כללי לוגו 'קאלה' - שמלות כלה

  • הוסף לסימניות
  • #2
שם מקסים,
ללוגו יש המון פוטנציאל,
תמשיכי לעבד עוד....
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כתבו לך בעבר
שאם הקאלה תעמוד הפוך יכול להדמות לשמלת כלה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תודה שרי,
זה נכון
אב פרח הפוך נראה על הפנים ממש,
כמו פרח נובל
וזה ממש לא מה שאני רוצה לשדר
בפרסום אני מכניסה שמלה של ממש, מאויירת
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
שם יפה,
האיור של הקאלה עדין מידי ולא מספיק מעובד.
וגם לא מגובש עם הטיפוגרפיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לדעתי בלוגו לא כדאי לשים פרחים וכד'
מקסימום לתת נגיעה קטנה - רמז

השימוש העיקרי ברעיון של השם צריך להעשות בפרסום
אני צודקת?
הרבה הצלחה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
בכל אופן תנסי יותר להתאים אותו לשמלות כלה
כרגע הוא מתאים לחנות פרחים באותה מידה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש כבר רשת חנויות כזאת
צר לי לאכזב


אבל תראי איזה לוגו מוקפד ומינימליסטי
 

קבצים מצורפים

  • images.jpg
    KB 5.2 · צפיות: 21
  • הוסף לסימניות
  • #9
תודה על התגובות המועילות והמקדמות!
אשמח לשמוע עוד

סתם - תודה על הלוגו שהעלית. הוא אכן מעורר השראה
איזה רשת זו? מה מוכרים שם? והיכן היא בארץ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י contrast;1037583:
תודה על התגובות המועילות והמקדמות!
אשמח לשמוע עוד

סתם - תודה על הלוגו שהעלית. הוא אכן מעורר השראה
איזה רשת זו? מה מוכרים שם? והיכן היא בארץ?

רשת חנוית אופנה בארץ יש במלחה ממילא רמת אביב ועזריאלי
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נחמד לשמוע שבחרת את השם שהעליתי. (:
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אכן יש רשת בשם קאלה לבגדי נשים.
אני אישית לא הבחנתי שזה הפרח. לתשומת ליבך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני אקצר כי זמני קצר...
בגדול -
יש לך גישה עיצובית טובה (זה אני יודעת מעבודות אחרות)
ואת יכולה להוציא תחת ידייך משהו הרבה הרבה יותר!
הפרח מדי מפורט, מאוד לא ברור, ואין לו נוכחות מספקת.
כלומר, יש חוסר איזון כרגע,
גם בקו הדק מדי, וגם בשילוב עם הפונט שבעצמו מאוד קוי.
אם את הולכת על איור של קאלה - הפונט צריך להיות מאוד נקי
אם לקחת פונט מתעגל וסריפי - האיור צריך להיות מינימליסטי
אבל לדעתי ה-שאלה היא - האם הקונספט נכון
לכתוב קאלה ולשים ציור של קאלה, בעצם לא מספר לי שום דבר על העסק.
זה יכול באותה מידה להיות חנות פרחים, כלי בית או מצעים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
תודה לכולכם!
קראתי בעיון את התגובות
ולקחתי לתשומת ליבי,
לא הגבתי מחוסר זמן, בקושי אני מוצאת זמן כדי להתקדם בלוגו ובפרסום שלה...

בקשר לפרח -
למי שלא זיהה אותו - זה בגלל שהפרח מופיע בלוגו הזה כל כך לא ברור?
או שבאופן כללי קשה לזהות את הפרח קאלה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
שאלה נוספת -
האם יש בעיה בזוית הפרח שבחרתי - שהוא לא ברור מספיק
או רק בקו הדקיק והמפורט מידי

כלומר,
אם אראה את הפרח מזווית אחרת, הוא יהיה ברור יותר?
העליתי זויות אחרות של הפרח,
שאפשר אולי להתבסס עליהם
מה אתם אומרים?
 

קבצים מצורפים

  • stock-photo-calla-spiral-48025231.jpg
    KB 24.6 · צפיות: 16
  • stock-photo-orange-calla-isolated-over-white-background-with-clipping-path-1443274.jpg
    KB 24.3 · צפיות: 17
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י contrast;1040540:
בקשר לפרח -
למי שלא זיהה אותו - זה בגלל שהפרח מופיע בלוגו הזה כל כך לא ברור?
או שבאופן כללי קשה לזהות את הפרח קאלה?
שכשמתבוננים היטב בלוגו, רואים שזה קאלה. לא בעיה לזהות. הבעיה היא שזה לא קופץ מול העיניים. אני לא קשורה לעיצוב גרפי, אבל אני חושבת שלוגו זה דבר שאמור לספר לך מיד מה את רואה בלי צורך להתעמק.
השם מקסים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י contrast;1040547:
שאלה נוספת -
האם יש בעיה בזוית הפרח שבחרתי - שהוא לא ברור מספיק
או רק בקו הדקיק והמפורט מידי

כלומר,
אם אראה את הפרח מזווית אחרת, הוא יהיה ברור יותר?
העליתי זויות אחרות של הפרח,
שאפשר אולי להתבסס עליהם
מה אתם אומרים?
נראה לי שהזוית הראשונה טובה יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הלוגו מנסה להשתדרג

תסתכלו למטה העליתי לוגו מס 6-7 הכי מעודכן

אנא חוו דעתכם,
ניסיתי לעשות שמלה ופרח יחד, קצת מצויר מידי, אני יודעת.
זה סקיצתי, עדיין

כמו"כ, במספר 5 ניסיתי לשלב את הפרח במינמליות בתוך האות א'
(אל תסתכלו על הפונט, פשוט ציירתי את זה, כסקיצה)
אבל זה כבר באמת נראה חנות פרחים...

דעם חשובה לי מאוד כדי לקדם את הלוגו!
 

קבצים מצורפים

  • סקיצות לוגו קאלה לפרוג.jpg
    KB 237.3 · צפיות: 22
  • הוסף לסימניות
  • #19
אני חושבת שהראשון
אם כי אפשר לעשות את המשחק אם ה-L
גם בל' של הקאלה
והצבעים לפי דעתי לא משדרים כלה קצת עכור
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
הפרח/שמלה כאן ממש יפה. כדאי להוריד את הפסים הדקים, ולהשאיר את הצורה הבסיסית.
לטעמי יותר יפה בלי הגבעול.
אולי אפשר להעמיד את הפרח מעל המילה קאלה באלכסון כשהצ'ופצ'יק של הל' ושל הפרח מתחברים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה