כללי לוגו וכרטיס ביקור לעורך דין

  • הוסף לסימניות
  • #1
המון זמן לא העליתי משהו, אבל אחרי הפרוייקט הזה ממש התחשק לי, למרות הפשטות שלו (ואולי דווקא בגלל זה...)

הלקוח:
עורך דין השותף בחברת עורכי דין גדולה אך מעוניין בכרטיס ביקור אישי ובבידול משאר עמיתיו.

השפה העיצובית: נקייה ומכובדת.

הצבעים:
צבעי שחור-לבן המבטאים רשמיות ומסמלים את צבעי גלימות השופטים בבית המשפט.

צפה בקובץ המצורף 165990

צפה בקובץ המצורף 165991

צפה בקובץ המצורף 165994

צפה בקובץ המצורף 165995
 

קבצים מצורפים

  • הדמייה כרטיס ביקור אלירן אזואלוס.jpg
    KB 350.7 · צפיות: 22
  • הדמייה כרטיס ביקור אלירן אזואלוס1.jpg
    1 MB · צפיות: 42
  • כרטיס ביקור אלירן אזואלוס-01.jpg
    KB 565.6 · צפיות: 22
  • כרטיס ביקור אלירן אזואלוס-02.jpg
    KB 575.7 · צפיות: 21
  • הוסף לסימניות
  • #2
הכרטיס מקסים, כנ"ל הלוגו.
הלוגו קצת תורני לטעמי.

(בהדמיה נראה שהטקסט קרוב מאוד לשולים - יתכן שההדמיה לא מספיק מדויקת. אם כך זה אמור להיות כדאי להרחיק קצת)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מקסים!!
תנסי אולי פונט אחר ל-אא, גם משום שהחיבור בחלק שלמטה לא נראה הכי חלק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
עבודה מדהימה!
מפריע לי החיבור של 2 אותיות הא', הייתי מצפה שהחלק השמאלי של הא' הראשונה
יראה כחלק הימני של הא' השניה.
בפועל, זה לא ממש נראה וזה קצת מציק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אלבומים, הקדמת אותי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י album;1040502:
מקסים!!
תנסי אולי פונט אחר ל-אא, גם משום שהחיבור בחלק שלמטה לא נראה הכי חלק.

לא הבנתי את כוונתך.
מה לא נראה חלק?

נכתב ע"י blueberry;1040503:
עבודה מדהימה!
מפריע לי החיבור של 2 אותיות הא', הייתי מצפה שהחלק השמאלי של הא' הראשונה
יראה כחלק הימני של הא' השניה.
בפועל, זה לא ממש נראה וזה קצת מציק.

הזרימה של 2 קווי האלכסון המרכזיים של הא' - הכריעה את הכף לטובת הדוגמא הזו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י eden7115;1040511:
הזרימה של 2 קווי האלכסון המרכזיים של הא' - הכריעה את הכף לטובת הדוגמא הזו...

יש פונטים גם יהודיים, ש2 בסיסי האלף יותר דומים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הפונט של הלוגו מזוהה עם ספרי קודש, ורחוק מלהשתייך לעו"ד.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
עו"ד מזוהה עם שמרנות, חוקיות, מקצוע ותיק, טקסטים צפופים בפרנקריהל - ולכן פונט סריפי שמרני מתאים ללוגו עבורו.

זה שהפונט מתאים גם לתחומים תורניים זה דבר אחר.
הרי זה לא הפונט היחיד בעולם שיכול לשמש למספר תחומים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
תורני מידי. צורם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לאחרונה משום מה לחבר'ה כאן ממש קשה לפרגן, ורק מחפשים הערות.
עדן, עבודה מקסימה בפשטותה, תצליחי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
ביצוע נקי ויפה אהבתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מאד יפה ומרשים.
אהבתי את הלוגו אבל כמו שכבר כתבו לפני: החלק השמאלי של הא' הראשונה לא כ"כ מסתדר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י ליבי;1040709:
למה קשה לפרגן? לדעתי ההערות שנתנו לך על המתזית היו מאד נכונות, ועכשיו אחרי התיקונים המודעה שלך ממש מוצלחת ומובנת.
את לא חושבת שזה מועיל?

לענין הכרטיס:
מאד יפה ומרשים, אהבתי את הלוגו אבל כמו שכבר כתבו לפני: החלק השמאלי של הא' הראשונה לא כ"כ מסתדר.

מה קשור המתזית לפה?! :eek::eek::eek:

ביקורת היא טובה, הויא בונה. זה לא סותר את זה שקשה לחבר'ה פה לפרגן.
בלי קשר אלי ולעבודות שאני העליתי, אלא באופן כללי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אם היא לא מעוניינת לקבל הערות, היא יכולה לכתוב בכותרת "שיתוף".
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י blueberry;1040723:
אם היא לא מעוניינת לקבל הערות, היא יכולה לכתוב בכותרת "שיתוף".

אני לא חושבת שהיא לא מעוניינת לקבל הערות
רק שנראה שאנשים מחפשים בכח מה להעיר, ועושים זאת בצורה לא כ"כ יפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני מסכימה עם פרפר, שלאחרונה יש בפורום מגמת קטילה רצינית. קשה להעלות עבודות מרוב קטילות.

לדעתי הכרטיס והעיצוב פה פשוט, נקי, משדרת אמינות ואיכות וגם יוקרתיות.
וסתם כהערת אגב גם לדעתי הפונט של ה אא ממש לא משדר עורך דין. זה פחות מדי "רשמי" ויותר מדי תורני, אבל חוץ מזה, עבודה מקסימה, נקיה ואיכותית מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י תמנתי;1040778:
וסתם כהערת אגב גם לדעתי הפונט של ה אא ממש לא משדר עורך דין. זה פחות מדי "רשמי" ויותר מדי תורני, אבל חוץ מזה, עבודה מקסימה, נקיה ואיכותית מאד.

מה שונה הביקורת שלך משל האחרים.
כולם פירגנו, ומי שהעיר האיר בעיקר על הפונט התורני מדי.
בלי קשר לאחרונה או לא, כי אני לא הגבתי כאן כבר המון זמן, גם בעיני זה היה נראה איזה לוגו למכון ספרים או משהו כזה, ורק בגלל הפונט.
אבל הרעיון מקסים, אהבתי, לדעתי אם תמצא פונט אחר, פחות תורני, שתוכל לשלב ככה, זה יהיה מושלם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יפה מאוד!
ביצוע נקי ויפה.

רעיון מעולה לעורך דין אם קהל היעד אינו חרדי חושבני שאין חשש של קישור לספרות תורנית.
דווקא בציבור החילוני יתקשר יפה עם הסגנון הטיפוגרפי עם כובד ראש מצוין לעורך דין!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה