- הוסף לסימניות
- #1
היי אני מרפאה בעיסוק מתחילה עם תואר ראשון בריפוי בעיסוק
מעוניינת להיכנס לתכנית אופק חדש בשנת תשפ"ו
אין לי תעודת הוראה (במידה ואכנס לאופק אתחיל קורס התאמה להוראה)
אין לי ותק ואין לי גמולים. מה שואמר שאני מתחילה מדרגה 1 באופק חדש.
האם שווה לי להיכנס כרגע לאופק חדש? אם למישהו יש מידע על איזה סכום בערך מדובר לשעה..
אשמח לקבל כל מידע בנושא!!!
מעוניינת להיכנס לתכנית אופק חדש בשנת תשפ"ו
אין לי תעודת הוראה (במידה ואכנס לאופק אתחיל קורס התאמה להוראה)
אין לי ותק ואין לי גמולים. מה שואמר שאני מתחילה מדרגה 1 באופק חדש.
האם שווה לי להיכנס כרגע לאופק חדש? אם למישהו יש מידע על איזה סכום בערך מדובר לשעה..
אשמח לקבל כל מידע בנושא!!!
הנושאים החמים