כללי לוגו לישיבה - חוו"ד ועזרה בבחירת פונט

  • הוסף לסימניות
  • #1
מה דעתכם?

איזה ישיבה זה לדעתכם?
ברור שמדובר לציבור הדתי-לאומי,
אך מה לדעתכם הלוגו משדר -
מגזר, גיל, אופי וכו'.

ושאלה נוספת, איזה פונט לדעתכם הכי טוב.
 

קבצים מצורפים

  • 4 לוגואים לבחירת פונט.png
    KB 681.9 · צפיות: 52
  • הוסף לסימניות
  • #2
יפה!
יש יותר מידי פרטים בלוגו. אני הייתי מורידה את הכוכב למעלה ואת הפסים למטה.
זה יראה הרבה יותר טוב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מאד מקצועי ומבטא.
קצת עמוס, אבל כמכלול זה יושב טוב.
הצבעים, הקומפוזציה, האלמנטים.... נעים לעין.
נראה ישיבה רצינית וותיקה עם הרבה קבלות.

רק מה, אפעס, העיצוב קצת עתיק.
אולי פונט קצת יותר עדכני יעשה את העבודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
שאלטר - איזה פונט למשל?

והאם יש משהו נוסף שאפשר לעשות שזה ייראה פחות עתיק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
פוינט אוף ויו - הרעיון של הכוכב למעלה - זה שהוא יוצר יחד עם הספר שלמטה מגן דוד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י שבלונה;1098367:
פוינט אוף ויו - הרעיון של הכוכב למעלה - זה שהוא יוצר יחד עם הספר שלמטה מגן דוד...

לא שמתי לב לזה. כנראה בגלל הפסים למטה. מבלבל את העין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
וואלה, הגזמת.
זה הפאנץ' ליין....
ישר קולטים.

> לגבי הפונט, מס' 3 הכי טוב. אבל אפשר יותר.
תנסי את הטקסט באוריזונטל. נראה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מורכב מדי אולי, אך זה דווקא מקובל במוסדות חינוך, אם כי חרדים בדר"כ.

מ"מ פונט משה הכי מתאים לטעמי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יפה מאד!
1. תעיף את הפסים למטה, ואת המשך המגן דוד תעשה מהקו מתאר של שרטוט הארץ.
2. את הטקסט לדעתי כדאי בשיורה/ שורות ישרות בתוך המגן דוד או בחוץ, לא באופן הזה של חיתוך מצד לצד עם התעגלות קישוטית מיותרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הלוגו מקסים ומושקע אך מאד עמוס וזה מה שיוצר את המראה העתיק,
לטעמי אפשר לפשט הרבה יותר ועדיין להשאר עם הרעיון המקסים (מגן הדוד, הסימניה-א"י וכו')

מספר נקודות שכדאי לנסות שיוכלו לעזור לפשט את הלוגו ולהפיכתו ליותר עכשוי:

-להוריד את המעברים בלוגו: את המעבר התכלת מתוך הכוכב ואת הפסים ולהשאיר רק את המתאר של הכוכב למטה וכנ"ל להוסיף משולש מתחת לספר.
- לוותר על קווי ה"טקסט" בתוך הגמרא ובמקודם ליצור כעין סכימה עדינה על עמוד גמרא.
- להשאיר את הלוגו ללא עומס גוונים (נניח רק כחול כהה ולא יותר מ 2 גווני חום)
- לדעתי ניתן לוותר על הכנרת וים המלח, הרמז הקל לצורת א"י -בצורת הסימניה יספיק ויובן.

לגבי הפונט לטעמי הפונט במס' 3 מתאים, אך אולי פחות עבה.

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
טוב, בינתיים הם ביקשו להפוך את הגמרא שתהיה בצד ימין, ושים המלח והכנרת יהיו במרכז הספר.

איך זה נראה עכשיו?
(עדיין לא סופי, אני צריכה עוד לעבוד על הפינות והקווים - שיהיה מדוייק יותר)
 

קבצים מצורפים

  • לוגו 03 גמרא בימין.png
    KB 81.8 · צפיות: 32
  • הוסף לסימניות
  • #13
ניסיון אחר,
אל תתייחסו בשלב זה לפונט,
רק ללוגו עצמו.
מה דעתכם על הכיוון?
 

קבצים מצורפים

  • לוגו 05.png
    KB 78.2 · צפיות: 0
  • הוסף לסימניות
  • #14
הרבה יותר טוב, למרות שמשהו מן האחידות שהיה בראשון נפגם.
לא מצליח לשם את האצבע על הנקודה.

הגרדיאנט ממש לא הולך טוב. מה לעשות.
תדמייני את זה בשחור לבן...
מה בעניין הפונט?

בכלל, הלוגו יפה מאד וממצה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
שבלונה!
ממש ממש יפה!
וודאי שבלי הכיתוב בספר יותר יפה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
הרבה יותר טוב.
יש יותר מידי שפות בלוגו.
אני עדיין חושבת שהעיגול התכלת מיותר. אולי קונטור כחול?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אוקי, הורדנו ת'עיגול -
איך זה עכשיו?
 

קבצים מצורפים

  • לוגו 05.png
    KB 72.4 · צפיות: 30
  • הוסף לסימניות
  • #18
וואו הרבה יותר טוב.
אותו גודל של קונטור, כמו למעלה. אולי שיהיה חלק מהשחור שבספר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
האחרון מקסים!
רק חייבים את הקו למטה באותו סוגנון ועובי כמו העליון.

במחשבה שניה, אפשר לוותר לגמרי על הקו למה, הוא מעמיס,
והעין משלימה לבד את המגן דוד, עם החלק העליון והספר, כך נראה לי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י לנדא;1099287:
האחרון מקסים!
רק חייבים את הקו למטה באותו סוגנון ועובי כמו העליון.

במחשבה שניה, אפשר לוותר לגמרי על הקו למה, הוא מעמיס,
והעין משלימה לבד את המגן דוד, עם החלק העליון והספר, כך נראה לי...

אחלה רעיון
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה