דרוש מידע לאומית זהב- מה אפשר לנצל? לתועלת כולם

  • הוסף לסימניות
  • #61
הוא רופא שיניים או אורטודנט? כי במספר שמצאתי באינטרנט אומרים שזה אורטודנט.
אם זה רופא שיניים רגיל אשמח למספר טלפון של המרפאה
תודה!
זו מרפאת שיניים רגילה,
יכול להיות שיש שם גם אורטודנט, אבל אני הלכתי לשם לטיפולי שיניים רגילים.
02-540-5757
נמצאים ברח' יפו (סמוך למחנה יהודה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
הוא רופא שיניים או אורטודנט? כי במספר שמצאתי באינטרנט אומרים שזה אורטודנט.
אם זה רופא שיניים רגיל אשמח למספר טלפון של המרפאה
תודה!
כמו שכתבו לך זו מרפאה עם הרבה רופאים.
כדאי לך לברר טוב על רופא ספציפי לפני שאת מגיעה לשם, אני נפלתי שם עם רופא שלא הייתי מרוצה ממנו. והבנתי שמתחלפים שם רופאים בתדירות גבוהה.
הלוואי ומישהו ידע להמליץ לי על רופא שיניים-ילדים טוב במסגרת לאומית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
כמו שכתבו לך זו מרפאה עם הרבה רופאים.
כדאי לך לברר טוב על רופא ספציפי לפני שאת מגיעה לשם, אני נפלתי שם עם רופא שלא הייתי מרוצה ממנו. והבנתי שמתחלפים שם רופאים בתדירות גבוהה.
זו מרפאת שיניים רגילה,
יכול להיות שיש שם גם אורטודנט, אבל אני הלכתי לשם לטיפולי שיניים רגילים.
02-540-5757
נמצאים ברח' יפו (סמוך למחנה יהודה)
אשמח לשמוע שם ספציפי למבוגרים.
באופן כללי, עברתי ללאומית אחרי שעברתי סרטי אימה בקופה אחרת. יש לי רק מילים טובות לומר על לאומית. באמת
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
אשמח לשמוע שם ספציפי למבוגרים.
באופן כללי, עברתי ללאומית אחרי שעברתי סרטי אימה בקופה אחרת. יש לי רק מילים טובות לומר על לאומית. באמת
אני לא זוכרת את השם, זה היה לפני שנה,
רק זוכרת שזה היה רופא ערבי שקט ועדין.

אגב, גם אני ממליצה בחום על לאומית.
סתם אנקדוטה - הבן שלי אמור לעבור בעזרת ה' ניתוח,
ובשיחה אחת עם מתאמת קשרי לקוחות, קיבלנו ניתוח שר"פ ללא כל תוספת תשלום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
אשמח לשמוע שם ספציפי למבוגרים.
באופן כללי, עברתי ללאומית אחרי שעברתי סרטי אימה בקופה אחרת. יש לי רק מילים טובות לומר על לאומית. באמת
אני מאוד מרוצה מלאומית, וממליצה עליהם.
לגבי רפואת שיניים עוד לא מצאתי מישהו מתאים.
יש שם רופא בשם ג'ימי (ערבי) למבוגרים, ראיתי עליו המלצות באחד האשכולות. הבן שלי היה אצלו ואמר שהוא נחמד, תכלס לא טיפל בו כי טען שהכל טוב ב"ה. (זה היה אחרי שרופא אחר שלהם נתן רשימה של סתימות שצריך לעשות ולא נהנו מהטיפול של אותו רופא אז הלכנו לג'ימי שאמר שלא יודע מה רוצים... הכל תקין)
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
בבני ברק -
מכון כושר פילאטיס
הייתי שם חצי שנה אחרי לידה בחינם..
ונותנים חינם גם למי שיש BMI מעל 27 (צריך ללכת לאחות להישקל ואז היא רושמת כמה ה BMI)
ניסיתי למצוא מידע באמת ולא מצאתי.
חצי שנה אחרי כל הריון? ממי ביקשת אישור?
אשמח לפרטים
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
השתתפות בניתוח לייזר להסרת משקפיים
יקר נורא!
בקופות אחרות יותר זול בהרבה.
לפני איזה תקופה הם שינו את הקודים והעלו את המחיר אם אני לא טועה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
הייתי צריכה ללכת אחכ למרפאה פרטית לחידוש ולשלם להם פרטי
אני לא רוצה להוציא לעז על כל סניפי לאומית, כי לא בדקתי אחד אחד.
אבל באזור שלי איפה שאני גרה, אני מכירה אישית כמה וכמה שנהרסו להם השיניים ממש והיו צריכים ללכת בסוף לרופא פרטי.
חוץ מסתימות ממש ממש פשוטות לא הייתי עושה שם כלום, ואני גם לא עושה כלום אצלם, חוו"ד שגויות או מיותרות. כתרים סתם, כל מיני תקלות כאלו שנובעות כנראה מחוסר מומחיות מספיק. בסוף תמיד הולכים לפרטי.
אז הטיפול בשקלים לא עוזר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
יקר נורא!
בקופות אחרות יותר זול בהרבה.
לפני איזה תקופה הם שינו את הקודים והעלו את המחיר אם אני לא טועה.
לא ראיתי שיותר זול בהרבה, הפרשים של כמה מאות שקלים, (לעומת האלפים שהביטוח המשלים מסבסד)
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
  • הוסף לסימניות
  • #80
זה נכון
אבל התורים כבר לא רלוונטיים
אם יש כאב או טיפול דחוף אי אפשר לחכות עד שיתפנה תור (דרך לאומית)
אצל אותה מרפאה ספציפית היה לי תור חודשיים מראש דרך לאומית
הלכתי פרטי- תוך יומיים!
אני לא יודע על מה אתה מדבר,
ללאומית אין מרפאות שיניים אלא הם עובדים עם מרפאות פרטיות, פשוט מתקשרים למרפאה וקובעים תור בצורה הרגילה ולאומית מאשרים את ההשתתפות, ככה זה עובד אצלנו פשוט וקל
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה