כללי לוגו למטפחות מעוצבות

  • פותח הנושא EC
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #21
קביעת רמת המיצוב של העסק היא מקצועית לחלוטין ולא אמורה לנבוע משיקולי רגישויות ועלבונות של בעלי העסק. להפך, זה קודם כל אינטרס שלהם, שהמותג שלהם ימוצב נכון. יש מותגים שעובדים מאוד קשה ומשקיעים הון כסף כדי לשמר את הדימוי העממי.

אני מסכימה עם האמירה והחשיבה, ואפשר להביא לסימוכין את הקמפיין הותיק של AVIS- we try harder, שמיצבו את עצמם קבוע כמקום 2 בהשכרת רכב ויצרו לעצמם קו יפה של - כיוון שאנחנו לא הכי גדולים בתחום אנחנו עובדים יותר לשמור על הלקוחות שלנו. אבל אני פשוט תוהה לגבי המינוחים אל מול הלקוחות העממיים הקטנים.
כשאני עובדת מול עסק קטן שאומר לי שהוא יוקרתי, אני בד"כ מנסה לברר גבולות גזרה כמו שציינת: איכות חומר, ייחודיות וכו'.
אבל אם אני מגיעה למסקנה שהוא מדבר על קיטש-יקר אני לא תמיד מתקנת אותו מילולית. אני תוהה אם זה טעות. כלומר אני נותנת לו מוצר שמשדר 'שואו' אבל לא יוקרה, רק שאני לא מתקנת את הלקוח יותר מפעם-פעמיים מבחינה סמנטית. הוא מתעקש שהוא רוצה יוקרתי, ובעיניו יוקרתי = שחור עם זהב מתכתי (שוב, זה בלי קשר לדוגמא בשרשור פה, לקוח אמר לי את המשפט הזה בדיוק היום!). הסברתי לו בעדינות-אך-תקיפות שזה לא מתאים, אבל לא אמרתי לו שוב- המותג שלך לא יוקרתי, הוא עממי. האם זו טעות מצידי כמעצבת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י EC;1012683:
תודה רבה לכולם על הערות היעילות והמועילות
הצבע הזהב הוא ממש לא זה שישאר, אלא קאמל ושמנת או לחילופין אנסה שילוב של סגול אצילי וכו'
אני חושבת שאלך על הכיוון של 6,8 ואלה בהמשך תיקון,
אם יש עוד משהו אשמח לשמוע.. וכן ערכים מדויקים לצבע קאמל שלא הצלחתי עדיין ליצור.
אלפי תודות..

לטעמי פנטון 7572 c. הוא קרמלי למדי
(c זה אומר "קוטד" כלומר זה מהקטלוג של הכרומו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י noch100;1013068:
אני מסכימה עם האמירה והחשיבה, ואפשר להביא לסימוכין את הקמפיין הותיק של AVIS- we try harder, שמיצבו את עצמם קבוע כמקום 2 בהשכרת רכב ויצרו לעצמם קו יפה של - כיוון שאנחנו לא הכי גדולים בתחום אנחנו עובדים יותר לשמור על הלקוחות שלנו. אבל אני פשוט תוהה לגבי המינוחים אל מול הלקוחות העממיים הקטנים.
כשאני עובדת מול עסק קטן שאומר לי שהוא יוקרתי, אני בד"כ מנסה לברר גבולות גזרה כמו שציינת: איכות חומר, ייחודיות וכו'.
אבל אם אני מגיעה למסקנה שהוא מדבר על קיטש-יקר אני לא תמיד מתקנת אותו מילולית. אני תוהה אם זה טעות. כלומר אני נותנת לו מוצר שמשדר 'שואו' אבל לא יוקרה, רק שאני לא מתקנת את הלקוח יותר מפעם-פעמיים מבחינה סמנטית. הוא מתעקש שהוא רוצה יוקרתי, ובעיניו יוקרתי = שחור עם זהב מתכתי (שוב, זה בלי קשר לדוגמא בשרשור פה, לקוח אמר לי את המשפט הזה בדיוק היום!). הסברתי לו בעדינות-אך-תקיפות שזה לא מתאים, אבל לא אמרתי לו שוב- המותג שלך לא יוקרתי, הוא עממי. האם זו טעות מצידי כמעצבת?

זה שייך יותר לפורום פרסום
כי ברגע שהלקוח שלך לא מבין את העסק שלו, כל הפרסום שלו מבוסס על טעות.
הוא לא היחיד, רוב בעלי העסקים הקטנים לא ממש מבינים את העסק שלהם, בעיקר כי לא עשו עבודת שטח מספיק טובה.
הם חושבים שהם יודעים, הלוא הם בעלי עסק.
אבל האמת היא אחרת. הסטטיסטיקה מוכיחה את זה, כי 80% מהעסקים הקטנים שנפתחים - נסגרים תוך 5 שנים.
אחד הדברים הכי חשובים לעסק הוא התוויית דרך פעולה, שיווקית ופרסומית.
כשהעסק משדר יוקרה אבל מוכר מוצר עממי זו הטעיה של לקוחות, וזה יפגע לו במכירות.מי שמחפש יוקרתי ומגלה שמכרו לו זול - לא יפנה לשם שוב, וגם לא ימליץ. הוא ירגיש שהונו אותו.
(וגם להיפך. עסק יוקרתי שממצב את עצמו במקום זול ועממי לא יוכל לגבות מחיר גבוה, ולא יגיעו אליו לקוחות שמחפשים יוקרה)
הכל לפי ההגדרה של העסק ושל קהל המטרה.
כשזה נעשה בצורה מדוייקת, זה כלי שיעזור לבעל העסק להוביל את עצמו למקום הנכון מבחינת מיצוב, בידול ובידול חזותי. וכמובן יעזור לו מאוד להגדיל את ההכנסות וליצור יתרון תחרותי על פני אחרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לגבי הלוגו -
אני חושבת שקאמל ושמנת זה מצויין
קחי גוון צהבהב יותר, וללא השחור

דבר שמאוד בלט לי - באנגלית הפונט לא כל כך מוצלח, והוא חוזר בכל הסקיצות.
נסי למצוא פונט מיוחד יותר
הייתי הולכת לכיוון התחרה של 3, אם זה אכן סגנון המטפחות
(קשה לעזור כשלא ממש יודעים באיזה מוצר מדובר, האם זה לציבור דתי או חרדי, איך נראות המטפחות?)
אבל הפונט העברי ממש לא מעודן ולא יוקרתי, וגם השילוב של הכל יחד כרגע לא יושב טוב

אם מדובר במוצר באמת יוקרתי -
כרגע הסקיצות לא מבטאות זאת
נסי לעבוד עוד, תעלי את מה שאת עושה, ונעזור לך להתקדם
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני חושבת שמאוד חשוב שתהיי ברורה עם עצמך מה הסוג של המטפחות האלה. מטפחות יוקרה לא אומר כלום. סוג של מטפחות משי מבריקות לציבור החרדי? מטפחות מעוצבות לציבור הדתי-לאומי? אם הכוונה לסוג השני אז לדעתי אף לוגו לא מתאים לך- זה צריך להיות משהו יותר פשוט, עם תחרות אולי אבל שישדר יותר נשיות ופשטות (כן, גם אם הן נחשבות "יוקרתיות"), ואם זה אכן מטפחות כאלה אז הסלוגן "מטפחות יוקרה" לא יצליח בציבור כזה. אם זה מטפחות שמיועדות לציבור החרדי אז יש מצב שאחד הלוגואים האלה יתאימו לך, אבל באמת עם עוד קצת שיפוץ. בהצלחה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
8 לדעתי
רק תורידי את הסרט העליון
מדהים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י eliezer;1013122:
לטעמי פנטון 7572 c. הוא קרמלי למדי
(c זה אומר "קוטד" כלומר זה מהקטלוג של הכרומו)

לא ממש הבנתי, מאיפה הנתונים הנ"ל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
זה שייך יותר לפורום פרסום
כי ברגע שהלקוח שלך לא מבין את העסק שלו, כל הפרסום שלו מבוסס על טעות.
הוא לא היחיד, רוב בעלי העסקים הקטנים לא ממש מבינים את העסק שלהם, בעיקר כי לא עשו עבודת שטח מספיק טובה.
הם חושבים שהם יודעים, הלוא הם בעלי עסק.
אבל האמת היא אחרת. הסטטיסטיקה מוכיחה את זה, כי 80% מהעסקים הקטנים שנפתחים - נסגרים תוך 5 שנים.
אחד הדברים הכי חשובים לעסק הוא התוויית דרך פעולה, שיווקית ופרסומית.
כשהעסק משדר יוקרה אבל מוכר מוצר עממי זו הטעיה של לקוחות, וזה יפגע לו במכירות.מי שמחפש יוקרתי ומגלה שמכרו לו זול - לא יפנה לשם שוב, וגם לא ימליץ. הוא ירגיש שהונו אותו.
(וגם להיפך. עסק יוקרתי שממצב את עצמו במקום זול ועממי לא יוכל לגבות מחיר גבוה, ולא יגיעו אליו לקוחות שמחפשים יוקרה)
הכל לפי ההגדרה של העסק ושל קהל המטרה.
כשזה נעשה בצורה מדוייקת, זה כלי שיעזור לבעל העסק להוביל את עצמו למקום הנכון מבחינת מיצוב, בידול ובידול חזותי. וכמובן יעזור לו מאוד להגדיל את ההכנסות וליצור יתרון תחרותי על פני אחרים.

אני מסכימה.
אני רק שואלת על המונחים.
יש לקוחות שחושבים שיוקרתי=שחור עם זהב + נוצץ ואם אפשר גם outerglow אז למה לא.
אני חושבת שתוצאה של כל הנ"ל יכולה לצאת עממית. או יותר נכון- קיטש-עלאק-יוקרתי.
וזה גם סגנון עיצובי תואם קהל יעד- קהל יעד שמחפש לעשות 'שואו' אבל לא מוכן להוציא הרבה כסף על מוצר. קהל יעד שלא אכפת לו שלכולם סביבו יש אותו בגד אבל אם הוא מלא פייטים אז כנראה שהוא יוקרתי. שחושב שטאפט + חצאית קומות= פאנסי וייחודי. שבעיניו שרשרת פנינים היא יוקרתית גם אם היא חרוזים עגולים בצבע דמוי פנינה שנקנה בחנות אקססוריז ב35 שח.

השאלה היא האם עלי להאיר את עיני הלקוח שזה לא יוקרתי, אלא קיטש נוצץ שמשדר 'שואו' במחירים זולים. או שפשוט לתת לו מה שהוא מבקש כי זה כן תואם קהל יעד ומטרה ותמחור, בלי להכנס איתו לריב על המונחים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י EC;1013905:
לא ממש הבנתי, מאיפה הנתונים הנ"ל?

מהקטלוג שאצלי בבית.
גם פנטונים מהסביבה הם קארמליים מאד לדעתי, זה קארמל בהיר יותר:
7565
באופסט:
C=0
M= 53
Y= 98
K= 11
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י noch100;1014982:
אני מסכימה.
אני רק שואלת על המונחים.
יש לקוחות שחושבים שיוקרתי=שחור עם זהב + נוצץ ואם אפשר גם outerglow אז למה לא.
אני חושבת שתוצאה של כל הנ"ל יכולה לצאת עממית. או יותר נכון- קיטש-עלאק-יוקרתי.
וזה גם סגנון עיצובי תואם קהל יעד- קהל יעד שמחפש לעשות 'שואו' אבל לא מוכן להוציא הרבה כסף על מוצר. קהל יעד שלא אכפת לו שלכולם סביבו יש אותו בגד אבל אם הוא מלא פייטים אז כנראה שהוא יוקרתי. שחושב שטאפט + חצאית קומות= פאנסי וייחודי. שבעיניו שרשרת פנינים היא יוקרתית גם אם היא חרוזים עגולים בצבע דמוי פנינה שנקנה בחנות אקססוריז ב35 שח.

השאלה היא האם עלי להאיר את עיני הלקוח שזה לא יוקרתי, אלא קיטש נוצץ שמשדר 'שואו' במחירים זולים. או שפשוט לתת לו מה שהוא מבקש כי זה כן תואם קהל יעד ומטרה ותמחור, בלי להכנס איתו לריב על המונחים.
לפי מה שאת מתארת זה סתם "לחנך" בן אדם ללא שום תועלת. (אני טועה?)
אז למה לך??
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה