כמה זמן אתם מדליקים את הבוילר?

  • הוסף לסימניות
  • #1
למשך כמה זמן אתם מדליקים את הבוילר כדי שיהיו מים חמים למקלחת?
ולכמה מקלחות זה מספיק?

אשמח לתשובות כדי לדעת מה הנורמה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אצלנו תמיד לקח כשעתיים לחמם את כל הדוד, לאחרונה התקנו מחמם מים מהיר לדוד ומאז זה לוקח כחצי שעה, הדוד מספיק ל7 מקלחות (לא ניסינו יותר...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אצלנו חצי שעה למקלחת רגילה.
לשטיפת כלים של 5 דקות, מדליקים 10 דקות בערך.
שמעתי שזה המון זמן!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
בחורף - חצי שעה שלוש מקלחות
בקיץ - עשר דקות שלוש מקלחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
בחורף - 40 דקות, 4-5 מקלחות.
בקיץ, בערב לא צריך אותו... בבוקר - 10 דקות למקלחת אחת, 20 דקות ל- 2.

לתשומת לב: יש מחמם מים מהיר, והדוד בתוך הבית ולא על הגג. אפילו לא במרפסת שרות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לנו יש מחמם של פזגז, לא צריך להדליק קודם פשוט פותחים את הברז ויש מים רותחים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
בדיוק רציתי לפתוח כזה אשכול.
יש לנו דוד של 80,
פתחנו שעתיים ביום שישי ואחרי מקלחת וחצי פלוס עוד אחת מהירה נגמרו המים לחלוטין.
מה יכולה להיות הבעיה?
הגודל של הדוד? (קנינו אותו לפני כשנה).
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הדלקנו את הדוד יום שישי מ11:30 עד 16:00 וזה הספיק ל4 מקלחות סה"כ
זה המוון זמן אבל היה קררר בטירוף יום שישי ובין כל מקלחת למקלחת היו צריכים לחכות חצי שעה שוב שיתחממו המים וכל זה כשהדוד דולק בינתיים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
בד"כ ההבדל במשך זמן החימום נעוצה בדבר היותו של הדוד חדש או ישן.
כשהדוד ישן מצטברת אבנית שגורמת לתהליך להיות איטי..
כמו"כ הדודים החדשים מצויידים באפשרות חימום מהיר מה שהדודים הישנים לא.

בדוד ישן כדאי להחליף את גוף החימום ולהוסיף חימום מהיר.
העלות של הסיפור בסביבות 100 ₪. (לא כולל העבודה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
זה מעניין
החלפנו גוף חימום לפני שבוע. אכן הייתה הרבה אבנית על הדוד הישן וחשבתי שעכשיו החימום יהיה מהיר יותר.

אבל הדלקה של שעה וחצי, מספיקה בקושי ל-3 מקלחות של ילדים קטנים, או 2 מקלחות של מבוגרים...
הדוד על הגג, אגב.

אני תוהה האם זה קשור למזג האויר הקיצוני, או שככה זה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י yosher2005;1489576:
הדוד על הגג, אגב.

אני תוהה האם זה קשור למזג האויר הקיצוני, או שככה זה...

ודאי שזה קשור!
קחי קומקום מים רותחים ותניחי אותו על הגג הקפוא.
תוך כמה זמן המים שבפנים יתקררו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
זה לא מדוייק, כי לדוד אמור להיות בידוד כשלהו
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י פיסטוק;1489607:
זה לא מדוייק, כי לדוד אמור להיות בידוד כשלהו

אכן, קיים בידוד כלשהו.
ולכן הדוד יתקרר בתהליך איטי יותר מאשר דוד המים של שבת, למשל, אם יונח על הגג.
אבל הוא בכל אופן מושפע מתנאי מזג אויר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י מלפפון;1489524:
בדיוק רציתי לפתוח כזה אשכול.
יש לנו דוד של 80,
פתחנו שעתיים ביום שישי ואחרי מקלחת וחצי פלוס עוד אחת מהירה נגמרו המים לחלוטין.
מה יכולה להיות הבעיה?
הגודל של הדוד? (קנינו אותו לפני כשנה).

אני חושבת שיום שישי האחרון הוא לא אינדיקציה לכלום.
היה קור קיצוני, תבדקו ביום חורפי רגיל.

אצלי אישית, תוך 20 דק' חצי שעה כבר יש מים רותחים, אבל ביום שישי היינו צריכים להדליק הרבה יותר זמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ברור שהקור הקיצוני של הימים האחרונים לא אומר כלום
תנסו בשבוע הבא

בדודים של היום קשה מאוד להחליף גוף חימום
(שעולה באזור ה50 ש"ח)
כי צריך לפתוח את הדוד עצמו ולהחליף
ולא תמיד מצליחים לסגור אותו הרמטי
פעם גוף החימום היה חיצוני לדוד
ולקח כמה דקות להחליף את המזלג החשמלי שמחמם את הדוד
לא היה צריך לעבוד כדי לסגור אותו
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
שישי האחרון
היה דלוק 3 שעות והתוצאה....מי קרח...
הדוד חדש יחסית
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אין ספק שזה תלוי במזג האויר!
ביום חמישי הדלקתי לשעתיים וחצי והיה מספיק ל 3 מקלחות לילדים, (לא מדי רותח)
וביום שישי שעתיים לא היה מספיק אפילו לשתי מקלחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
תלוי במזג אויר
בקיץ מספיק 1-2 שעות
בחורף כמה שעות כדי לא להיתקע עם מים קרים באמצע
על מקלחת אחת מספיק הרבה פחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
גם ביום חמישי וגם במוצ"ש הדלקנו שעתיים, והמים נשארו קרח!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה