לגבי רכישת ארונות ומיטת לחדר ילדים. תודה !

  • הוסף לסימניות
  • #1
כתבו כאן המלצות חמות על הריהוט של א.ר.
האם ידוע לכם גם על איכות המיטות של חברת א.ר.?

שאלה נוספת: יצא למישהו להתעסק או לקנות דרך רהיט להיט (ברח' קאליש בב"ב) -
א"כ אשמח לשמוע על השירות שלהם באישי.

ואשמח לעוד רעיונות היכן ניתן לרכוש ריהוט לחדר ילדים: איכותי ולא יקר!

תודה למסייעים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לי יש מיטות ר.א.
5 שנים
מבחינת חוזק מעולה.
הפורמיקה במיטה התחתונה בחלק שקרוב לריצפה קצת מתקלפת.
יתכן וזה קשור לדגם שלקחנו..
שווה לבדוק ולבקש על זה אחריות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תודה לך יעל על תגובתך.
ותודה גם למי שענתה לי באישי לגבי רהיט להיט - התרשמות מצויינת.
אשמח לשמוע מעוד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לי יש חדר ילדים מהם.
רהיטים מקסימים, יפים, יחסית גמישים עם שינויים. ומחיר טוב (אצל וייס בירושלים יצא לי הכי זול והסתובבתי הרבה)

אבל כמו שאמרו קדם גם אצלי קצת מתקלף, במיטה התחתונה. בשולחן מחשב בחלק התחתון. הנקודה הזו היתה חשובה לי ובררתי ולא שמעתי תלונות. לצערי אשר יגורתי בא. במקום שמקבל מכות נוצרים קילופים. עדיין אני נהנית מאד מהחדר ומקבלת המון מחמאות (החדר שנתיים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לי יש חדר ילדים מלא של ר.א. כולל מיטה משולשת.
יש לי אותו כשנתיים.
אין לי קילופים כלל. היה לי קילוף קטן בחלק האחורי של השולחן, אבל פניתי לחנות שקניתי ושלחו מישהו שתיקן.
הדיקט של המיטה התחתונה נסדק מעט בצד, פניתי לחנות שרכשתי והחליפו לי חדש.

חוץ מזה חדר מעולה, נהנית ממנו מאד. המיטות הנפתחות גם קלות יחסית, הבנות שלי פותחות וסוגרות לבד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י nori;1515132:
לי יש חדר ילדים מהם.
רהיטים מקסימים, יפים, יחסית גמישים עם שינויים. ומחיר טוב (אצל וייס בירושלים יצא לי הכי זול והסתובבתי הרבה)

אבל כמו שאמרו קדם גם אצלי קצת מתקלף, במיטה התחתונה. בשולחן מחשב בחלק התחתון. הנקודה הזו היתה חשובה לי ובררתי ולא שמעתי תלונות. לצערי אשר יגורתי בא. במקום שמקבל מכות נוצרים קילופים. עדיין אני נהנית מאד מהחדר ומקבלת המון מחמאות (החדר שנתיים)

לכן לא מומלץ מיטות בציפוי פורמייקה, אלא עץ מלא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י dk;1515230:
לכן לא מומלץ מיטות בציפוי פורמייקה, אלא עץ מלא.

איזה חברה טובה מייצרת מיטות מעץ מלא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י dk;1515230:
לכן לא מומלץ מיטות בציפוי פורמייקה, אלא עץ מלא.

מה את שחה?
כל מכה קטנה, בימבה, טוש, צבע ועוד כיד הדמיון
לא יורד מעץ מלא וכל מכה נראת לעד!
מה שפורמיקה אפשר לנקות עם טינר אפילו!!!!!!!
ובאמת במקום שנשברת הפורמיקה בעיקר במקומות הקרובים לרצפה אפשר תמיד להדביק ולתקן ועץ מלא צריך לשלוח לנגר ולצביעת תנור מחדש....
ד"א כיום פורמיקה יקר יותר מעץ מלא

מנסיון עם שני הסוגים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י ר.ב.;1515278:
מה את שחה?
כל מכה קטנה, בימבה, טוש, צבע ועוד כיד הדמיון
לא יורד מעץ מלא וכל מכה נראת לעד!
מה שפורמיקה אפשר לנקות עם טינר אפילו!!!!!!!
ובאמת במקום שנשברת הפורמיקה בעיקר במקומות הקרובים לרצפה אפשר תמיד להדביק ולתקן ועץ מלא צריך לשלוח לנגר ולצביעת תנור מחדש....
ד"א כיום פורמיקה יקר יותר מעץ מלא

מנסיון עם שני הסוגים...

זה שיקול, אבל עץ לאחר הרבה שנים עם מכות ושפשופים נראה יותר טוב מפורמייקה מקולפת, אבל אולי זה עניין של טעם. ואם לוקחים עץ מלא בצביעה לא אטומה בכלל המכות לא ניכרות.
חנויות לרהיטים מעץ מלא:
עצמל'ה, גלמר וכד'
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י dk;1515336:
חנויות לרהיטים מעץ מלא:
עצמל'ה, גלמר וכד'

כשרצינו לעשות חדר ילדים, נכנסנו לעצמל'ה וחוץ מחדר אחד הכל בכלל לא היה עץ :rolleyes:
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה