- הוסף לסימניות
- #1
שאלה דחופה-
עשיתי בדיקת קורונה ביום שישי בצהריים כדי שמחר אוכל להגיע לאזור ים המלח (איים ירוקים- חייב בדיקת קורונה מה72 שעות האחרונות)
כרגע באתר של מאוחדת רשום לי על הבדיקה 'לא התקבלה דגימה'
במאוחדת אמרו לי שזה אומר שצריך לחכות כי עדיין אין תוצאה.
מוכר לכם? יש פה מישהו שהיה רשום לו ככה ואח"כ התקבלה תוצאה?
תודה
עשיתי בדיקת קורונה ביום שישי בצהריים כדי שמחר אוכל להגיע לאזור ים המלח (איים ירוקים- חייב בדיקת קורונה מה72 שעות האחרונות)
כרגע באתר של מאוחדת רשום לי על הבדיקה 'לא התקבלה דגימה'
במאוחדת אמרו לי שזה אומר שצריך לחכות כי עדיין אין תוצאה.
מוכר לכם? יש פה מישהו שהיה רשום לו ככה ואח"כ התקבלה תוצאה?
תודה
הנושאים החמים