דרוש מידע לא קונים דברים לפני הלידה???

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #41
לא רוצה להפחיד.
אבל אני קניתי שמיכה ולא היה לי את מי לכסות....
הזמנתי עגלה (לקבל אחרי הלידה) אבל היא נאלצה לשמש לילד אחר...........


כמובן שלא חושבת שיש קשר בין הדברים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
לא רוצה להפחיד.
אבל אני קניתי שמיכה ולא היה לי את מי לכסות....
הזמנתי עגלה (לקבל אחרי הלידה) אבל היא נאלצה לשמש לילד אחר...........


כמובן שלא חושבת שיש קשר בין הדברים....
אני משתתפת בצערך בעז''ה עוד יהיה לך ילדים והרבה
אבל זה באמת לא קשור
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
בקידישיק יש לך ביביגו ב25 מה שתחילת עונה עולה 60-100
אבל שם לא מצאתי משהו יפה, למרות שמניו בורן הכי נשאר מידות, זה עינין של מזל כל סניף משהו אחר,
כן קניתי ב60% בגד מחנות ממש טובה וממש מתוק ב45 במקום 110
רוב החנויות כבר אין חורף..

אגב כל החששות הנל בלידה הראשונה שממש חיכיתי לה הרבה -הייתי בחרדות כל ההריון מהסיפורים האלו,
הפעם אני קצת יותר משוחררת ,
ה' יעזור, בקלות ובידיים מלאות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
  • הוסף לסימניות
  • #48
גם אני בלידות הראשונות לא קניתי
בלידות הבאות כן קניתי קצת להתחלה (להוציא מהבית חולים) ראיתי שמה שאישה קונה בקלות גבר יכול נורא להסתבך (איזה גופיות, איזה גרביונים, איזה מידות, איזה חברות....)
אני קונה את הבסיס להתחלה כולל סבונים, משחת החתלה, שמיכה, גופיות, בגד ראשוני וכו'.
לא חושבת שיש עם זה בעיה, כן מבינה מי שמעדיף לא לקנות מראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
נשים משתפות פה מנסיונן (הכואב),
כותבות את המקרה הפרטי שלהן ואת התחושה שחוו, כמענה למי ששאל פה באשכול.
זה בסדר לחשוב אחרת, זה לא בסדר לזלזל או להגחיך.
כואב לי לקרוא תגובות חסרות רגישות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
בואי, יכול להיות שמדובר ברבנית ידוע, רק שהכל פה באנונמיות
אז באמת צריך להזהר לא לפגוע..
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
לא עברתי כל כל מה שנכתב
אבל מוזר בעיני שיש מי שחושב שזה בסדר לקנות לפני הלידה
אצלנו זה לא היה מתקבל בשום פנים ואופן , זה ממש אסור
אז תבדקו מה המקור
סבתא זה מדהים אל היא לא הלכה
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
נשים משתפות פה מנסיונן (הכואב),
כותבות את המקרה הפרטי שלהן ואת התחושה שחוו, כמענה למי ששאל פה באשכול.
זה בסדר לחשוב אחרת, זה לא בסדר לזלזל או להגחיך.
כואב לי לקרוא תגובות חסרות רגישות.
איזה חוסר רגישות:eek:
סליחה,
כמו שלא יתכן לתת למי שעבר מה שעבר להטיח דברי כפירה בכל במה ציבורית בשם הרגישות.
כך לא יתכן לתת לשטויות שכאלה להיכתב בשם הרגישות.
אין לזה שום מקור, והרבה מהמשפחות שנמנעות מלקנות לפני הלידה מחשש מאמונות טפלות שכאלה גורמים לעצמם קשיים וטרדות מיותרות, לפעמים חוסר ישוב דעת של יולדת שראוי אפילו לחלל עליו שבת, ובטח השלכות בשלום בית ובצרכי היולדת ומשפחתה.

סליחה מכל מי שדרכתי על יבלות ופצעים מדממים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
כך לא יתכן לתת לשטויות שכאלה להיכתב בשם הרגישות.
לא חושבת שזה שטויות להתלבט על זה.
אולי שטויות שזה אסור.
כשאני קניתי דמיינתי לרגע קצר שאני חוזרת בלי ילד, איך אני מרגישה?
המסקנה שלי הייתה שלא הבגדים או העגלה הם אלה שיעמיקו את האבל, לכן קניתי לפני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
לא חושבת שזה שטויות להתלבט על זה.
אולי שטויות שזה אסור.
כשאני קניתי דמיינתי לרגע קצר שאני חוזרת בלי ילד, איך אני מרגישה?
המסקנה שלי הייתה שלא הבגדים או העגלה הם אלה שיעמיקו את האבל, לכן קניתי לפני.
זה שטויות להתלבט על זה.
לא מדובר בשבוע 14 כן?
גם מוות בעריסה קיים בעולם, אין לדבר סוף
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
סליחה,
כמו שלא יתכן לתת למי שעבר מה שעבר להטיח דברי כפירה בכל במה ציבורית בשם הרגישות.
כך לא יתכן לתת לשטויות שכאלה להיכתב בשם הרגישות.
אין לזה שום מקור, והרבה מהמשפחות שנמנעות מלקנות לפני הלידה מחשש מאמונות טפלות שכאלה גורמים לעצמם קשיים וטרדות מיותרות, לפעמים חוסר ישוב דעת של יולדת שראוי אפילו לחלל עליו שבת, ובטח השלכות בשלום בית ובצרכי היולדת ומשפחתה.

סליחה מכל מי שדרכתי על יבלות
ופצעים מדממים.
ואוו מזל שיש אותך
מי היה מונע את התופעה האיומה הזו??
אנשים אולי לא יקנו מראש
ממש יסודות הדת
מי שמזלזל בקשיים וטרגדיות עדיף שלא יענה
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
ואוו מזל שיש אותך
מי היה מונע את התופעה האיומה הזו??
אנשים אולי לא יקנו מראש
ממש יסודות הדת
מי שמזלזל בקשיים וטרגדיות עדיף שלא יענה
די למניפולציות
אף אחד לא מזלזל בקשיים, מזלזלים בהקשרים שאנשים מנסים ליחס לאירועים שקרו, זה תחום מסוכן מאוד מאוד.
וכן, זה מיסודות הדת ממש.
הדברים הובנו, הבוחרים יבחרו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
חבל על הפולמוס, למה לא לשאול רב וזהו?
השאלה היא האם יש בזה עניין הלכתי או שזה רק קטע רגשי-
שאלה כזאת מתאים לשאול רב, ולא נשים אנונימיות בפורום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
פשוט מאד:
לצערנו יש מקרים אחת ל... שהורים יוצאים בידיים ריקות.:(
למרות שיש רבנים שסוברים שכן אפשר לקנות בסמוך.

על כל פנים - בשורות טובות, ומזל טוב שיהיה
לצערי קרה לנו אחר שקנינו
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
סליחה שמקפיצה משהו ככ ישן
אבל באמת מתלבטת אם לקנות עכשיו
כי עכשיו אני יכולה למצוא ביביגויים בגרושים 20 שח
ואני צריכה ללדת אחרי פסח אז הכל יעלה יקררררר
מה אתן אומרות?
סט אחד קניתי כבר
בביביגרו אני לא יקנה סט, העיקר שיהיה לפחות 3 אבל זול..
קונה תמיד לפני הלידות.
חקרנו ובדקנו ואין כל מניעה השקפתית/הלכתית.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה