דרוש מידע כמה לקחת לבת 13 על קיפול כביסה קבוע?

  • הוסף לסימניות
  • #42
היה פעם איזשהוא תוכנית
שבנות מלאו אזורים שבהם הן יכולות לעשות ביביסיטר
וככה זה עבר בכל בני ברק
אבל זה לא נראה לי פעיל היום
מי מרימה את הכפפה?
ולכן כ"כ קשה להשיג ביביסיטר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
זה לא בייביסיטר, זה הרבה יותר קל מבייביסיטר.
כמה בחורות עושות בייביסיטר שכולל ריצה אחרי ילדים בגינה ב15 שקל?
קדימה תביאי לי טלפונים...
כשאני לוקחת בייביסיטר היא בדרך כלל יושבת בבית עם ילדים ישנים ולומדת למבחן או קוראת ספר.
וגם אז לוקחת 20-25 שקלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
אז מי רוצה להרים את הכפפה?
ולעשות מאגר של ביבסיטריות?
@אחת111 ו @מתייעצת
תכתבו לי למייל הזה
יש לי ביביסיטר מעולה בב"ב
אני אתן לכן את המס' שלה
וכל מי שרוצה בכללי בבני ברק
תנסו אותה ,
לא תמיד היא יכולה
אבל היא יכולה לפעמים
תנסו להתקשר
למה לא?
תכתבו לי למייל -
אני אכתוב לכן את המס' שלה
zalamot2022$gmail.com
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
לבת 13 לשלם 20 + לשעה?
ועוד על עבודה קלה ונוחה?
לדעתי מקסימום 15, היא עדין ילדה, אין לה מחויבות לעבודה כמו אישה (חכי שיהיה לה מבחן או סתם חברות - הן יכולות להבריז בלי שום אחריות)
והיא וגם לא מפרנסת משפחה
באזורינו (בני ברק)בגיל הזה משלמים סביבות ה15 לביביסיטר בגינה, אז לקיפול? ב40 ש"ח לשעה - אני באה,
כנראה זה תלוי איזור
בירושלים נערה בגיל הזה בשקט לוקחת 20 שקל לשעה לבייביסטר בצהריים, ו 25 בערב
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
  • הוסף לסימניות
  • #50
לבת 13 לשלם 20 + לשעה?
ועוד על עבודה קלה ונוחה?
לדעתי מקסימום 15, היא עדין ילדה, אין לה מחויבות לעבודה כמו אישה (חכי שיהיה לה מבחן או סתם חברות - הן יכולות להבריז בלי שום אחריות)
והיא וגם לא מפרנסת משפחה
באזורינו (בני ברק)בגיל הזה משלמים סביבות ה15 לביביסיטר בגינה, אז לקיפול? ב40 ש"ח לשעה - אני באה,
סתם נקודה למחשבה, כשמה שהיא מקבלת לשעה זה 15 ש''ח אז היא תסכים לעצמה להבריז יותר. כשזה סכום קצת יותר משמעותי כמו 30 זה יהיה חשוב לה והיא תתמיד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
לא הייתי שולחת את הבת שלי לעבוד אצל מישהי שלא מוכנה לשלם יותר מ 15 ש"ח
אם זה היחס כלפי העבודה הזאת, בהמשך יגיע עוד ועוד ניצול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
לא הייתי שולחת את הבת שלי לעבוד אצל מישהי שלא מוכנה לשלם יותר מ 15 ש"ח
אם זה היחס כלפי העבודה הזאת, בהמשך יגיע עוד ועוד ניצול.
אפילו בייביסיטר לא לוקחים 15 ש"ח.

25, 30, נשמע הכי הגיוני ושווה לשתי הצדדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
כתבתי -18 ש’’ח לשעה.
עכשיו אני רואה ששכר מינימום לנוער עד גיל 16 הוא 20.25 ש’’ח. לא הייתי משלמת יותר.
כביסה זו עבודה קלה ונקייה, ולילדה בת 13 הביצוע לרוב תואם גיל ולא תואם מבוגר.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #55
כתבתי -18 ש’’ח לשעה.
עכשיו אני רואה ששכר מינימום לנוער עד גיל 16 הוא 20.25 ש’’ח. לא הייתי משלמת יותר.
כביסה זו עבודה קלה ונקייה, ולילדה בת 13 הביצוע לרוב תואם גיל ולא תואם מבוגר.
זו חשיבה מוטעית
אתם שוכחים שמה שקל למבוגר לעשות מרוב הרגל, דווקא לנערה קשה יותר ולא קל יותר בגלל שהיא צעירה יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אני מוחה!
קיפול כביסה זאת לא עבודה קלה, אולי פריטים של תינוקות זה קטן וחביב,אבל לקפל מכונה של אנשים מבוגרים ונוער זה כבר חתיכת פרויקט,בבקשה כל מי שכותבת אני באה!איפה את? יש ביקוש לעבודה הזאת,נראה אותך!
ומי שמקפלת את כל המכונות של חול המועד בשעה היא כנראה ג'דה ולא הנורמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
ברצינות!
@shny , למה את צוחקת? אני נואשת, יש לך מישהי להציע לי? בחורה שתקפל כביסה, תסדר את הבית וכיו"ב.
לי באופן אישי לא תעזור בחורה פעם בשבוע לכמה שעות. הכביסה המכובסת היא כמו מכת צפרדע כמה שאני מקפלת ומכניסה לארון הערמות אף פעם לא נגמרות ורק מתרבות
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
זו חשיבה מוטעית
אתם שוכחים שמה שקל למבוגר לעשות מרוב הרגל, דווקא לנערה קשה יותר ולא קל יותר בגלל שהיא צעירה יותר
אני מוחה!
קיפול כביסה זאת לא עבודה קלה, אולי פריטים של תינוקות זה קטן וחביב,אבל לקפל מכונה של אנשים מבוגרים ונוער זה כבר חתיכת פרויקט,בבקשה כל מי שכותבת אני באה!איפה את? יש ביקוש לעבודה הזאת,נראה אותך!
ומי שמקפלת את כל המכונות של חול המועד בשעה היא כנראה ג'דה ולא הנורמה.
אני כותבת מנסיון, הכרות קרובה עם בנות 13, והעסקה של בנות לקיפול.
בנות אוהבות את זה, יותר מביבי סיטר.
אבל אין לי בעיה שמשהיא אחרת תשלם יותר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
דוג' חצי שקל לזוג גרביים, פריט גדול יותר לפי שקל לפריט ודברים גדולים יותר כמו מגבות -2 ש"ח
מצעים - 5 ש"ח. משהו ברעיון הזה
ואת באמת מצפה שהיא תתחיל לספור כן...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה