- הוסף לסימניות
- #1
הגעתי למסקנה שאני לא בנויה להשכרת בגדים ולכן אני רק מוכרת!!!
יש לי 2 שמלות לארוע שנלבשו פעם אחת, תפירה אישית, מידות 38-40, אחת בסגנון ארוך והשניה נפוחה וקצרה (כראוי!) גוון שחור וזהב- מרשימות ועדכניות!!
מי שמעונינת בתמונה שתשלח לי את המייל שלה באישי! ואני אשלח לה תמונה
המחיר - קצרה 500 ש"ח - למכירה!
ארוכה 650 ש"ח - למכירה!
בני -ברק
בהצלחה! בשמחות!
יש לי 2 שמלות לארוע שנלבשו פעם אחת, תפירה אישית, מידות 38-40, אחת בסגנון ארוך והשניה נפוחה וקצרה (כראוי!) גוון שחור וזהב- מרשימות ועדכניות!!
מי שמעונינת בתמונה שתשלח לי את המייל שלה באישי! ואני אשלח לה תמונה
המחיר - קצרה 500 ש"ח - למכירה!
ארוכה 650 ש"ח - למכירה!
בני -ברק
בהצלחה! בשמחות!
הנושאים החמים