כללי כמה שווה הלוגו?

  • הוסף לסימניות
  • #1
עשיתי לוגו לעמותה נקבע סכום שלא אציין אותו כרגע, אני רק רוצה לדעת כמה לדעתכם הלוגו הזה שווה- העבודה כללה כמובן גם קונספט וגם ביצוע.

attachment.php
 

קבצים מצורפים

  • Sketch_01.3.jpg
    KB 247.9 · צפיות: 33
  • הוסף לסימניות
  • #2
הקונספט מושלם !!!

ברמת הביצוע צריך עוד קצת עבודה...

קצת פחות פרטים בסמליל אולי...

לגבי הערכת המחיר :rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קצת בעייתי לקבוע מחיר.

אסביר לך למה.

כרגע, איך שאני רואה את הלוגו, לא מובן לי כאן כלום.
מה בין הפונט ליהדות ספרד? מה עניין הסמליל לכאן? מה הוא מסמל?
כמו"כ הטיפוגרפיה זקוקה לקצת שיפור.

וסתם טיפ קטן, כשאני בונה לוגו, אני מדמיינת אותו כאילו הוא כתוב בג'יבריש ומנסה לבדוק אם הוא משדר משהו גם בלי לקרוא ולהבין מיד ממה המדובר.

יכול להיות שאני טועה, וזה בדיוק מה שהלקוח רצה אז סבבה,
וקח הכל ברוח טובה, התכוונתי רק לטובתך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י itzik aflalo;1127202:
ברמת הביצוע צריך עוד קצת עבודה...

קצת פחות פרטים בסמליל אולי...

לגבי הערכת המחיר :rolleyes:

תודה, אכן הלקוח ביטל שנייה לפני שגמרנו את העבודה וזו בדיוק הסיבה שאני שואל.
לגבי תיק עבודות, אני בכוונה לא רוצה שתשפטו לפי המבצע אלא לפי המוצר.
יעזור לי מאוד כי אני בחילוקי דעות עם הלקוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י גרפיקהil;1127213:
קצת בעייתי לקבוע מחיר.

אסביר לך למה.

כרגע, איך שאני רואה את הלוגו, לא מובן לי כאן כלום.
מה בין הפונט ליהדות ספרד? מה עניין הסמליל לכאן? מה הוא מסמל?
כמו"כ הטיפוגרפיה זקוקה לקצת שיפור.

וסתם טיפ קטן, כשאני בונה לוגו, אני מדמיינת אותו כאילו הוא כתוב בג'יבריש ומנסה לבדוק אם הוא משדר משהו גם בלי לקרוא ולהבין מיד ממה המדובר.

יכול להיות שאני טועה, וזה בדיוק מה שהלקוח רצה אז סבבה,
וקח הכל ברוח טובה, התכוונתי רק לטובתך.

מהות העמותה- חידוש רוח התרבות המרוקאית והספרדית בכלל והבאתה לידי ביטוי בתרבות הישראלית, פעילותה תכלול מהוצאת ספרי יהדות ספרד ועד פעילות תקשורתית להגברת התודעה הציבורית- שיש לתרבות הזו מה להביא ולהוסיף גם למי שאינו ספרדי.

אוקי הלקוח ביקש שאשלב בין כמה עניינים:
ישראליות, יהדות, חדשנות וספרדיות.

עכשיו תגידי אם את מצליחה להבין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הפונט לא משדר את הספרדיות והמרוקאיות וכו, לדעתי פונט יותר סריפי יעשה את זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י אפרת 10;1127232:
הפונט לא משדר את הספרדיות והמרוקאיות וכו, לדעתי פונט יותר סריפי יעשה את זה

הלקוח לא רצה פונט ספרדי, יש עוד אלמנטים שהוא רוצה לשדר בלוגו כמכלול, דרך אגב הגרסה הזו לא הייתה סופית ושונו עוד כמה דברים.
אני מודע לכך שיש עוד קצת עבודה של דיוקים טיפוגרפיה יותר מוצלחת וכד'.

אני מבקש מכם כרגע להתעלם מהדברים הקטנים להסתכל על המכלול של הקונספט והביצוע ולאן עם עוד קצת עבודה זה יכל להגיע וע"פ זה לתמחר.
בואו נעשה את זה יותר קל תגידו סכום שפחות מזה לא הייתם עושים את הלוגו הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לדעתי, הלוגו בפני עצמו יפהפה, מאד התרשמתי,
לפי איך שהגדרת מה הלקוח רצה לשדר, אני בהחלט יכולה לראות בלוגו,
גם את הצבעוניות שמאפיין את התרבות הספרדית, גם איזכור של מגן דוד יהודי (לי זה מזכיר)
גם לוגו צעיר, ישראלי ופורח, אהבתי מאד.
את הטיפוגרפיה יש מה לשכלל, אך לדעתי יש בו פוטנציאל אדיר.
מזכיר לי קצת את הלוגו של הידברות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
פחות מאלף שקלים לא הייתי עושה. ומסתבר ששוה אפילו קרוב לכפול אם את/ה יצרת את הגרפיקה כולה.
וכשאני עושה לוגו אני גם בוחן את יכולתו הכלכלית של הגוף המזמין, ואת הערך המוסף שהלוגו יתן לארגון, בבואי לתמחר את הלוגו.

אני חושב שהלוגו קולע למטרתו לפי הבריף שהצגת, ולצופים בבית, לא כל לוגו "מרוקאי" צריך להיות "מרוקאי" כולו. צאו מהסרט הזה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נקודה מאד חשובה שהעלית בדרך אגב, ואף אחד לא התייחס אליה
הוא 'הלקוח ביטל ברגע האחרון'
מה זה משנה המחיר?
משנה הביטול שלו, והעובדה שמגיע לך כמעט את כל הסכום, אם לא הסכום כולו.
אני לא יודעת מה בדיוק קרה אז קשה לי לפרט.

אתה רוצה לספר לנו איזה מחיר ביקשת? למה זה התבטל? האם חתמתם על הזמנת עבודה?
אם אתה לא רוצה לפרסם בריש גלי, אשמח לייעץ לך בפרטי.

הצלחות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני מאוד אהבתי את האלמנט. לדעתי הוא עשיר ומדהים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
רק אני ראיתי שהלוגו מורכב מעלי הדסים????
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לא רק את...
רואים עלי הדס, וגם מגן דוד באמצע.
הלוגו מאוד יפה בעיני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י sunshine;1127644:
לא רק את...
רואים עלי הדס, וגם מגן דוד באמצע.
הלוגו מאוד יפה בעיני.

אני יכול להעביר שיעור על הלוגו הזה.

יש כאן המון דברים שניסיתי להביא בלוגו:
1. כמובן הדסים שם העמותה.
2. מגן דוד - ישראליות-יהדות
3. עדות המזרח השונות -מתאפיין ב3 מרכזי העלים והצבעים שהחוט המחבר בניהם הוא המגן דוד הלא היא היהדות.
4. פריחה של הדור החדש על מסורת אבותיו והוא זה שמנסה לשמר אותה מתאפיין בכך ששלושת העלים העליונים הם הפריחה החדשה הם באותו הצבע של אבותיהם- ואבותיהם מתאפיינים בעיטורים המסמלים את הספרדיות האותנטית זו שהעמותה רוצה לשמר. העמותה הוקמה ע"י צעירים בני הדור השלישי לעלייה.
5. ושימו לב לזה- הפרח משמש גם כשבשבת בעזרת הקו מתחת לטקסט- בעזרתה מפיחים את רוח יהדות ספרד המתחדשת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ברגע הראשון ראיתי לוגו טוב ויפה שיש עוד מה לעבוד עליו...
אחרי שקראאתי מה הלקוח ביקש- לדעתי זה ממש עונה על הדרישות עם עוד טיפה תיקונים זה הרבה יותר טוב מ"טוב ויפה...."
אני חושבת שמינימום 1500 ללוגו לחברה כזאת...
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י sarit_f;1127365:
נקודה מאד חשובה שהעלית בדרך אגב, ואף אחד לא התייחס אליה
הוא 'הלקוח ביטל ברגע האחרון'
מה זה משנה המחיר?
משנה הביטול שלו, והעובדה שמגיע לך כמעט את כל הסכום, אם לא הסכום כולו.
אני לא יודעת מה בדיוק קרה אז קשה לי לפרט.

אתה רוצה לספר לנו איזה מחיר ביקשת? למה זה התבטל? האם חתמתם על הזמנת עבודה?
אם אתה לא רוצה לפרסם בריש גלי, אשמח לייעץ לך בפרטי.

הצלחות!

טוב אשתף אתכם.

ההצעה שלי הייתה 1600 ש"ח על לוגו, ניירת משרדית ותמונה לפייסבוק.
תחילה כמובן עבדתי על הלוגו ואחרי שנעשה עוד מקצה שיפורים מהגרסה שהעלתי לכאן הלקוח החליט מטעמים שלא ברורים לי שהוא מבטל את העבודה.

אמרתי חבל אבל לא נורא בא תשלם לי את חלקו של הלוגו בעסקה, הוא אמר אוקיי ביררתי אצל "בעלי מקצוע" והם אמרו לי שמסירת סקיצה ללקוח עולה 30% מהעסקה וע"כ נעביר לחשבונך 480 ש"ח וזהו.
הבנתם הוא קורא לזה סקיצה?
מה דעתכם בעניין?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נתחיל מזה שדמי סקיצה מקובלים - 60%.
מעבר לזה, עבודה שהושלמה לרמה מוגמרת צריכה להיות משולמת באופן מלא גם אם הלקוח בוחר לא להשתמש בה.
אבל כל זה היה צריך להיות מסוכם בכתב בחוזה/הסכם עבודה לפני הכניסה לפרוייקט, בסעיף "ביטול התקשרות".
ללא חוזה שמגן עליך אתה בעמדת נחיתות.
ניתן לבחור לנקוט בכלי של דין תורה או להבדיל בכלים משפטיים (כמו בית משפט לתביעות קטנות) אך יש לכך מחיר ותמיד קיימת האפשרות להפסיד.
ניתן גם לראות בזה שכר לימוד כואב בבית הספר של החיים, ולהפיק לקח להבא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
"דמי סקיצה" זה מושג מעולם המכרזים, אבל מקובל מאוד להשתמש בו גם ללקוח פרטי.
בשונה ממכרזים ששם החברה המזמינה קובעת איזה אחוזים היא נותנת
כשאתה עצמאי - אתה מחליט, וכמובן מעגן זאת בחוזה ("טופס הזמנת עבודה" שלא ישמע מאיים)
בנוסף חשוב שיהיה בחוזה סעיף שמגדיר ביטול העבודה, כמו שנעמה אמרה, וחשוב שיהיה רשום בו שהתשלום במקרה של ביטול העבודה יהיה לפי כמות העבודה שכבר נעשתה, על פי הערכת המעצב.
ברור שאם שלחת לו 3 סקיצות ראשוניות, והוא הודיע לך שהוא לא מתחבר לאף אחת, אתה מציע לו שתעשה עוד דוגמה אבל הוא לא מעוניין - הוא משלם לך את דמי הביטול. לעומת אם בחר סקיצה, נתן תיקונים, המשכתם לעבוד, וכשהכל גמור הוא חוזר בו. אי אפשר להשוות.
ואגב, מומלץ מאוד לקחת מקדמה.

לגבי הלוגו, כמה הארות, לא בשביל הלקוח אלא בשבילך:
הרעיון של הלוגו מקסים ומלא עומק (יפה שיש רבדים נוספים עם נרטיב)
אהבתי מאוד את הצבעים שמצד אחד עשירים ומצד שני לא צועקים.
עם כמה שיפורים הלוגו ישתדרג עוד יותר
לגבי הסמל:
מעברי הצבעים יחד עם השקיפות יוצרים עומס צורני גדול מדי.
במיוחד שהלוגו מורכב מ-6 צורות שכל אחת בצבע אחר, פלוס המגן דוד.
כאשר יוצרים לוגו עם שקיפות, הדרך הנכונה לעשות זאת היא ללא שקיפות אמיתית, אלא - למצוא לבד את גווני הביניים שישמשו אותך באזורי השילוב.
ולוותר לגמרי על מעברי צבעים (גרדיאנטים)
כך גם תדגיש את המגן דוד שכרגע כמעט ונעלם.
לגבי הטקסטורה - היא נראית לי מאוד הודית, תקן אותי אם אני טועה, היא מגיעה מאיורי חינה הודיים. טקסטורה מרוקאית\תוניסאית תשרת פה יותר את המטרה (מצ"ב דוגמה לאוירה)
טיפוגרפיה:
כתבו לך כאן שצריך פונט מסורתי יותר, הייתי בוחרת פונט סריפי ל"הדסים" ואת שורת המיצוב בפונט מודרני ונקי מאוד, סנסריפי ודק.
כך תיצור את השילוב בין מסורת לעכשוויות.

הקו, כך לדעמי, מיותר, ויהיה נכון יותר להציב את הסמל למעלה ואת הכיתוב מתחתיו בצורה ממורכזת.
 

קבצים מצורפים

  • 10-10-029-1.jpg
    KB 91.1 · צפיות: 30
  • 30-50-061-1.jpg
    KB 131.6 · צפיות: 27

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה