ורק אני חושבת שהם- באמת - לא משתלטים על העומס -בתקופת החגים,
בלי שום כוונות זדון וזילזול והרגשת "הלקוח ממילא בידיים שלי"?
מצחיק להשוות לאיזורים חילוניים- אין שם עשירית מהעומס שיש אצלנו בתקופה הזו
וכשזה מצטרף לחוסרים אמיתיים- במיוחד בסחורה טרייה אז בטח המדפים ריקים
מזכיר לי קצת את תחום התחבורה הציבורית במוצאי פורים או בל"ג בעומר- שתמיד יהיה מועד לקריסה
העצה הכי טובה - היא להתארגן בזמן- ולמלא את הבית באמצע אלול
חמאה, למשל, - תמיד תמיד חסר בעומס וזה מוצר שקל להקפיא ולא תופס מקום
נישאר רק עם הבעיה של התוצרת הטריה
והקפואה. ז"א עופות בשר דגים (על כבד מי מדבר בכלל, הרבה מהעופות לאחרונה נולדים בלי כבד וגרון)
מוצרי חלב ירקות פירות גלידות פירות וירקות קפואים טבעול בצקים קפואים זה המון! למשפחות ברוכות זה חסר משמעותי ולא משהו שאפשר להתארגן איתו אפילו לא שבועיים מראש ואי אפשר בלעדיו!
לא קראתי רק הבנתי שהתלונות על סופר מרקט באיזור חרדי
אז קבלו הפתעה
יש מחסור כבר מערב חג בכל הסחורה הטרייה כבר מערב חג
אני לא גר באיזור חרדי ויש מחסור בהמון מוצרים
התחכמתי ונסעתי לסופר ענק מחוץ לעיר וגם נשם היה מחסור במוצרים טריים
מחסנאי שם אמר לי "אתה חרדי ולא יודע שבחגים יש מחסורים בסחורה טרייה..?"
אתמול דיברתי עם אחד הסדרנים האחראים באותו סניף "אין", והוא אמר לי שהם פשוט לא משתלטים על הכמויות, אנשים מרוקנים מדפים כאילו זה היה טישו... ובאמת יש שם הרבה אנשים
בכל זאת, ברור שזה לא הוגן מצד הרשת, שיתגברו בעוד ועוד עובדים
אגב, הוא סיפר שעד ארבע לפנות בוקר הם נשארו היום למלא מדפים!!
לא קראתי רק הבנתי שהתלונות על סופר מרקט באיזור חרדי
אז קבלו הפתעה
יש מחסור כבר מערב חג בכל הסחורה הטרייה כבר מערב חג
אני לא גר באיזור חרדי ויש מחסור בהמון מוצרים
התחכמתי ונסעתי לסופר ענק מחוץ לעיר וגם נשם היה מחסור במוצרים טריים
מחסנאי שם אמר לי "אתה חרדי ולא יודע שבחגים יש מחסורים בסחורה טרייה..?"
ורק אני חושבת שהם- באמת - לא משתלטים על העומס -בתקופת החגים,
בלי שום כוונות זדון וזילזול והרגשת "הלקוח ממילא בידיים שלי"?
מצחיק להשוות לאיזורים חילוניים- אין שם עשירית מהעומס שיש אצלנו בתקופה הזו
וכשזה מצטרף לחוסרים אמיתיים- במיוחד בסחורה טרייה אז בטח המדפים ריקים
מזכיר לי קצת את תחום התחבורה הציבורית במוצאי פורים או בל"ג בעומר- שתמיד יהיה מועד לקריסה
העצה הכי טובה - היא להתארגן בזמן- ולמלא את הבית באמצע אלול
חמאה, למשל, - תמיד תמיד חסר בעומס וזה מוצר שקל להקפיא ולא תופס מקום
נישאר רק עם הבעיה של התוצרת הטריה
לא קראתי רק הבנתי שהתלונות על סופר מרקט באיזור חרדי
אז קבלו הפתעה
יש מחסור כבר מערב חג בכל הסחורה הטרייה כבר מערב חג
אני לא גר באיזור חרדי ויש מחסור בהמון מוצרים
התחכמתי ונסעתי לסופר ענק מחוץ לעיר וגם נשם היה מחסור במוצרים טריים
מחסנאי שם אמר לי "אתה חרדי ולא יודע שבחגים יש מחסורים בסחורה טרייה..?"
תקראו בתחילת האשכול, מדובר בעיקר על המחסור התמידי לאחרונה, ללא קשר לערב חג.
הגם שגם מחסור בערב חג לא מוצדק, החג ידוע מראש, וכל השנים היתה התארגנות סבירה, הפעם המחסור במוצרים הוא תקופה ארוכה ומוצרים בסיסיים ללא קשר לסחורה טרייה.
אתה עובר בסופר והמדפים ריקים!
משבר מזון עולמי בדרך - ואלו חדשות רעות ליוקר המחיה
הפלישה לאוקראינה, ההתחממות הגלובלית והזינוק בעלויות הייצור מאיימים על שורה ארוכה של מוצרי מזון; מגרגרי החומוס שנתקעו בנמלי ארה"ב ועד לגרגרי החרדל שנצרבו בבצורת בקנדה; כלכליסט ממפה את המזונות שצפויים ללבות את האינפלציה
כל מי שכתב שיש חסד מזלזלים בציבור החרדי, אני רק מזכיר ש'ישיר למהדרין' ז"ל
היה יותר זול מאשר חילוני שהזמין בשופרסל, ובעקבות תחקיר בערוץ 12 שיש אפליה במחירים של חילונים לטובת החרדים, סגרו את ישיר למהדרין, כך שלא תמיד החרדים בצד הנחות....
בודאי שמזלזלים.
אני הייתי מצפה שהיו עומדים על הרגליים האחוריות להגן על הלקוחות החרדים שלהם. אחרי הכל, גם חילוני יכול להזמין משם אם הוא גר במרחק סביר.
הם מיהרו לזנוח את הלקוחות החרדים ורצו להתרפס ולהתנצל בתקשורת וסגרו מיד את האתר.
אז כן, החרדים בהחלט בצד הנחות גם במקרה הזה.
בודאי שמזלזלים.
אני הייתי מצפה שהיו עומדים על הרגליים האחוריות להגן על הלקוחות החרדים שלהם. אחרי הכל, גם חילוני יכול להזמין משם אם הוא גר במרחק סביר.
הם מיהרו לזנוח את הלקוחות החרדים ורצו להתרפס ולהתנצל בתקשורת וסגרו מיד את האתר.
אז כן, החרדים בהחלט בצד הנחות גם במקרה הזה.
לא מזלזלים בחרדים
בדיוק כמו שלא מכבדים את החילונים
מה שמעניין את בעל החנות זה לא אידאולגיה לא לעשות חסד ולא לתת צדקה לאנשים
אלא להרוויח כסף!! ורק כסף!! וזהו!!
הציבור החילוני כדאי לו (לדעתו) כלכלית יותר ויותר משתלם ואלו השיקולים שלו
שהציבור לא יחרים אותו
מה גם שיש הרבה יותר חילונים מחרדים בארץ וממילא מדובר על פוטנציאל לקוחות הרבה יותר גדול
אם החרדים היו משתלמים לו יותר אז הוא לא היה סוגר את זה
רק להוסיף שעד אותו רגע לא אמרת שהוא אוהב חרדים כי עשה להם מחירים יותר טובים מהחילונים ,נכון?
(ניסית לתרץ את זה בזה שהציבור גדול ,רחב קונה בהיקפים גדולים וכו)
אז גם כשעושה משהו נגדם תתרץ באותה הדרך
לא מזלזלים בחרדים
בדיוק כמו שלא מכבדים את החילונים
מה שמעניין את בעל החנות זה לא אידאולגיה לא לעשות חסד ולא לתת צדקה לאנשים
אלא להרוויח כסף!! ורק כסף!! וזהו!!
הציבור החילוני כדאי לו (לדעתו) כלכלית יותר ויותר משתלם ואלו השיקולים שלו
שהציבור לא יחרים אותו
מה גם שיש הרבה יותר חילונים מחרדים בארץ וממילא מדובר על פוטנציאל לקוחות הרבה יותר גדול
אם החרדים היו משתלמים לו יותר אז הוא לא היה סוגר את זה
רק להוסיף שעד אותו רגע לא אמרת שהוא אוהב חרדים כי עשה להם מחירים יותר טובים מהחילונים ,נכון?
(ניסית לתרץ את זה בזה שהציבור גדול ,רחב קונה בהיקפים גדולים וכו)
אז גם כשעושה משהו נגדם תתרץ באותה הדרך
לא מזלזלים בחרדים
בדיוק כמו שלא מכבדים את החילונים
מה שמעניין את בעל החנות זה לא אידאולגיה לא לעשות חסד ולא לתת צדקה לאנשים
אלא להרוויח כסף!! ורק כסף!! וזהו!!
הציבור החילוני כדאי לו (לדעתו) כלכלית יותר ויותר משתלם ואלו השיקולים שלו
שהציבור לא יחרים אותו
מה גם שיש הרבה יותר חילונים מחרדים בארץ וממילא מדובר על פוטנציאל לקוחות הרבה יותר גדול
אם החרדים היו משתלמים לו יותר אז הוא לא היה סוגר את זה
רק להוסיף שעד אותו רגע לא אמרת שהוא אוהב חרדים כי עשה להם מחירים יותר טובים מהחילונים ,נכון?
(ניסית לתרץ את זה בזה שהציבור גדול ,רחב קונה בהיקפים גדולים וכו)
אז גם כשעושה משהו נגדם תתרץ באותה הדרך
אני מתארת סיטואציה ואומרת מה אני מרגישה לגביה, אתה ממש לא חייב להסכים איתי.
אני גרה בעיר חילונית וחיה בחברה חילונית מגיל 0 אז תאמין לי שאני יודעת על מה אני מדברת ויכולה לתת הרבה מאד דוגמאות של סיטואציות שבהם בעלי מקצוע וחברות מנצלים את העובדה שהלקוח הוא חרדי ולא חילוני.
בכל מקרה - ביש חסד שיש לנו באזור קונים גם חילונים! למה לא לצאת עם ההודעה הזו לתקשורת? למה לא לומר שגם חילונים יכולים לקנות שם? ראיתי את הכתבה במלואה!! הם טענו שיש "אתר סודי שהוא רק לחרדים ומיטיב רק עם חרדים".
אז המינימום שאני מצפה מהחברה שכן מניפה על דגלה את הדאגה לציבור לקוחותיה החרדי (לפחות ככה הם מפרסמים עכשיו לגבי יוקר המחייה) לצאת לתקשורת ולהצהיר שאין שום אפליה וכל חילוני מוזמן לבוא ולקנות. ולא להיבהל ולרוץ להתנצל ולהשבית את האתר שמשמש כל כך הרבה קונים מהמגזר החרדי.
רק להוסיף שעד אותו רגע לא אמרת שהוא אוהב חרדים כי עשה להם מחירים יותר טובים מהחילונים ,נכון?
(ניסית לתרץ את זה בזה שהציבור גדול ,רחב קונה בהיקפים גדולים וכו)
אז גם כשעושה משהו נגדם תתרץ באותה הדרך
אני מתארת סיטואציה ואומרת מה אני מרגישה לגביה, אתה ממש לא חייב להסכים איתי.
אני גרה בעיר חילונית וחיה בחברה חילונית מגיל 0 אז תאמין לי שאני יודעת על מה אני מדברת ויכולה לתת הרבה מאד דוגמאות של סיטואציות שבהם בעלי מקצוע וחברות מנצלים את העובדה שהלקוח הוא חרדי ולא חילוני.
בכל מקרה - ביש חסד שיש לנו באזור קונים גם חילונים! למה לא לצאת עם ההודעה הזו לתקשורת? למה לא לומר שגם חילונים יכולים לקנות שם? ראיתי את הכתבה במלואה!! הם טענו שיש "אתר סודי שהוא רק לחרדים ומיטיב רק עם חרדים".
אז המינימום שאני מצפה מהחברה שכן מניפה על דגלה את הדאגה לציבור לקוחותיה החרדי (לפחות ככה הם מפרסמים עכשיו לגבי יוקר המחייה) לצאת לתקשורת ולהצהיר שאין שום אפליה וכל חילוני מוזמן לבוא ולקנות. ולא להיבהל ולרוץ להתנצל ולהשבית את האתר שמשמש כל כך הרבה קונים מהמגזר החרדי.
עידן חדש משנה את כללי המשחק בעולם הרפואה. מדובר במערכת חכמה, מבוססת ביג-דאטה ויכולות מתקדמות של בינה מלאכותית, המאפשרת ניטור של בעיות רפואיות טרם היווצרותן, התרעה בשלבי זיהוי ראשונים ומתן מענה בזמן אמת. כדי להבין כיצד פועלת המערכת, מה הבשורה שהיא מביאה עמה ואיך היא צפויה לשנות את כל מה שידוע על רפואה מונעת, שוחחנו עם פרופ' רן בליצר, סמנכ"ל, ראש מערך החדשנות בשירותי בריאות כללית, ומנהל מכון כללית למחקר. בצורה רהוטה הוא מסביר על תפקידה של המערכת החדשה והשפעתה על הבריאות של כולנו
בשבועות האחרונים החלה 'כללית', ארגון הבריאות הגדול והמוביל בישראל, בהטמעה רחבת היקף של מהלך חדשני בתחום הרפואה היוזמת. במסגרת המהלך נכנסה לשימוש נרחב בכלל מרפאות הקהילה בישראל מערכת ראשונה מסוגה שמשנה את כללי המשחק בעולם הרפואה
לא בטוחה כי תכלס זה היה ה-אתר לקניות לציבור החרדי אבל הכל יכול להיות..
בכל מקרה זו כתבת שכל הכתבות שלה מלאות בדמגוגיה בשקל.
עושה מעכבר פיל ובטוחה שהביאה את סקופ חייה.
לא מבינה איך נותנים לה במה במקום שמכבד את עצמו



Reactions: אבסולוט פרימה בלרינה, שוב שכחתי למה נכנסתי, דיונון ועוד 44 משתמשים47 //