- הוסף לסימניות
- #1
למשפחות רבות אין איפה לעשות את החג בעקבות ריח נוראי של זבל !!
מה אפשר לעשות כשלהרבה משפחות באזור קדושת לוי בניין דוד
יש ריח נוראי של זבל מדוחסן זבל של המרכז העיסקי
פנינו לחברה שמפעילה את הדוחסן, לעירייה, למבקר המדינה וכו וכו
ולא קיבלנו מענה מעשי
ועכשיו יש לנו ריח שמקורו 5 מטר מהמרפסות שלנו
וא"א לשבת בסוכה
אנו אובדי עצות
אם מישהו משהו יוכל לעזור לנו פשוט אין לנו איפה לעשות את החג
מה אפשר לעשות כשלהרבה משפחות באזור קדושת לוי בניין דוד
יש ריח נוראי של זבל מדוחסן זבל של המרכז העיסקי
פנינו לחברה שמפעילה את הדוחסן, לעירייה, למבקר המדינה וכו וכו
ולא קיבלנו מענה מעשי
ועכשיו יש לנו ריח שמקורו 5 מטר מהמרפסות שלנו
וא"א לשבת בסוכה
אנו אובדי עצות
אם מישהו משהו יוכל לעזור לנו פשוט אין לנו איפה לעשות את החג
הנושאים החמים