התייעצות כמה הכובע החסידי באמת עולה !!!!

  • הוסף לסימניות
  • #1
ראיתי שיש באתר עלי באבא
חנות שמוכרים כובעים חסידים ב200 דולר לבודד אבל מינימום הזמנה של 500 יחידות
הלוואי שמשהו ירים את הכפפה ופשוט יתחיל להביא את זה לארץ במחיר יותר שפוי של 1450 מה שעולה כרגע
בחנות סופריום בירושלים
דרך אגב באחד הסרטונים של החנות אפשר לראות שיש שם סמל של חנות סאנדרס על הכובע
קישור למוצר https://hebrew.alibaba.com/product-detail/Retro-Men-s-Adult-Long-Hair-60808175439.html
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לפי מה שהבנתי שפה בארץ הם עושים שינוים קטנים שיראה יותר טוב
וכן מידות הם עושים פה בארץ
ולכן כל כובע יוצא אחר יש שיוצאים טובים יותר ויש שלא
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
זה נראה שהם בעלי באבא מייצרים לכת ההיימיש ולא לחסידים
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני לא אומר לנסות אלא לבדוק את זה היטב
ואז להשקיע כסף ולקבל חזרה בכפל ועדיין זה יצא לציבור זול יותר מעכשיו
דהיינו כשיש תחרות הציבור ירוויח
מי יעשה את ה"שינויים קטנים שיראה טוב יותר"? לא נראה לי ששווה להשתגע בשביל זה, עודפים או חברות קטנות יש מספיק באזור המחיר הזה לפי מה שאני מבין, בשביל מחיר כזה חבל על המאמצים (אם אתה רוצה לקנות 500 כובעים ולהשקיע בזה יש סיכוי שתרוויח)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לא הבנתי מישהו יביא 500 כובע במחיר של 200 דולר ליחידה? מחיר לפני מיסים? לפני מע''מ שהוא ימכור אותו, לפני מס הכנסה. וגם פרסומת ומקום למכור. ועדיין הוא ירצה למכור את זה יותר זול משמעותית מהמחיר בארץ שיהיה שווה לו העסק הזה?
(מי שיש לו כזה סכום להשקיע 100 אלף דולר הוא יעדיף להשקיע במקומות יותר רווחיים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לידיעתכם כל המלבישים החסדים אפשר להשיג בזול מאוד בעלי באבא מצורף חלק מהקישורים והכן אנשים שעושים את זה עושים הרבה כסף אבל לא נראה לי שמישהו יעשה את זה כגמ"ח כמו שאין אף אחד שעושה מה שעושר עד עושה ללא מטרת רווח


 
  • הוסף לסימניות
  • #16
הכובע הזה נראה זוועתי בסדר גודל או שהתמונה לא מקצועית https://hebrew.alibaba.com/product-detail/Retro-Men-s-Adult-Long-Hair-60808175439.html

כובע סופר של צאלמערס' איך שנראה בפועל ממש:)

 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מי יעשה את ה"שינויים קטנים שיראה טוב יותר"? לא נראה לי ששווה להשתגע בשביל זה, עודפים או חברות קטנות יש מספיק באזור המחיר הזה לפי מה שאני מבין, בשביל מחיר כזה חבל על המאמצים (אם אתה רוצה לקנות 500 כובעים ולהשקיע בזה יש סיכוי שתרוויח)
גם ככה לא בטוח שזה יצא מי יודע רווחי
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
מי יעשה את ה"שינויים קטנים שיראה טוב יותר"? לא נראה לי ששווה להשתגע בשביל זה, עודפים או חברות קטנות יש מספיק באזור המחיר הזה לפי מה שאני מבין, בשביל מחיר כזה חבל על המאמצים (אם אתה רוצה לקנות 500 כובעים ולהשקיע בזה יש סיכוי שתרוויח)
כובע סופר של צאלמערס' איך שנראה בפועל ממש:)

לידיעתכם כל המלבישים החסדים אפשר להשיג בזול מאוד בעלי באבא מצורף חלק מהקישורים והכן אנשים שעושים את זה עושים הרבה כסף אבל לא נראה לי שמישהו יעשה את זה כגמ"ח כמו שאין אף אחד שעושה מה שעושר עד עושה ללא מטרת רווח


לא הבנתי מישהו יביא 500 כובע במחיר של 200 דולר ליחידה? מחיר לפני מיסים? לפני מע''מ שהוא ימכור אותו, לפני מס הכנסה. וגם פרסומת ומקום למכור. ועדיין הוא ירצה למכור את זה יותר זול משמעותית מהמחיר בארץ שיהיה שווה לו העסק הזה?
(מי שיש לו כזה סכום להשקיע 100 אלף דולר הוא יעדיף להשקיע במקומות יותר רווחיים)
1 בסוף זה יצא ריווחי בגלל שחייב להיות שהחניות בארץ לא מפסידות עליך
עכשיו בא נגיד עולה לו 200 דולר כובע שזה 680 שח פלוס מסים ושילוח שיעלה על כל כובע עוד 200 שח
פלוס 200 שח חנות ופירסומת ושינוים על כל כובע עדיין הסכום שיוצא זה 1080 שח ואני מאמין שמשהו מביא יותר הוא מקבל יותר הנחות וכו ,פירסומת זה יעשה לבד ברגע שהציבור ידע מזה זה ירוץ מאחד לאחד ע"ע ביבר שלא עשה כמעט פירסומת אלא הציבור ידע איפה להגיע -הציבור מת להפיל את המונופול הזה
2 השקעה זה בטוח וסיכון גם אבל יש פה גם קטע של חסד לאלפי אנשים וגם רווח בצד שיכול להגיע בסוף למשהו רציני
3 זה שזה לא נראה טוב בתמונות זה לא אומר כלום כל מי שמתעסק עם עלי באבא (ובתוכם אנכי הקטן ) יודע שיש הבדל גדול בין מה שרואים לבין מה שאתה מקבל
לסיכום אני חושב שארגון חסד (שלא חסר ברוך השם ) שירים את הכפפה ופשוט יבדוק את הדבר יכול להיות שזה יצליח ויכול להיות שלא אבל כל דבר זה סיכון היום
תודה לכל המגיבים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה