דרוש מידע כמה עולה חשמל לזוג עם ילד?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לדעת ויעזור לי מאוד:
כמה בערך , בממוצע זוג צעיר עם ילד אמור לשלם על חשבון חשמל לחודשיים.(בבקרים אינם בבית רוב הזמן אך בשבתות כן).
אשמח לתשובה על חודשיים חורפיים
וגם אם זה חודשיים מעורבים יותר כלומר "קיץ "-חורץ.(בטווח של חשוון עד אדר)
יעזור לי מאוד לצורך חישוב כלשהו.
תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
בין 100-1000 ש"ח....
מאוד תלוי מה עושים בזמן שנמצאים, ואיזה מזגנים יש בבית - חסכוניים או ישנים, וכמה שעות ביום דולק המייבש, והתנור אפיה, והתנור חימום באמבטיה, והאם הבישול הוא על גז על על חשמל
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
בין 100-1000 ש"ח....
מאוד תלוי מה עושים בזמן שנמצאים, ואיזה מזגנים יש בבית - חסכוניים או ישנים, וכמה שעות ביום דולק המייבש, והתנור אפיה, והתנור חימום באמבטיה, והאם הבישול הוא על גז על על חשמל
הכל סטנדרטי. יש דוד שמש. יש גז רגיל.אין מכשירים חסכוניים.אין מייבש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יצא לנו 490 חודשיים אחרונים. בחודשיים לפני 606.
יש לנו שתי ילדים. אין דוד שמש. יש מייבש
מאוד זול. בעיקרון יוצא סביב 1000 לחודשיים, בחודשים של שיא החורף כולל מזגנים, רדיאטורים, מייבש , בישולים, בוילר ועוד.
בחודשים רגילים ממוצע 500 לחודשיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הכל סטנדרטי. יש דוד שמש. יש גז רגיל.אין מכשירים חסכוניים.אין מייבש.

מה זה סטנדרטי, כל אחד חושב שהוא סטנדרטי... למשל כמה חדרים יש, האם בכולם דולק מזגן? בלילות דולק מזגן?

לדעתי לא שייך בזה ממוצע בכלל, פרט אחד קטן (כמו שימוש קבוע במייבש, או גודל המזגן, ותדירות אפיה בתנור, או רדיאטור חשמלי) יכול להביא לפער של עשרות שקלים בחשבונית, מה שמסתכם לעיתים בפער של 300 ש"ח ויותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
בוילר חשמלי הוא זללן גדול.
הרבה פעמים יותר זול יוצא גז.
לא יודע כמה אתם משלם למ"ק גז, ואולי זה בחינם בכלל
אבל ברוב המקומות כל דקה של מים זורמים ביונקרס עולה בערך בין חצי שקל לשקל, לשם השוואה דוד חשמלי גדול שדולק שעה עולה כ 1.5 שקל

זה טוב בתור גיבוי לימים הקרים ולרצף המקלחות, אבל לא יותר מזה
גם בשביל מקלחת אחת יותר זול להדליק דוד (אא"כ המקלחת ספונטנית...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מה זה סטנדרטי, כל אחד חושב שהוא סטנדרטי... למשל כמה חדרים יש, האם בכולם דולק מזגן? בלילות דולק מזגן?

לדעתי לא שייך בזה ממוצע בכלל, פרט אחד קטן (כמו שימוש קבוע במייבש, או גודל המזגן, ותדירות אפיה בתנור, או רדיאטור חשמלי) יכול להביא לפער של עשרות שקלים בחשבונית, מה שמסתכם לעיתים בפער של 300 ש"ח ויותר.
יחידת דיור קטנה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מאוד זול. בעיקרון יוצא סביב 1000 לחודשיים, בחודשים של שיא החורף כולל מזגנים, רדיאטורים, מייבש , בישולים, בוילר ועוד.
בחודשים רגילים ממוצע 500 לחודשיים.
בהחלט ייתכן
אנחנו משתדלים מאוד לחסוך
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
האם הגיוני שיצא להם 580 שח ל110 יום?(רק הקוט"ש לצריכה נטו ללא התוספות הקבועות וכו')
תודה לכל העונים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
האם הגיוני שיצא להם 580 שח ל110 יום?(רק הקוט"ש לצריכה נטו ללא התוספות הקבועות וכו')
תודה לכל העונים!
הגיוני. היה שבועות קרים עכשיו ברצף ואם דלק הרבה חימום ושעות נוספות של בוילר ומיבש אז לא מופקע
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
האם הגיוני שיצא להם 580 שח ל110 יום?(רק הקוט"ש לצריכה נטו ללא התוספות הקבועות וכו')
תודה לכל העונים!
מאוד מאוד הגיוני אני משלם על 50 יום 250 ש"ח
אני מדבר על זו"צ בלי ילדים ורוב שעות ביום לא בבית וגם לא בשבתות
נשמע סביר מאוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני מדבר על זו"צ בלי ילדים ורוב שעות ביום לא בבית וגם לא בשבתות
מאוד מאוד הגיוני אני משלם על 50 יום 250 ש"ח
אני מדבר על זו"צ בלי ילדים ורוב שעות ביום לא בבית וגם לא בשבתות

זה ההבדל כשאין ילדים הרבה פחות מחממים
אבל לנו יצא סביב 400-500 לחודשיים עם ילד אחד
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
האם הגיוני שיצא להם 580 שח ל110 יום?(רק הקוט"ש לצריכה נטו ללא התוספות הקבועות וכו')
תודה לכל העונים!
יצאו בזול
אני שילמתי סכומים כאלו בתור זוג לפני 4 שנים
המחירים עלו המון מאז ...
בכל אופן שינשמו עמוק ברגע שיש ילד המחירים קופצים משמעותית.
גם החימום הרבה יותר מסיבי, ובד"כ צריכים מייבש ( או לחילופין כמות גדולה של בגדים )
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה