעתה הכללים יאכפו לפי הטבלה שנמצאת בתחתית רשימת הכללים.

בתקוה להבנה
שמואל
מנהל האתר

ניתן להקטין ולהגדיל את המסגרת בלחיצה על החלק התחתון בצד שמאל

צפה בקובץ המצורף 513310
למה אין כללים ברורים בנוגע לתמונות וסרטונים???
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
בתור מתכנתת הייתי ממליצה שלחיצה על כותרת החלק הזה - תסגור אותו לחלוטין
ולחיצה נוספת תפתח - אבל בגודל גבוה יותר מעכשיו מראש (כרגע ממש אי אפשר לקרוא שם כלום)
ההרחבה בצד אפשרית אבל לא אינטואטיבית ולא מובנת ללא הסבר - לכן זה פחות נכון.
כמו כן - ניתן להוסיף לינק בתחילת הטקסט "פתיחה בחלון חדש"
כמובן שחשוב לשמור על הניראות הסגורה במעבר בין הדפים, ניץן לשמור SESSION שהכללים נקראו ע"י המשתמש ואז אפשר לסגור (אולי לתת איזה מקום לסימון V בתחתי הכללים "קראתי"?)
יש תוסף שמאפשר "לחבר עמודים" כלומר לעבור מעמוד לעמוד באופן רצוף
מאז שהוספתם את המסגרת הנ"ל התוסף פות לי רק אותה בעמוד החדש וא"א לראות את תוכן העמוד.
אולי כדאי שהמסגרת תהיה רק בתחילת כל אשכול ואז זה לא יפריע?
תודה רבה ויישר כח
אעביר למתכנת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
יש תוסף שמאפשר "לחבר עמודים" כלומר לעבור מעמוד לעמוד באופן רצוף
מאז שהוספתם את המסגרת הנ"ל התוסף פות לי רק אותה בעמוד החדש וא"א לראות את תוכן העמוד.
אולי כדאי שהמסגרת תהיה רק בתחילת כל אשכול ואז זה לא יפריע?
תודה רבה ויישר כח
אני משתמשת בתוסף הזה ואין לי בעיה כזאת....
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
יש"כ על דאגה לכללים שיעזרו לכולנו!

לי מפריע שבכל עמוד אני גולל למטה לקרוא וזה מתחיל לגלול לי את הכללים במקום את העמוד כולו
וצריך להזיז את העכבר בשביל לגלול את העמוד עצמו...

הרעיון להכנסה ככפתור בראש העמוד שפותח וסוגר את הכללים, נראה לי מוצלח ביותר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
יש"כ על דאגה לכללים שיעזרו לכולנו!

לי מפריע שבכל עמוד אני גולל למטה לקרוא וזה מתחיל לגלול לי את הכללים במקום את העמוד כולו
וצריך להזיז את העכבר בשביל לגלול את העמוד עצמו...

הרעיון להכנסה ככפתור בראש העמוד שפותח וסוגר את הכללים, נראה לי מוצלח ביותר!
בתור מתכנתת הייתי ממליצה שלחיצה על כותרת החלק הזה - תסגור אותו לחלוטין
ולחיצה נוספת תפתח - אבל בגודל גבוה יותר מעכשיו מראש (כרגע ממש אי אפשר לקרוא שם כלום)
ההרחבה בצד אפשרית אבל לא אינטואטיבית ולא מובנת ללא הסבר - לכן זה פחות נכון.
כמו כן - ניתן להוסיף לינק בתחילת הטקסט "פתיחה בחלון חדש"
כמובן שחשוב לשמור על הניראות הסגורה במעבר בין הדפים, ניץן לשמור SESSION שהכללים נקראו ע"י המשתמש ואז אפשר לסגור (אולי לתת איזה מקום לסימון V בתחתי הכללים "קראתי"?)
מסכימה איתכם אבל לדעתי (בתור מתכנתת ) המטרה היא שהתוכן יהיה לעיני המשתמש כמה שיותר פעמים, ותודו שבסוף משהו נכנס...
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מסכימה איתכם אבל לדעתי (בתור מתכנתת ) המטרה היא שהתוכן יהיה לעיני המשתמש כמה שיותר פעמים, ותודו שבסוף משהו נכנס...
מצטערת, אבל לא
חוץ מלהתעצבן על הגלילה שנכנסת לתוך הכללים, ולראות כל פעם את הכותרת - לא ממש קראתי והתעמקתי בכללים אפילו פעם אחת - זה ממש לא נוח.
אפשר ליצור מנגנון שמחייב כל אחד ללחוץ על אישור הכללים כדי שיוכל לסגור אותם
ואחרי זה במקרה של חריגה מהכללים הם יפתחו שוב עד לאישור נוסף
ויציקו בעין מאד כשהם פתוחים ללא אישור, לדוגמא - פופאפ
משהו שיחייב לקרוא ולאשר, לא סתם לראות את הכותרת
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה