כללי לוגו לעצמי, באמת משימה קשה!

  • הוסף לסימניות
  • #1
הלקוחה לא יודעת לאיזה כיוון ללכת, אשמח שתעזרו לה בנושא.

הדרישות שלה - שיראה מדבקות אך לא של גן;)
תודה מראש

ו... קחו בחשבון שזה רק הכיוון
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
את הרי לא מוכרת רק מדבקות עגולות,
לפי דעתי 3-
זה נראה לי הכי מדבקה על קיר
בהצלחה, ושה' יעזור "לה"
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
שאפו על היוזמה!
הגיע הזמן.....

אבל נראה לי שזה לא מה שאת רוצה לשדר ללקוחות מדבקה מתקלפת?????
הרי זה בדיוק הפוך ממה שאת מוכרת מדבקה עמידה וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
המלבן אולי הכי יפה, אבל הוא נראה קצת כמו גליל נייר, מוריד את היוקרתיות
הראשון מקורי ומתאים, הייתי מחליפה את הלוגו, ועל המדבקה הייתי שמה איור מסוים או משדרגת קלות את המדבקה כדי שלא תראה כמו 'מעל המצופה'. את מקר"ס נכון? אין צורך לענות, סתם נהניתי מהזיהוי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י pinati;1032716:
הלקוחה לא יודעת לאיזה כיוון ללכת, אשמח שתעזרו לה בנושא.

הדרישות שלה - שיראה מדבקות אך לא של גן;)
תודה מראש

ו... קחו בחשבון שזה רק הכיוון

אני אוהבת את הכיוון של הראשון, מצוין
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מאוד יפה,
השני - נראה קצת כמו נייר טואלט...
השלישי לא ממש מובן שזה מדבקה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
1
תנסי את העיגול להעמיד משמאל לאות P בגודל זהה לאות, לדעתי זה יהיה מושלם
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
הראשון מזכיר לי קוסמטיקאית
השני מעולה בעיני, רק האות הראשונה נראית D
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הראשון מהמהם! אולי תגדילי את הכיתוב מדבקות קיר...?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י מיץ פטל;1032873:
הראשון מזכיר לי קוסמטיקאית
השני מעולה בעיני, רק האות הראשונה נראית D

בגלל הצבעים
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
1 הכי מוצלח לדעתי אם כי הפונט של השני הכי יפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י pinati;1032716:
הלקוחה לא יודעת לאיזה כיוון ללכת, אשמח שתעזרו לה בנושא.

הדרישות שלה - שיראה מדבקות אך לא של גן;)
תודה מראש

ו... קחו בחשבון שזה רק הכיוון

אני הכי אהבתי את הראשון!!במבט ראשון!ז"א עכשו שאני יתעמק יותר..אולי אני יבחר בשני..
השלישי לא נראה לי כל כך מביע את עניין המדבקה אם לזה הייתה הכונה...
בכל אופן בהצלחה!!!וזה ממש יפה!!עלי והצליחי!;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ה"לקוחה" צריכה לחשוב על עוד רעיונות איך להביע מדבקות קיר
כל הסקיצות יפות אבל אף אחת לא מתאימה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י שושי כהן;1032964:
ה"לקוחה" צריכה לחשוב על עוד רעיונות איך להביע מדבקות קיר
כל הסקיצות יפות אבל אף אחת לא מתאימה

יפה אמרת, הקדמת אותי,

הלו חברה, לוגו לא אמור להיות אהבתי, צבע יפה וכו'
הוא אמור להיות מתאים, חידוש הא?

ולפי ההרגשה שלי לא עבדת עם בריף, נכון פינתי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
דווקא עם הנייר טואלט המשכתי הלאה
אבל נראה לי שאשמור את זה עד שיבוא לקוח של נ"ט שמתחיל ב-p :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
יש לכם עוד רעיונות? משום מה אני נדבקתי במדבקה...
פרח, איור או כל דבר אחר יכול להיות כל דבר פרט למדבקה .
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
פינתי, בתור מי שמוכרת מדבקות קיר, מה זו מדבקת קיר בשבילך?
איזו חוויה היא מעניקה ללקוח? איזו תועלת?
מה מדבקת קיר עושה לחלל בו הוא מודבקת?
מדבקות קיר זה מותרות לעשירים או שדרוג בזול לעניים?

שאלות כאלה (ונוספות) יובילו אותך לרבדים עמוקים יותר של המותג שלך ויוציאו תוצאות נכונות יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
תחשבי מה המסר, מה השדר שאת רוצה להעביר.
את לא מוכרת מדבקות, את מוכרת יופי, את מוכרת השקעה בבית. בעצם, אני לא יודעת מה את מוכרת, תחשבי בעצמך.
אחרי שתהיה לך החלטה תוכלי להתקדם ללוגו ממוקד יותר.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים


פעם ראשונה שלי בכתיבת ביקורת ספרות, אשמח לביקורת על הביקורת.

כריכה נוגה ומסתורית משהו, של עדר כבשים במנהרת יער עמוקה-עמוקה, מחפה על דפי ספר מטלטל.
כן, אני יודעת שצמד המילים האלו זוכה בלי מאמץ בתחרות הקלישאות הבינלאומית. אף על פי כן, אינני נמנעת מן השימוש בו, כיוון שהוא מיטיב לתאר את החוויה האישית שהספר הזה העניק לי.

הווה
בתחילת הספר מופיעה שרי, אישה צעירה ואם לקטנטנים, שבאופן מפתיע חלקית מקבלת מכתב פיטורין. הוא, מלבד הטלטלה ה'רגילה' שהוא ממיט על ראשו של כל מי שאוחז בו, מעיר בליבה שדים שהיו מורדמים היטב במהלך השנים האחרונות.
צבי, בעלה, הינו אדם בעל ראייה רחבה וכושר ניתוח מעולה. הוא שונא את עובדת היותו פריט בעדר המגזרי, ומשתמש בתכונותיו השכליות כדי לבחון מחדש דברים שבסביבת גידולו אסור לפתוח. הוא מיישם את מסקנותיו: מוסיף מנהג לא מקובל, משמיט אחר, כיוון שלא מצא לו מקור מספק. מתיר לעצמו להימצא במקומות בו אדם בעל חזות כשלו אינו מחזה נפוץ, כיוון שבבדיקתו לא מצא בהם פסול. ובאופן כללי משיל מעצמו את תלבושת הצמר העדרית החונקת.
שרי רואה מהצד, תוהה, נבוכה. צבי שולף נימוקים ערוכים היטב על כל אחד מהשינויים שהוא מוציא לפועל. הוא בסך הכול ירא שמיים וגם למדן, איש טוב ובעל מתחשב וגם קשוב לדעתה. אין לה מה לבוא אליו בטענות, גם אין לה סיבה ממשית לדאוג. אך דאגות אינן זקוקות לסיבות. שרי רואה ושותקת, שומעת ובולעת, עדה לתהליך שבעלה עובר ונושכת שפתיים, מחניקה סוד.
צבי מתאמץ כל כך לרצות את שרי. שרי מנסה כל כך להכיל את דרכו הייחודית של בעלה. שרי לא אומרת מילה. צבי שומע גם מילים שלא נאמרות. פני הבית שלהם רגועים ושלווים, אבל סערות גועשות תחתם.
רות, החברה ששרי הכירה בליל דמעות אחד, מייצגת את מי שאינו מחויב לתלבושת המגזרית. היא משקפת, בדרכה הישרה והמבקשת, את האמת שקיימת, אולי, בהשלכת המוסכמות הציבוריות.

עבר
במקביל, מופיעים בספר מנחם ורחלה, זוג שהקדים, כל אחד בנפרד, לעלות מאירופה לארץ ישראל, ובכך נפשם הייתה להם לשלל. השמועות הקשות מאירופה מבהירות להם שהם נותרו יחידים ממשפחתם.
הם מקימים את ביתם זמן קצר לפני קום המדינה. דרכם, מתחילתה, רצופה תהיות ושאלות. פעילות המחתרת, החברים שמאמצים מנהגים שונים ממה שהכירו באירופה, רוח ציונית ומסורת שמרנית. מותר ואסור מתערבבים עם רצוי ופחות. שחור לבן והרבה-הרבה אפור.
מילותיו של אבא של מנחם, הופכות לצוואה: עשה לך רב. זה לא קל, זה דורש מחיר יקר, אבל הם לא בוחרים בדרך הקלה דווקא. הם מקריבים את הקשרים הקרובים ביותר, בציוויו של הרב. במהלך שנים ארוכות של נתק, הידיעה שדעת תורה היא זו שהנחתה את דרכם, היא המרגוע היחיד שהם מצליחים להביא לליבם המדמם עדיין.

מתחבר
הקשר הדי-צפוי בין מנחם ורחלה לצבי ושרי, מתגלה בערך באמצע הספר בדמות קשר של סבא-סבתא ונכדים. הביקורים של צבי ושרי בבית האבות מחברים את שתי זירות הסיפור בקשר שמחד- מאחד את הדמויות, ומאידך- מדגיש את הקוטביות בין התמסרותם של מנחם ורחלה לדעת תורה, לבין צבי שאינו חושש לבחון בעצמו ולהסיק מסקנות.
מתישהו, אחרי הרבה כאבים ושתיקות, שבע נפילות וקימות, צבי ושרי מוצאים את הדרך. הבית שלהם הופך לרגוע ושליו באמת, לא רק נראה כזה.
בשלב זה גם מתחילים להתרחש, באופן יזום ושאינו, התפתחויות שמבקשות לאחות קרעים בני שישים שנה.
ובסוף, כמו שאומרים כולם, שישה עשורים אינם נמחקים בכמה מילים, אבל צעד אחד בדרך חזרה, נעשה. וזה הרבה כל כך.

אנשים
מי שטעם, כבר יודע, הסופרת אינה נוהגת לכתוב על מלאכים. היא גם אינה נוהגת לכתוב על רשעי עולם. היא כותבת פשוט על אנשים. אנשים שבדרכם האנושית נופלים וקמים, מנסים שוב ומצליחים או שלא, ואז קמים שוב ומנסים דרך שלישית שעובדת או שגם לא. תמיד, בסוף, הם תופסים את הכיוון הנכון.

פלוס
מסקנה. היא חדה. התהליך העמוק שעוברת כל אחת מדמויות הסיפור מאפשרת לקורא להכיר את הנושא על כל שלביו, לפגוש את כל הטיעונים לכל אחד מהצדדים, 'לצלול לחומר' ולהגיע למסקנה הבלתי נמנעת.
בדרכה המשובחת מגישה הסופרת סיפור בנוי היטב. ניכר שכל חומר שהוזכר בספר, הוצג לאחר עבודת שטח יסודית. אין בו אזכורים מעורפלים של נושאים בלתי מובנים, עם כמה מילים שנועדו ליצור רושם, ואת השאר תשלימו בעצמכם.
הרקע לזירה של מנחם ורחלה מוציא את החומר משיעור היסטוריה על תקופת קום המדינה להופעה חיה שבריטים ואצ"ל ובלפור ומלחמת תש"ח הם התפאורה שלה. חוויה מענגת למי שאינו מחבב נתונים היסטוריים יבשים, אך את הפן האנושי של ההיסטוריה, המונגש הרבה פחות, לוגם בשקיקה.

מינוס
כיוון שהספר נועד בעקיפין ללבן סוגיה מורכבת, הוא משתמש הרבה בסיפורים, רעיונות או ציטוטים ממקורות תורניים. אלו בוודאי מוסיפים נופך ועומק, אך לעיתים פוגמים ברצף העלילה.
כך, למשל, קיימות בספר סצנות שהוכנסו, לדעתי, רק כדי ליצור מצע מתאים לשתילת הסיפור. או פרק שלם שרובו מציג דיון-ויכוח של דמויות, תוך התייחסות מינימלית לעלילה אקטיבית. ובאופן כללי, כאשר דמות מסיפור מתחילה בעצמה לספר סיפור, הקורא עלול קצת לשכוח איפה הוא.
אך גם המינוס הזה הוא רק ביחס לספריה האחרים של הסופרת. מצד עצמו הספר הזה ראוי לדעתי לתואר 'יצירת מופת'.

ובסוף
איני משחררת לחלל העולם המלצה קולקטיבית לרוץ לקרוא את הספר. אינני מתערבת לקוראים בטעמם הספרותי.
רק זאת אומר, אם קראתם עד פה,
ראשית- תודה לכם, זה היה ארוך, אני יודעת.
שנית- כנראה שהדמויות דיברו אליכם, או רק נגעו בלב שלכם, מבלי לומר מילה. לכם אני מציעה להשיג את הספר ולפנות לו זמן.
ואם תעשו כן- אשמח לשמוע על החוויה שהוא העניק לכם.​

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה