כללי לוגו למכון תפירה

  • הוסף לסימניות
  • #21
היייתי מנסה לקחת את 6/7 ולהשתמש באותיות עגולות עבות מאד, ולוותר על הקישוטים.
צבע הייתי מחליף גם כן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
סתם מעניין מה אנשים חושבים,
עזרה באשכול כזה זה ניצול או חסד?
או שזה אולי מזיק לגרפיקאים מתחרים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אני אהבתי מאד את 8, פשוט קולע למטרה...
עלו והצליחו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
למה ניצול? חסד עזרה
לפעמים הראש כבר מלא ואין רעיונות...
וגם לגבי הסקיצות לפעמים קורה שיש ללקוח 8 סקיצות שעדיין לא קרובות למטרה
כי עדיין באמת זה לא לוגו
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
גם לימודים, גם תפירה, וגם סדקית, והכל בלוגו אחד?
זו בעיה לבטא 3 תחומים כה שונים בלוגו אחד
לדוגמה - סידקית מתבטא כמשהו זול ופשוט, לעומת תפירת ביגוד לארועים שהוא משהו יוקרתי
אז מראש לא הייתי ממליצה ללקוחה על לוגו אחד אלא שלושה (שכמובן צריך ביניהם קשר)
ואני גם מבינה למה קשה לך להשביע את רצונה, ולמה קשה לה להתחבר
כרגע - הלוגואים נחמדים, הם מבוצעים בצורה מסודרת ונקיה
הגרסאות עם האייקונים הקטנים מדי עמוסות, וגם האייקונים עצמם לא ברורים מספיק
הרעיון הראשון לדעתי מוצלח אך הביצוע דורש ליטוש רציני
תפירת האותיות זו לזו, מה גם שמדובר ב-3 אותיות, שיכולות להגיע כל אחת בצבע שונה וכך לבטא את שלושת התחומים של העסק
אבל שהחוט לא יהיה אחת מהאותיות
את שורת המיצוב להגדיל (כמעט בכל הסקיצות היא קטנה מדי)

לגבי סקיצה 8 -
היא מאוד כללית, ואולי לכן יכולה להתאים
הטיפוגרפיה לא מספיק מקבלת מקום, וכרגע הלוגו לא מספיק חזק

לגבי צבעים - האם הצבע הירוק האפרפר הוא בחירה של הלקוחה?
אם לא, הייתי ממליצה על צבע חי ונקי יותר, שיתאים לעסק נשי
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י ן;1056575:
סתם מעניין מה אנשים חושבים,
עזרה באשכול כזה זה ניצול או חסד?
או שזה אולי מזיק לגרפיקאים מתחרים?

לגופו של דבר,
אין לדבר סוף...
וזו בעצם מטרת פרוג, עזרה הדדית בין בעלי אותו מקצוע.
ואדרבא, למרות שאנו בעלי אותו מקצוע.

ובזה תהילתנו, שאנו מראים לעיני כל, שבבורא בלבד אנו בוטחים, ומידו בלבד הפרנסה, ולמה לא ניטיב לכל יהודי, ואפילו "מתחרה"?!

ולא עוד אלא שבין חברי פרוג ישנו יחס חברותי, ידידותי, שאני עוזר בפרוג, אני עוזר לחבר.
אז מה שהוא עוסק באותה מלאכה שלי?
וכי בגלל זה איננו חברי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י eliezer;1056682:
לגופו של דבר,
אין לדבר סוף...
וזו בעצם מטרת פרוג, עזרה הדדית בין בעלי אותו מקצוע.
ואדרבא, למרות שאנו בעלי אותו מקצוע.

ובזה תהילתנו, שאנו מראים לעיני כל, שבבורא בלבד אנו בוטחים, ומידו בלבד הפרנסה, ולמה לא ניטיב לכל יהודי, ואפילו "מתחרה"?!

ולא עוד אלא שבין חברי פרוג ישנו יחס חברותי, ידידותי, שאני עוזר בפרוג, אני עוזר לחבר.
אז מה שהוא עוסק באותה מלאכה שלי?
וכי בגלל זה איננו חברי?

ראויים הדברים למי שאמרם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לדעתי 4 קוטף את המקום הראשון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אני חושב שariels צודק!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אני אכן מסכים עם מה שענו לך החברים הקודמים, ובנוסף גם חושב שהצבע לא מתאימה פה, כי כפי שאני מבין תחום העסק קשור לנשים הדורש צבע קצת יותר חי ומגוון.

כמו"כ דוגמאות הלוגו אף אחד מהם לא מספיק חזק ומיקצועי!, בד"כ שמים לכל לוגו איזה שהוא קישקוש וכדו' (שזה יעבור בכל מה שיעשה אח"כ בלנקים / כרטיסים וכו' ), לכן הייתי ממליץ לך בתור חבר ב"פראג" שמעוניין בהצלחתך, תעזוב את כל הסקיצות הקודמים, ותעשה רעיון חדש לגמרי, גרפי ומיקצועי.

אם אתה צריך עוד עזרה החברים פה בוודאי ישמחו לעזור לך.

"אל תמנע טוב מבעליו" - אני (ובטוח גם שאר החברים ) ירצו לראות את גימור המושלם של הלוגו אחרי שביעת רצונך ושביעת הלקוח ! ;):)
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י eliezer;1056682:
לגופו של דבר,
אין לדבר סוף...
וזו בעצם מטרת פרוג, עזרה הדדית בין בעלי אותו מקצוע.
ואדרבא, למרות שאנו בעלי אותו מקצוע.

ובזה תהילתנו, שאנו מראים לעיני כל, שבבורא בלבד אנו בוטחים, ומידו בלבד הפרנסה, ולמה לא ניטיב לכל יהודי, ואפילו "מתחרה"?!

ולא עוד אלא שבין חברי פרוג ישנו יחס חברותי, ידידותי, שאני עוזר בפרוג, אני עוזר לחבר.
אז מה שהוא עוסק באותה מלאכה שלי?
וכי בגלל זה איננו חברי?

אשרי עם ישראל שאלו הגרפיקאים שלו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י ms;1057159:
עבודה יפה ! :)
אבל איפה בלוגו משדר את תחום העסק?

הR נותן מראה של חוט מושחל

כמובן שזה רק התחלה/ בסיס / כיוון... ויש עוד עבודה עד שיהיה לוגו מושלם
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
הבנתי!

באמת עבודה יפהפה !!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
ב"ה

לפי דעתי תפירה איך שלא מסתכלים על המקצוע הזה זה שייך
לתחום אומנות היד..... כלומר הלוגו צריך לבטא משהו יותר ציורי, זורם,עיטורי.
פחות משהו רישמי ,חדיש, מרובע,סמטרי וכו'....
כמובן שהכל תלוי בלקוח !


אבל אהבתי את 8

נכתב ע"י eliezer;1056682:
לגופו של דבר,
אין לדבר סוף...
וזו בעצם מטרת פרוג, עזרה הדדית בין בעלי אותו מקצוע.
ואדרבא, למרות שאנו בעלי אותו מקצוע.

ובזה תהילתנו, שאנו מראים לעיני כל, שבבורא בלבד אנו בוטחים, ומידו בלבד הפרנסה, ולמה לא ניטיב לכל יהודי, ואפילו "מתחרה"?!

ולא עוד אלא שבין חברי פרוג ישנו יחס חברותי, ידידותי, שאני עוזר בפרוג, אני עוזר לחבר.
אז מה שהוא עוסק באותה מלאכה שלי?
וכי בגלל זה איננו חברי?

אשריכם ישראל :) :) :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
לפנהי שאכתוב את דעתי על הלוגו עצמו-
אכתוב על צורת הגשת חומרים ללקוח.
לקוח צריך לקבל מהמעצב קובץ בו יופיעו הלוגויים במקום מרווח, על דף מעוצב אסטטית
אולי עם לוגו קטן של המעצב, כל לוגו יופיע במרכזו של דף חלק עם הרבה אויר מסביב, אם יש כמה עיצובים דומים הם יופיעו יחד בדף- העיקרי במרכז הדף, ומתחתיו כמה וריאציות.
ליד הלוגו רצוי להוסיף כמה מילים על השיקולים בבניית הלוגו הנוכחי, וכמובן, מיספור קטן.
אופן הגשת העבודה משפיע רבות על היכולת לבחור, ועל הערכת הלקוח לעבודת המעצב...
רצ"ב קובץ לדוגמא.

לגבי הלוגו עצמו-
מצד אחד צריך לשדר כאן יציבות, מקצועיות ובטחון - מדובר על מכון לתפירה
אנשים שמים שם כסף כדי לרכוש מקצוע והם חייבים להרגיש שמדובר כאן במשהו יציב.
מצד שני המקצוע הוא אומנותי ונשי, צריך לעבוד על משהו מעט גמיש.

מאחר ומדובר בכמה עסקים קטנים תחת שם אחד אני הייתי מעצבת לוגו אחד ותחתיו עוד לוגויים משניים שיופיעו כל אחד בהקשרו: בפרסום המכון- לוגו אחד, בפרסום הסידקית - לוגו אחר. כך ליצור סדרה בעלת מכנה משותף ואייקון שמשתנה.

מקווה שהובנתי...
בהצלחה!
 

קבצים מצורפים

  • לוגו עימדי.pdf
    KB 220 · צפיות: 49
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י ruchama135;1057066:

אני אישי הייתי הולך על הכיוון של ruchama135, שהצבעים הרבה יותר משדרים עסק נשי,
אך לגבי האות R הייתי משאיר אותו צורה, ומחליף את רגל הR למחט,
ושאר האות לחוט שיוצא מהמחט, דומה ללוגו של Sew Perfect.

או הייתי עושה האותיות RSW צמודים אחד לשני, כמו שהיא עשה לSW, ולהוסיף למעלה או מהצד,
איזהו קשקוש הקשור לתפירה. (במקרה שלנו נראה לי שיתאים יותר בצד, שלא נראה כמו מגדל.)

מה אומרים החברים ?

המון המון הצלחה! וכולנו מחכים לראות את התוצאה הסופי, אל תשכח מאיתנו !!! :) :eek: ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
לחברים שלא ראה את Sew Perfect, העליתי אותו פה.
 

קבצים מצורפים

  • sew.pdf
    KB 281.1 · צפיות: 33
  • הוסף לסימניות
  • #40
מה אומרים החברים ?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה