כללי לוגו עבור מישהו שמייצר ארונות

  • הוסף לסימניות
  • #1
הלוגו מיוצר עבור אברך שפתח עסק לארונות ומזנונים. כששאלתי אותו מה יש לך למכור, הוא אמר פשוט מאוד, אני מייצר את הארונות במו ידיי, טוב מאוד בזה, וקהל היעד שלי הוא מעמד הביניים עד עשירים בקהילה החרדית בלונדון, שומר על מחירים סבירים. נאמן ואדיב.

ידעתי שאני צריך לייצר לוגו פשוט, שמשדר בדיוק את המילים "ארונות, זה מה שאנחנו עושים!" וגם את הקו הקלאסי המאפיין את ארונותיו.

ניסיתי, התוצאות לפניכם. ואני מוכרח לציין שאני מאוד לא שבע רצון מהתוצאות, כלומר, הכיוון נכון, אבל צריך שיפור גדול מאוד, אך יש את הבעיה שאחרי שהשקעת כל כך הרבה מחשבה בלוגו אחד ובכיוון אחד, השיפור קשה פי אלף מהתחלת העבודה, ולכן אני מבקש מכם, לעזור לי לשפר ולתקן את הבעיות שיש בלוגואים, (ישנם בעיות, למשל, כמה מהדוגמאות אינם ניכרים כשהם מוקטנים, שאר הבעיות אני משאיר לכם לפענח, ולמצוא פתרון).

בבקשה, תייעצו, תשפכו את חוות דעתכם.

(המילה CUPBOARD פירושה: "ארונות". המילה STENCO היא השם של החברה)

תודה רבה.
 

קבצים מצורפים

  • A.jpg
    KB 746.2 · צפיות: 13
  • B.jpg
    KB 624.8 · צפיות: 16
  • C.jpg
    KB 723.7 · צפיות: 18
  • D-05.jpg
    KB 696.1 · צפיות: 27
  • הוסף לסימניות
  • #2
לא רואים
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
רואים, כשפותחים.
הכיוון של הראשון טוב. הבעיה שזה יוצא מילה ארוכהההההההה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
דווקא הכיוון נראה טוב מאד.
אני ממליצה על לוגו B בלי 2 הC הגדולים
A מדי ארוך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לתועלת הרבים...

וכדאי פעם הבאה להעלות ב-RGB ועדיף בסיומת PNG.
 

קבצים מצורפים

  • stenco.png
    KB 569.3 · צפיות: 20
  • הוסף לסימניות
  • #7
באמת ארוךךךך
אבל מאוד אהבתי את B ואת C1
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לעסק של ארונות (כאילו, נגר)
נראה לי שהפונט צריך להיות פחות דקיק ויותר יציב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
קודם כל עבודה יפה וניכר שהושקעה מחשבה
לענ"ד דווקא השני מוצלח יותר מכולם. מתוחכם ויחד עם זאת יש בו פשטות נעימה לעין
אמנם הקימורים היוצרים את הS והC מעט מעוגלים מדיי לטעמי ונותנים תחושה של גיטרה יותר תאשר ארונות ובכל זאת.
לעומתם
הלוגואים בC כבדים מדיי לטעמי. אך A מוצלחים לא פחות- כדאי רק למצוא פתרון לאורך- אם בכלל
(יכול להיות שדווקא בעין ה"ישראלית" שלנו זה נראה ארוך מדיי בזמן שלמסתכל אחר- לא)
בכל אופן- הכיוון טוב מאוד. הצבעים נכונים. בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י היוצרת81;1070201:
קודם כל עבודה יפה וניכר שהושקעה מחשבה
לענ"ד דווקא השני מוצלח יותר מכולם. מתוחכם ויחד עם זאת יש בו פשטות נעימה לעין
אמנם הקימורים היוצרים את הS והC מעט מעוגלים מדיי לטעמי ונותנים תחושה של גיטרה יותר תאשר ארונות ובכל זאת.
לעומתם
הלוגואים בC כבדים מדיי לטעמי. אך A מוצלחים לא פחות- כדאי רק למצוא פתרון לאורך- אם בכלל
(יכול להיות שדווקא בעין ה"ישראלית" שלנו זה נראה ארוך מדיי בזמן שלמסתכל אחר- לא)
בכל אופן- הכיוון טוב מאוד. הצבעים נכונים. בהצלחה!

תודה רבה. תגובה מנומקת ומחמיאה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לפני שאני פונה לישון את שנת העובד, ניסיתי עוד משהו, תודות להערות המחכימות.
 

קבצים מצורפים

  • E.png
    KB 14.6 · צפיות: 21
  • הוסף לסימניות
  • #14
ברמה הרבה יותר גבוהה.
(הלוגו יכול להיות מעל הטקסט. סטנקו אפשר בבולד)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י ונתנו10;1070256:
ברמה הרבה יותר גבוהה.
(הלוגו יכול להיות מעל הטקסט. סטנקו אפשר בבולד)

הוצאת לי את המילים מהמקלדת:)
אוסיף גם שלענ"ד הקו הפנימי יכול להיות בלי STROKE ואין צורך שיבלוט משני הקצוות
מעולה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ניכרת פה השקעה, במבט ראשון כל הלוגואים נראים ברמה גבוהה מאד,
זה משדר המון יציבות וחוזק, קו נקי ומוקפד,
ובתרגום לעסק: עסק מאד אמין יציב, עם מוצרים בקו מוקפד יוקרתי ואולי אפילו יקר.
(לי זה יצר אפילו דימוי כחברה גדולה שמוכרת (בשורוק) כבר שנים)
השאלה אם זה מה שהוא רוצה לשדר, אם כן אז ככה:

אני חושבת ש-c 1, או 2 משדרים את המסר בצורה מינימלית ומתאימה מאד,

a ן-d מידי ארוכים, b לטעמי ילדותי משהו עגול מידי ו"מקושקש" (בהקטנה לא יבחינו בעיגולים ובקוים, וכנ"ל ב-d)
E גם הוא מפורט מידי ויצא לא ברור בהקטנה.

לטעמי צריך לעבוד עוד מעט על העליונים (1,2) של C
ללא הנקודות הקטנות בתוך הקו, (רעיון הארון מספיק ברור גם ללא ה"רגליים")
ומתחת לקו להוסיף את המילה "cupboards"
דוקא הפונט של Eמוצלח מאד, הוא יותר נעים,
נסו את c עם הפונט הזה...

אך שוב אם הלוגו רוצה לשדר גם יחס אישי / גם ל"פשוטי העם" וכדו'
הוא חייב כיוון קצת אחר,
פונטים רכים יותר, צבעים פחות מנוגדים וכדו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
האחרון נראה טוב.

השם הזה לא יקדם אותו לשום מקום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
רק תשימו לב שב- B
כתוב copboards במקום cupboards
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י לנדא;1070411:
ניכרת פה השקעה, במבט ראשון כל הלוגואים נראים ברמה גבוהה מאד,
זה משדר המון יציבות וחוזק, קו נקי ומוקפד,
ובתרגום לעסק: עסק מאד אמין יציב, עם מוצרים בקו מוקפד יוקרתי ואולי אפילו יקר.
(לי זה יצר אפילו דימוי כחברה גדולה שמוכרת (בשורוק) כבר שנים)
השאלה אם זה מה שהוא רוצה לשדר, אם כן אז ככה:

אני חושבת ש-c 1, או 2 משדרים את המסר בצורה מינימלית ומתאימה מאד,

a ן-d מידי ארוכים, b לטעמי ילדותי משהו עגול מידי ו"מקושקש" (בהקטנה לא יבחינו בעיגולים ובקוים, וכנ"ל ב-d)
E גם הוא מפורט מידי ויצא לא ברור בהקטנה.

לטעמי צריך לעבוד עוד מעט על העליונים (1,2) של C
ללא הנקודות הקטנות בתוך הקו, (רעיון הארון מספיק ברור גם ללא ה"רגליים")
ומתחת לקו להוסיף את המילה "cupboards"
דוקא הפונט של Eמוצלח מאד, הוא יותר נעים,
נסו את c עם הפונט הזה...

אך שוב אם הלוגו רוצה לשדר גם יחס אישי / גם ל"פשוטי העם" וכדו'
הוא חייב כיוון קצת אחר,
פונטים רכים יותר, צבעים פחות מנוגדים וכדו'

א. כל הלוגואים המצורפים כולם אותו פונט, בC עשיתי קצת עיוות לפונט בכדי לייצר את הארון. ב. אשמח מאוד לדעת על מה לעבוד, דהיינו מה היא הנקודה החלשה אותה מצאת בC1-C2 מלבד הרגליות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
הרעיון של C מתאים, עם המילה סטנקו מתחת
הפונט לא מתאים לבניית רהיטים, תחפשו משהו יותר יציב ועם טאצ' אישי פחות קר.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה