דרוש מידע כמה אתם משלמים על צהרון בחיידר?

  • הוסף לסימניות
  • #42
על מה???
ואם זה הסכום הדרוש אז למה הרשת המפעילה לא גובה את זה?
עקב חוסר תקצוב לסייעות...
זו הסיבה שנכתבה בדף הרשמה.
נרשמנו וכי יש ברירה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
עקב חוסר תקצוב לסייעות...
זו הסיבה שנכתבה בדף הרשמה.
נרשמנו וכי יש ברירה?
ברור שנרשמנו.
וגם לא ערערנו על ההחלטה הקדושה בפומבי.
לנו לא הואילו לנמק מה הסיבה....
משהו אמר לי שככה הם מכסים את שאר החיידר...
איש הישר בעיניו יעשה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
במוסדות הפטור
העירייה מממנת את הצהרונים רק בכיתות גן ובמכינה
ושם המחיר הוא 50 - 100 לחודש
אבל בכיתות א' ב' בדרך כלל אין צהרון
ואם יש צהרון אז הוא במחיר גבוהה בהרבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
דיי תפסיקו להתבכיין ברוב הערים הלא חרדיות המחיר הוא מאות ש''ח לחודש [מינימום 250 ש''ח לחודש...]
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
השנה משרד החינוך מעלה ל70 לחודש
זה עדין לא סגור.
לכאורה תהיה השנה עליה במחירים אך עדין לא ידוע כמה
בכ"א לא יעלה מעבר ל650 שנתי.
כל מי שגובה יותר - על דעת עצמו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
גם אצלכם משלמים לצהרון ישירות לחידר?
גם אצלכם משלמים כמה מאות שקלים יותר מאשר בגני הילדים?
בירושלים
לאיזה כיתות אתם שואלים?
מכיוון שבכיתות הנמוכות זה מגיע דרך המדינה
ומכיתה ב' הת"ת עצמו צריך לדאוג לזה
כך הבנתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
חחח, בבני ברק בהרבה מהחיידרים אין צהרון בכלל.... , למה ? - אין תשובה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
זה עדין לא סגור.
לכאורה תהיה השנה עליה במחירים אך עדין לא ידוע כמה
בכ"א לא יעלה מעבר ל650 שנתי.
כל מי שגובה יותר - על דעת עצמו.
איך זה יכול להיות? כבר גבו לי באשראי 500שח ב5 תשלומים
וכמובן לחיידר עוד 1000 שח לשנה עבור הסייעים
את התשלום גבו מזמן ע"י המפעיל אבל בינתיים אין מי שיעשה את הצהרון מה שנקרה אכל . לקה ושילם :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
איך זה יכול להיות? כבר גבו לי באשראי 500שח ב5 תשלומים
וכמובן לחיידר עוד 1000 שח לשנה עבור הסייעים
את התשלום גבו מזמן ע"י המפעיל אבל בינתיים אין מי שיעשה את הצהרון מה שנקרה אכל . לקה ושילם :(
גנים או בי"ס?
אם תהיה עליה יבקשו תוספת.
המפעילים קבלו הוראה לפעול ע"פ שקול דעתם אם לבקש מחיר נמוך ובמקרה הצורך -תוספת
או לגבות את המחיר הגבוה- 650- ובמקרה הצורך להחזיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
אצלנו הם אומרים שהם גובים יותר בשביל לשלם לסייעת
אם כן אין לי בעיה עם זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
בהרבה מקומות עושים מה שרוצים וחבל מאד.
אצלנו זה לא מובן מאליו שיש. גם אם יש בד"כ זה מתחיל אחרי החגים. עלות 100 ש"ח
שנה שעברה במכינה אצלינו לא היה בר"ח צהרון. למה? כובע. הרבה של המכינה שעשה את הצהרון הסכים לעשות צהרון רק בתנאי שבר"ח אין כמו בכיתות הגבוהות של החיידר שמסיימים ב 1 וחצי. -עכשיו, צוות הם לא מצאו וזו הייתה האופציה היחידה שלהם ולכן התגמשו (על גב ההורים שגם להם זו האופציה היחידה- סידור פעם בחודש במקום כל יום)
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
מישהו יודע מתי אמורים לפתוח את הצהרונים בחיידרים במודיעין עילית?
אמרו לי מהחיידר שעדיין לא יצא קול קורא ממשרד החינוך
שמעתם על זה?
יש צפי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אצלינו - ירושלים - גני בנות 100 ש"ח כפול 10 חודשים
בנים - חיידר - 100 ש"ח לכיתה א' וב' כנראה גם לגנים והמכינות
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
דיי תפסיקו להתבכיין ברוב הערים הלא חרדיות המחיר הוא מאות ש''ח לחודש [מינימום 250 ש''ח לחודש...]
לא הבנתי איך זה קשור לזה שגונבים חלק מהאנשים או יותר נכון מנצלים. כי תמיד יש כאלו שיצקצקו בלשונם - לא חייב לחוח לחיידר שלנו \לצהרון. יש גם פרוטקשיין בצפןן אז מה אתם בוכים שגונבים לכם את הבוגבו
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
דיי תפסיקו להתבכיין ברוב הערים הלא חרדיות המחיר הוא מאות ש''ח לחודש [מינימום 250 ש''ח לחודש...]
והשכר של ההורים שם פי 4 מבערים החרדיות

ומשרד החינוך מממן את זה להורים, אז למה שיקחו לנו יותר?

וזה שאומרים שזה כדי לממן את הסייעות- אותה בדיחה היתה גם שנה שעברה ועכשיו השכר של הסייעות עלה, אז מה עכשיו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
והשכר של ההורים שם פי 4 מבערים החרדיות

ומשרד החינוך מממן את זה להורים, אז למה שיקחו לנו יותר?

וזה שאומרים שזה כדי לממן את הסייעות- אותה בדיחה היתה גם שנה שעברה ועכשיו השכר של הסייעות עלה, אז מה עכשיו?
זה כולל הרבה מהערים המתחרדות ששם ההורים החרדים הצעירים מרויחים אפילו פחות מבערים החרדיות.
(לדוג' בעפולה עד שנה שעברה צהרונים עלו 350 ש"ח גם לחרדים. שנה שעברה היה איזה שינוי בחישוב הדירוג הסוציואקונומי ואז זה באמת ירד ל-100 ש"ח)
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
קשה לי לקרוא את התגובות כאן, אני מרגישה מנוצלת... :cry:
אצלינו בחיידר הצהרון הוא מטעם התמת, המחיר ללא סבסוד הוא 800 שח לחודש!! הדרגה הכי נמוכה 280 שח..
חוץ מזה שכר לימוד חודשי 420 שח
קופת גן 850 שח
ממש שיקול כלכלי מי שחושב לעבור דירה...
אגב, גם המטפלות הפרטיות לוקחות כאן בין 1200-1500 שח עד השעה 13.00!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה