כללי לוגו לעצמי

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום
-
אני גרפיקאית מתחילה....
אני מנסה לעבוד על לוגו לעצמי
מה אתם אומרים על זה?
הייתם בוחרים בעברית או אנגלית?
הצבעים בסדר??
עדיף סמל או לוגו?
יש לכם עוד רעיונות?
תודה!!


attachment.php
 

קבצים מצורפים

  • לוגו גרפונט 2.jpg
    KB 827.6 · צפיות: 22
  • הוסף לסימניות
  • #3
גם אני לא
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
גמני לא רואה.
תעלי שוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
יפה מאוד!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני לא גאון בעיצוב 'לוגויים'..
ראשית, אין בכל האמור מטה, שום רצון לפגוע חלילה אלא אך ורק ביקורת בונה...
אבל לדעתי הלוגו לא משדר מספיק מקצועיות, צריך אולי להשקיע טיפה ולחשוב מעבר למחשבה הרגילה והפשוטה... בפרט שאת גרפיקאית והלוגו משדר אותך...
תחשבי אם זה לוגו לעצמך את לא מעוניינת להחליף לוגו כל שנה אלא זה אמור לרוץ איתך בעז"ה לאורך זמן.. זה נראה לוגו של מתחילים (סליחה)
צריך לחשוב על לוגו שכל הזמן ישדר עכשוויות אז כדאי להשקיע יותר מחשבה..
בהצלחה..
אם תחליטי לשנות.. תעלי כדי שנוכל להתרשם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י Line;1128246:
אני לא גאון בעיצוב 'לוגויים'..
ראשית, אין בכל האמור מטה, שום רצון לפגוע חלילה אלא אך ורק ביקורת בונה...
אבל לדעתי הלוגו לא משדר מספיק מקצועיות, צריך אולי להשקיע טיפה ולחשוב מעבר למחשבה הרגילה והפשוטה... בפרט שאת גרפיקאית והלוגו משדר אותך...
תחשבי אם זה לוגו לעצמך את לא מעוניינת להחליף לוגו כל שנה אלא זה אמור לרוץ איתך בעז"ה לאורך זמן.. זה נראה לוגו של מתחילים (סליחה)
צריך לחשוב על לוגו שכל הזמן ישדר עכשוויות אז כדאי להשקיע יותר מחשבה..
בהצלחה..
אם תחליטי לשנות.. תעלי כדי שנוכל להתרשם...


את ממש לא פוגעת! אני באמת מתחילה ;);) עצבתי לוגאים חדשים ואני מעלה אותם. אני ישמח לחוות דעת
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מקובל לעלות את התיקונים בהודעה חדשה ולא לערוך את הראשונה.
החדשים יותר טובים, רק תלוי במה שאת מעוניינת לשדר-
חלקם קלילים יותר, וחלקם יציבים יותר.
לגבי האנגלית- נראה לי שזה לא מאוית נכון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י blueberry;1128259:
מקובל לעלות את התיקונים בהודעה חדשה ולא לערוך את הראשונה.
החדשים יותר טובים, רק תלוי במה שאת מעוניינת לשדר-
חלקם קלילים יותר, וחלקם יציבים יותר.
לגבי האנגלית- נראה לי שזה לא מאוית נכון.

טוב תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
קודם כל שיהיה לך המון הצלחה בהמשך הדרך
וכעת
את בטח תלמדי בהמשך על ההתייחסות למאפיינים של הלוגו לפני שמבצעים אותו.
בינתיים כדאי שתציבי לעצמך מטרה מסויימת שאותו את רוצה שהלוגו ישדר,
ושווי מה כל סמל שעיצבת משדר,
אם נניח את רוצה לשדר שאת חושבת הפוך על הפוך או לא יודע מה אז לכן עיצבת את האות "פ" בצורה הזו?

אבל בסה"כ העיצוב נראה טוב, רק צריך לחשוב מהי המטרה.
מקווה שהובנתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
6 או 10.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אהבתי את 10.
בכל מקרה- כדאי לך לנסח מחדש את המשפט של הסלוגן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י נ פלוס;1128060:
שלום
-
אני גרפיקאית מתחילה....
אני מנסה לעבוד על לוגו לעצמי
מה אתם אומרים על זה?
הייתם בוחרים בעברית או אנגלית?
הצבעים בסדר??
עדיף סמל או לוגו?
יש לכם עוד רעיונות?
תודה!!

סך הכל, הלוגואים נחמדים מאוד אבל עדיין חסר להם.

ציינת שאת מתחילה...
ולענ"ד אין חובה כבר על ההתחלה להחזיק לוגו+ שם סטודיו וסלוגן,
אפשר בהתחלה להשתמש רק בשם שלך או ר"ת של השם שלך.

תשאלי כל גרפיקאי\ת ותיק\ה, ויגידו לך שאחד הדברים הקשים זה לעצב לעצמיך לוגו,
לכן, אל תתייאשי מלנסות עוד ועוד כיוונים עד שתיהי מרוצה, גם אם זה יקח זמן...

ד"א, הסלוגן - גרפיקה ועיצוב לגעת בנקודה הנכונה. צריך להפריד בין המשפטים.
כמו"כ, עדיף מבחינה לשונית לכתוב עיצוב גרפי מאשר גרפיקה ועיצוב שאינו אומר כלום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
8 ו-10 בכיוון מצויין.
תבדקי עוד פונטים.
הסלוגן מדי קטן ולגמרי הולך לאיבוד, תקצרי אותו או תגדילי.

סה"כ עבודה טובה מאוד!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה