- הוסף לסימניות
- #21
אוקי,
אני מעלה את הלוגו המעודכן לעכשיו
זה כבר מתחיל למצוא חן בעיני...
הוא השתדרג המון בזכות המגיבים,
כאן בפורום וגם באישי.
תודה!
אשמח מאוד לחוות דעתכם הבונה והמקדמת
לחיוב כמו לשיפור
הרקע יהיה כהה יותר
איך הפונט?
שאלה נוספת - בלוגו מס' 7 השמלה מסובבת קצת ימינה, ויש משהו בתנועה שלה יותר מלכותי,
במספר 6 היא יותר סטטית, עומדת, בעיני זה פחות
מה אתם אומרים?
אני מעלה את הלוגו המעודכן לעכשיו
זה כבר מתחיל למצוא חן בעיני...
הוא השתדרג המון בזכות המגיבים,
כאן בפורום וגם באישי.
תודה!
אשמח מאוד לחוות דעתכם הבונה והמקדמת
לחיוב כמו לשיפור
הרקע יהיה כהה יותר
איך הפונט?
שאלה נוספת - בלוגו מס' 7 השמלה מסובבת קצת ימינה, ויש משהו בתנועה שלה יותר מלכותי,
במספר 6 היא יותר סטטית, עומדת, בעיני זה פחות
מה אתם אומרים?
הנושאים החמים