עזרה כניסה לגימל ללא סיסמה דחוףף

  • הוסף לסימניות
  • #41
איזה יאוש... מקווה שתמצאי פתרון בהקדם...
אפשר לקפוץ על האשכול? אני רואה שיש כאן מבינים....
אני מנסה לפתוח את המייל שלי בעבודה (בעבר פתחתי שם אבל כבר הרבה זמן לא.... מאז תחילת הקורונה באדר...) עכשיו חזרתי והוא לא נותן לי לפתוח, הוא גם לא נותן לי אופציה לכתוב את הנייד שלי וישלח לי הודעה קולית עם קוד מה שבד"כ היה קורה, גם לא נותן לכתוב כתובת מייל משנית שאלות זיהוי וכו' כלום!!!!
מה שכן הוא כותב לי משהו כמו לכתוב איזה מספר בן שתי ספרות בטלפון ויש לי רק מכשיר כשר אז מה עושים??? משהו נתקל???

אשמח לעזרת המומחים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
טוב נמתין "בסבלנות" למחר...
תודההה
גם אנחנו ממתינים בסבלנות לדעת מה היה בסוף
אבל תנסי שוב להזכר אולי מה כתבת, איזה סיסמה, אולי דמיון מודרך...........
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
איזה יאוש... מקווה שתמצאי פתרון בהקדם...
אפשר לקפוץ על האשכול? אני רואה שיש כאן מבינים....
אני מנסה לפתוח את המייל שלי בעבודה (בעבר פתחתי שם אבל כבר הרבה זמן לא.... מאז תחילת הקורונה באדר...) עכשיו חזרתי והוא לא נותן לי לפתוח, הוא גם לא נותן לי אופציה לכתוב את הנייד שלי וישלח לי הודעה קולית עם קוד מה שבד"כ היה קורה, גם לא נותן לכתוב כתובת מייל משנית שאלות זיהוי וכו' כלום!!!!
מה שכן הוא כותב לי משהו כמו לכתוב איזה מספר בן שתי ספרות בטלפון ויש לי רק מכשיר כשר אז מה עושים??? משהו נתקל???

אשמח לעזרת המומחים.
האם אי פעם נכנסת מסמארטפון או טאבלט של מישהו (או מכשיר וייז מייל), כי אז יתכן והחשבון מחובר שם וכוונתו למכשיר הנ''ל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
1zipi מצד אחד נכנסת למייל בלי הסיסמה בתקופה האחרונה, ולכן אינך זוכרת אותה, מה שאומר שהסיסמה כן שמורה
מצד שני בדף chrome://settings/passwords אינך מוצא את הסיסמה.

האם יש לכם כמה משתמשים בדפדפן? אולי הסיסמאות שמורות במשתמש אחר?
האם נכנסת למייל תמיד מאותו הדפדפן, או שמא מישהו החליף היום דפדפן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
1zipi מצד אחד נכנסת למייל בלי הסיסמה בתקופה האחרונה, ולכן אינך זוכרת אותה, מה שאומר שהסיסמה כן שמורה
זה שאתה נכנס למייל בלי סיסמא זה לא אומר כלום, כי כשהמייל פתוח במחשב אין הכוונה שבאיזשהו מקום "הסיסמא שמורה" אלא שגוגל מזהה את הקוקיס ששתולים במחשב. וכל ה"סיסמאות השמורות" בדפדפן הם בעצם תחת חשבון גוגל ספציפי שברגע שהוא מתנתק אז הם נעלמים איתו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
זה שאתה נכנס למייל בלי סיסמא זה לא אומר כלום, כי כשהמייל פתוח במחשב אין הכוונה שבאיזשהו מקום "הסיסמא שמורה" אלא שגוגל מזהה את הקוקיס ששתולים במחשב. וכל ה"סיסמאות השמורות" בדפדפן הם בעצם תחת חשבון גוגל ספציפי שברגע שהוא מתנתק אז הם נעלמים איתו.
אז בעצם יכול להיות מצב שהמייל נחסם, ואין שום אפשרות לפצח את זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
אז בעצם יכול להיות מצב שהמייל נחסם, ואין שום אפשרות לפצח את זה?
היות ואין בחשבון שום אמצעי זיהוי, אז בלי עזרה של גוגל (אם תצליחו לשכנע אותם שזה החשבון שלכם), העסק אבוד.
תנסו לגרד את המוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
צריך להזמין לפה את @בני2
הוא מומחה לדברים כאלו
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
אתם זוכרים את הסיסמה לאחד מהחשבונות האחרים שהיו מחוברים במחשב?
אם כן, שווה לנסות להתחבר, ואולי תגלי שהסיסמאות שמורות על החשבון של בעלך בכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
אתם זוכרים את הסיסמה לאחד מהחשבונות האחרים שהיו מחוברים במחשב?
אם כן, שווה לנסות להתחבר, ואולי תגלי שהסיסמאות שמורות על החשבון של בעלך בכלל.
וואו
רעיון
לא חשבתי על זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
האם אי פעם נכנסת מסמארטפון או טאבלט של מישהו (או מכשיר וייז מייל), כי אז יתכן והחשבון מחובר שם וכוונתו למכשיר הנ''ל.
אכן.
כדי לנטרל את זה צריך להיכנס למייל המחשב בבית, ולעשות בדיקת אבטחה-
שם יש אפשרות לראות את המכשירים שמחוברים לחשבון. אם יש שם סמרטפון, אפשר לנתק אותו.
@itsuvit
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #55
  • הוסף לסימניות
  • #57
1zipi מצד אחד נכנסת למייל בלי הסיסמה בתקופה האחרונה, ולכן אינך זוכרת אותה, מה שאומר שהסיסמה כן שמורה
מצד שני בדף chrome://settings/passwords אינך מוצא את הסיסמה.

האם יש לכם כמה משתמשים בדפדפן? אולי הסיסמאות שמורות במשתמש אחר?
האם נכנסת למייל תמיד מאותו הדפדפן, או שמא מישהו החליף היום דפדפן?
לא הבנתי למה כוונתך. אין משתמשים נוספים חוץ ממיל נוסף של בעלי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
זה שאתה נכנס למייל בלי סיסמא זה לא אומר כלום, כי כשהמייל פתוח במחשב אין הכוונה שבאיזשהו מקום "הסיסמא שמורה" אלא שגוגל מזהה את הקוקיס ששתולים במחשב. וכל ה"סיסמאות השמורות" בדפדפן הם בעצם תחת חשבון גוגל ספציפי שברגע שהוא מתנתק אז הם נעלמים איתו.
בדיוק, ברגע שמבצעים יציאה אם לא זוכרים את הסיסמה אין..
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אתם זוכרים את הסיסמה לאחד מהחשבונות האחרים שהיו מחוברים במחשב?
אם כן, שווה לנסות להתחבר, ואולי תגלי שהסיסמאות שמורות על החשבון של בעלך בכלל.
זוכרת.. אבל אין לא שמור שם.. חשבון אחד נפתח לי אבל השניים האחרים אין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
לא הבנתי למה כוונתך. אין משתמשים נוספים חוץ ממיל נוסף של בעלי..
כנסי לחשבון גוגל של בעלך אם הוא מסכים, ושם תחפשי את הסיסמאות השמורות
אולי זה שם
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה