כסא אוכל לתינוק>>

  • הוסף לסימניות
  • #21
גם אני ממליצה על איקאה.
למה את צריכה מתקפל? הוא מתפרק בקלות. ל3 חלקים, הכסא, המגש ו4 מוטות לרגליים.
לנו יש בית פצפון והוא בקושי תופס מקום... אפילו לקחנו אותו איתנו להורים.
והוא רחיץ, מתנקה ברגע. לא צובר לכלוך בין החריצים כמו כל המרופדים.
והכי חשוב נוח לתינוק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י עפולה;1462017:
של איקאה הכי זול, אם את מחפשת דוקא מתקפל אני ממליצה רק על כתר, מחירו כ- 300 ש"ח אך הוא קל לניקוי, ובנוסף, גם כששולפים את המגש נשאר מקום קטן להניח אוכל וכו' כך זה משמש בקלות גם לבשרי וגם לחלבי.
כתר מתקפל? אני גם מתענינת על כסא נוח,חזק,ומתקפל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
בס"ד
כבר הכרתי כמה כסאות על כל הפונקציות החדישות
עוד סנגוריה על כסא איקאה:

יש כסא שמתקפל ותופס מקום ענק
יש כסא שמתפרק ותופס כלום מקום
של איקאה אמנם מתפרק ולא מתקפל אבל החלק הגדול שנשאר לא מקופל הוא בעצם מושב קטנטן יחסית
המחיר זול
רחיץ בקלות -אפילו עם מגבון זה נראה נוצץ
שווה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לדעתי הכי נוח כסא שמתלבש על כסא רגיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י פסיפס;1462211:
כתר מתקפל? אני גם מתענינת על כסא נוח,חזק,ומתקפל.
את צודקת, הכסא של כתר כשהוא מקופל הוא לא מתכווץ משמעותית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
"פרימה פאפא" דגם זירו3- של פג.
בכלל בכלל לא זול....
אבל נוח מאוד מאוד מתקפל ברגע, רחיץ (מגבון לח והכל נקי), 2 מגשים, כיונון גובה, כינון זוית ישיבה,
ועוד פלוס רציני- יש מוט בין הרגליים- א"א להתעצבן ולהתגלש.....

(וגם יפה למי שזה מענין אותה.. , יש לו דגמי פרמיום דמוי עור)
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י זלפה;1462224:
לדעתי הכי נוח כסא שמתלבש על כסא רגיל.

הרבה פעמים זה ממש לא בטיחותי, מנסיון מר של שכנה...
הילדה שלה התהפכה עם הכסא והכסא שעליו הורכב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אני קניתי לפני פחות משנה
בדקתי וחקרתי
כי באמת רציתי הכי טוב ושלא יתפוס מקום
אבל זה אין מצב אלא א"כ את קונה את הכיסא שמתחבר לכיסא רגיל
דווקא לרוב המשפחה שלי יש את זה ומאוד מרוצים
אבל בדיוק שהלכתי לקנות אותו אחותי סיפרה לי שאחיין שלי (ילד חמישי) התכופף ומשום מה הכיסא התהפך איתו וזה נורא הפחיד אותי (כמה שמוזר שקרה בכלל)
אני קניתי את Goodbaby ומאוד מאוד מאוד מרוצה
מתקפל לדק (הכי שאפשר) שולחן נשלף, נח
6 שלבים לגובה (מנמוך עד גבוה)
הבת שלי מרגישה שם טוב ומאוד אוהבת את הכיסא שלה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י יונה יונה;1462255:
הרבה פעמים זה ממש לא בטיחותי, מנסיון מר של שכנה...
הילדה שלה התהפכה עם הכסא והכסא שעליו הורכב.

יש כל מיני איכותיות.
חשוב כמובן לקנות איכותי שנתפס חזק על הכסא.
אני א"פ לא ראיתי עם זה בעיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אני יכולה להמליץ לך על איקאה- מעולה, לא תופס הרבה מקום ומתנקה בקלות. נוח מאוד ובעיקר- זול.


ועל כתר החדש- גם לא יקר, נראה מעולה, לא תופס הרבה מקום, מגש נשלף נוסף ומתנקה בקלות.

יש לי הכרות עם שניהם ואני ממש מרוצה.

שניהם לא מתקפלים .
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
מה עוד לא המליצו על הכסא של GOOD BABY?!
הכסא הכי מוצלח שיש.

לא נורא יקר.
יש לו 2 מגשים,שניהם נשלפים.
מתנקה בקלי קלות.
מתקפל דק
קיצור,מושלם.
 

קבצים מצורפים

  • 45201210572.jpg
    KB 871.6 · צפיות: 26
  • הוסף לסימניות
  • #33
יש ל- good baby דגם קומפקטי עם מגש אחד נשלף, מתקפל בקלות לגודל מינימלי, מומלץ מאד.
(אין לי תמונה, אבל זה מגיע בשני דגמים עם ציור של פו הדוב/מינימאוס)
עולה כ-350 ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
דוקטור ביבי,
לא יודעת אם יש היום...
קניתי לפני 5+ שנים, מאז בשימוש רצוף ב"ה.
מגש נשלף, ריפוד רחיץ, מתקפל די צר.
והעיקר - יציב, עם כל הקפיצות, טיפוסים, התכופפויות - הוא בחיים לא זז. רגל כזו שהיא כמו חצי מעגל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י RacheliM;1462354:
מה עוד לא המליצו על הכסא של GOOD BABY?!
הכסא הכי מוצלח שיש.

לא נורא יקר.
יש לו 2 מגשים,שניהם נשלפים.
מתנקה בקלי קלות.
מתקפל דק
קיצור,מושלם.

ממליצה גם
נמצא אצלי בשימוש רציף, מתקפל בקלות וקטן
הכסא עצמו ממש נוח לילד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
יש לי של "graco" גרקו
מתקפל לרוחב 12 סנטימטר
נישלף הכל לכביסה
מרוצה מאד!
(עלה באזור 350 נדמה לי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
לי גם יש את Goodbaby
מאד מאד מרוצה! הוא גם מעוצב יפה יותר ממה שרחלי העלתה. מגש נשלף , ריפוד נוח ונשלף, מתכונן, 6 מצבי גובה.
בקיצו רמאד ממליצה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י רותי ה;1462811:
יש לי של "graco" גרקו
מתקפל לרוחב 12 סנטימטר
נישלף הכל לכביסה
מרוצה מאד!
(עלה באזור 350 נדמה לי)

יש לי אותו גם, כבר ילד שלישי.
מתקפל דק, מגש נשלף +מגש נוסף, הריפוד נשלף בקלות ומתכבס במכונת כביסה, יש אפשרות גם להשכיב את המשענת של המושב ומס' מצבי גובה.
ואופציה נוספת זה אפשרות להתאים משחקים תואמים של גרקו על המגש (לי אין).

מאוד מאוד מרוצה!

הנה קישור לכיסא:
אני גם שילמתי עליו משהו כמו 350 ש"ח, יש לי אותו בצבע הכחול ירוק עם החיות, מאוד מתוק!

http://www.babystav.co.il/כסא-אוכל-לתינוק-גרקו-דגם-קונטמפו
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
רק איקאה!!

קל מאוד לנקיון, קל במשקל, ונוח לאיחסון לאחר חוסר השימוש.

מתאים רק לשלב שהילד יודע לשבת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
את הכסא של איקאה אני רוצה לראות.
יש למישהו תמונה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה