עזרה כל מנויי "אתרוג" - נא להכנס לפה!

  • הוסף לסימניות
  • #21
אני גם באתרוג ואני בעד חסימה מלאה, אלא שהם עובדים בלי הגיון, ועם מלא תקלות.

כל שבוע יש שירות אחר שנחסם - דברים טכניים לחלוטין ללא תוכן, בכללם גיבוי לענן, קריאת נתונים משרת וכדו'
בעוד שתמונות שאינן מתאימות פתוחות ללא הגיון.
להמתין להם על הקו - שורף לי מלא שעות.
ולפעמים מדובר בביזבוז של יום שלם - עד שמסכימים להעביר לבכיר ועד ש... ועד ש...


גם לי דרוש ווצאפ על המחשב, אם יהיה פתרון, כנראה שנשקול מעבר...
פשוט, התעייפנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אפשר לקבל את המייל שלשם בעלך שלח את הפניה?
כי אני שלחתי לאיזה מייל והם כתבו שזה לא קשור אליהם, משהו כזה
לי הם נתנו מייל לוועד הרבנים שהם יבדקו אם לאשר לי את זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
טוב חברה,
תשלחו מייל למייל שהעליתי פה למעלה, ותאיימו עליהם שאם הם לא ישנו את ההתנהגות - כולנו נעזוב אותם!!!!

ושזה יפעל לרעתם!
צריך לעשות עצומה מסודרת או משהו כזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
כנ"ל, בזבזתי שעות רבות של הבטחות להחזיר אותי לסנון שבו הייתי ובינתים כלום לא קרה, מחכה עוד יום , ואם לא, למה אתם ממליצים לעבור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לנטפרי יש אפשרות לווצאפ, רק למקרים דחופים, לדבריהם...

ואתרוג ממש סינון דפוק, פשוט בלי קשר, פתוחים תמונות ואתרים לא לענין בכלל, ומצד שני דברים אחרים חסומים
מידי פעם פתאם הכל פתוח והם טוענים שבטעות כנראה המסלול עבר למסלול הפחות מחמיר, מצד שני במחמיר בקושי גימייל פתוח. ממש לא מומלץ

לגבי הסינון עכשיו, רשום שעד ה 27 אפשר לחזור לקודם, אז לא הבנתי את כלו שרושמים שהם לא מאשרים, לכל אחד יש תאריך אחר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
תופעה חדשה מהיומיים האחרונים
הם מעלימים קישורים בחיפוש בגוגל
אפילו לאתרים נפוצים מאד
כאילו לא קיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
כנ"ל, בזבזתי שעות רבות של הבטחות להחזיר אותי לסנון שבו הייתי ובינתים כלום לא קרה, מחכה עוד יום , ואם לא, למה אתם ממליצים לעבור?
גם אני ככה ממש מעצבן
בכללי עד עכשיו היה ממש בסדר ונהנתי מהחסימה
רק שהם השתבשו עכשיו והבטיחו שמחזירים לי לקודם ונאדה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
תופעה חדשה מהיומיים האחרונים
הם מעלימים קישורים בחיפוש בגוגל
אפילו לאתרים נפוצים מאד
כאילו לא קיים
ממש לא חדש כבר שנים שזה קורה אצלי
יש אתרים שאני צריכה לשמור את הקישורים שלהם כי בחיפוש אני לא אמצא אותם
אתרים ממש נפוצים כמו עליאקספרס ואיביי
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אתרוג ממש נורא לאחרונה
אבל גם נטפרי לא מתאים לעסק, הוא מתאים לבית.

הם עושים לי בעיות עם ווטאספ במחשב, שזה הכלי הכי שימושי, עם קבוצות
וחוסמים לי אתרים שאנחנו בונים בלי קשר. ולהתווכח איתם, זה להתווכח עם קיר!
גם אם יש לי אתר שהוא על טהרת התוכן החרדי, הם לא יפתחו כי... לא שילמו להם פרוטקשנס, או משהו כזה.

הייתי גם בנטפרי, ואני כעת באתרוג, מאוכזבת משניהם.
אבל אתרוג איכשהו לפחות יש לי את הצרכים שלי לעסק. למרות הסינון הדפוק שלהם.

חבל שככה זה נראה שחרדים מנהלים מוצר ולא באמת מסוגלים לתת מענה שירותי ואיכותי.
לא נטפרי, ולא אתרוג. מי כן? לא יודעת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
הם עושים לי בעיות עם ווטאספ במחשב, שזה הכלי הכי שימושי, עם קבוצות
וחוסמים לי אתרים שאנחנו בונים בלי קשר. ולהתווכח איתם, זה להתווכח עם קיר!
גם אם יש לי אתר שהוא על טהרת התוכן החרדי, הם לא יפתחו כי... לא שילמו להם פרוטקשנס, או משהו כזה.
ווטאספ הם לא פותחים שמעתי שיש חריגים.
אתרים שבונים הם לא חוסמים בלי קשר או שהתוכן לא טוב או שהאתרים נמצאים במקום שטכנית לא ניתן לסנן.
השורה האחרונה סתם השמצה זולה אולי זה מלמד על הכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
עד כמה שידוע לי כיום הם לא מאשרים ווצאפ.
ומי שיש לו ווצאפ מוזהר שלא לספר שיש לו.
ומי שכבר כן יש לו וצריך קבוצות אז ממש ממש קשה להצטרף לקבוצות, יש להם כל מיני קריטריונים לאילו קבוצות מאשרים ולאלו לא
גם אם הם עיסקיים לגמרי הם לא מאשרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
בשבוע האחרון, הם התחילו לחסום לי את תוצאות החיפוש בגוגל, כל חיפוש שהוא.
מענין אותי אם זה קורה לעוד אנשים.
אני מחפשת משהו, מקבלת דף ריק, אם אני מעבירה את העכבר על הדף הריק, במקומות מסוימים הוא נהפך לסמן של יד ואז אני יכולה ללחוץ או לראות את הכתובת שאמורה להפתח למטה בדף.
כל חיפוש קטן נהפך לחדר בריחה עם סימנים :) הזוי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
עד כמה שידוע לי כיום הם לא מאשרים ווצאפ.
ומי שיש לו ווצאפ מוזהר שלא לספר שיש לו.
ומי שכבר כן יש לו וצריך קבוצות אז ממש ממש קשה להצטרף לקבוצות, יש להם כל מיני קריטריונים לאילו קבוצות מאשרים ולאלו לא
גם אם הם עיסקיים לגמרי הם לא מאשרים.
מדברת על נטפרי או אתרוג?
נטפרי בודקים כל קבוצה לפני שמאשרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
בשבוע האחרון, הם התחילו לחסום לי את תוצאות החיפוש בגוגל, כל חיפוש שהוא.
מענין אותי אם זה קורה לעוד אנשים.
אני מחפשת משהו, מקבלת דף ריק, אם אני מעבירה את העכבר על הדף הריק, במקומות מסוימים הוא נהפך לסמן של יד ואז אני יכולה ללחוץ או לראות את הכתובת שאמורה להפתח למטה בדף.
כל חיפוש קטן נהפך לחדר בריחה עם סימנים :) הזוי.
לי נחסמו פתאם אתרים בסיסיים כמו אתר הבנק
אחרי כמה כמה חזר להפתח
לא ברור
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה