כללי לוגו

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני כרגע באמצע לימודים וזה לוגו ראשון שאני עושה,
אני רוצה לשפר את זה (מבחינת צבעים וכו') ואני לא מצליחה להתקדם הלאה.
מה שאני רוצה לשדר בלוגו זה מקצועיות וקו חדשני ונקי.
הייתי שמחה לשמוע את חוות דעתכם, ומה אני יכולה לשפר ולהתקדם.
תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מקסים בשביל התחלה ואפילו יותר...
אבל בלי הערות אי אפשר;)
1. כדאי לבדוק את הקריאות כי עד שלא ראיתי שכתוב למטה נחמי, ניסיתי לתפוס אם זה נחמי או נעמי או משהו כזה... (תבדקי מול עוד אנשים, כי אולי אני סתם עייפה ולא מפוקסת)
2.דבר קטן אך חשוב, הקו הירוק של האות E לא אותו עובי כמו הקוים הורודים, אאל"ט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מצטרפת להערת הקריאות. קצת קשה לקרוא את השם במבט ראשון.

עוד משהו, תנסי לעגל במקצת את הE. הפינות החדות דוקרות לי בעין, ואני מאמינה שלא רק לי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י bbr;1010016:
מקסים בשביל התחלה ואפילו יותר...
אבל בלי הערות אי אפשר;)
1. כדאי לבדוק את הקריאות כי עד שלא ראיתי שכתוב למטה נחמי, ניסיתי לתפוס אם זה נחמי או נעמי או משהו כזה... (תבדקי מול עוד אנשים, כי אולי אני סתם עייפה ולא מפוקסת)
2.דבר קטן אך חשוב, הקו הירוק של האות E לא אותו עובי כמו הקוים הורודים, אאל"ט.

תודה!

בעיקרון עשיתי את הקו העבה יותר בכוונה כדי שזה יהיה באמת יותר מובן שזה נחמי
ולא משהו אחר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
עוד משהו, תנסי לעגל במקצת את הE. הפינות החדות דוקרות לי בעין, ואני מאמינה שלא רק לי.[/QUOTE]

לא הבנתי אם לעגל את כל הפינות או רק של האות E?

תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
וואו זה כל כך מושלם??..

הייתי שמחה לשמוע עוד חוות דעת..
תודה מראש לכולם!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
עבודה מצויינת ללוגו ראשון. יש לך את זה.
עכשיו תעבדי על הקריאות.

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הלואי, והלוגו הראשון שלי יהיה כל כך ליצור וייצוגי, מצוין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אהבתי!!!!!
אבל תכל'ס לוקח קצת זמן עד שמבינים את הרעיון ולוגו צריך להיות קריא ממבט ראשון
אז תעשי משו
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י מלכי63;1009987:
אני כרגע באמצע לימודים וזה לוגו ראשון שאני עושה,
אני רוצה לשפר את זה (מבחינת צבעים וכו') ואני לא מצליחה להתקדם הלאה.
מה שאני רוצה לשדר בלוגו זה מקצועיות וקו חדשני ונקי.
הייתי שמחה לשמוע את חוות דעתכם, ומה אני יכולה לשפר ולהתקדם.
תודה רבה!

הלוגו מאד יפה, אך כפי שהעירו לפני הקריאות נפגעת.
לדעתי ניתן לפתור זאת בפשטות אם תשלבי את כוונת העדשה כתחליף לקו המחבר את הH במקום בE.

ואולי גם תוספי שולים למעלה ולמטה כמו שיש כעת, כמדומני שזה עדיין לא יפגע בקריאות כ"כ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י מלכי63;1009987:
אני כרגע באמצע לימודים וזה לוגו ראשון שאני עושה,
אני רוצה לשפר את זה (מבחינת צבעים וכו') ואני לא מצליחה להתקדם הלאה.
מה שאני רוצה לשדר בלוגו זה מקצועיות וקו חדשני ונקי.
הייתי שמחה לשמוע את חוות דעתכם, ומה אני יכולה לשפר ולהתקדם.
תודה רבה!

הערה נוספת:
הלוגו כעת מאד יפה, אך אני תוהה אם הגוונים נכונים.
הירוק משדר לי תחושה של טבעיות ורעננות, שאני מאד מסופק אם היא המסר לצילומי סטודיו.
שהם לרוב "מרחפים" קצת, מנסים ליצור תחושת זוהר כל שהיא. מתאים אולי סגול+שחור, או כחול כהה. משהו מהצד ה"קסום" ו"הרוחני" של הסקלה,
או מאידך הפוך, שחור לבן, צהוב/אדום. לצילומי וינטאג' או אופנה (חוץ מבגדי תינוקות שחוזר לפסטלים)
כך להבנתי הדלה מאד בצילום.

מ"מ אולי תבארי איזה מין צלם הוא? איזה צילומי סטודיו עושה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
יפה מאד ובמיוחד להתחלה!
הבעיה היא כזו, הפונט נוקשה, והצבעים ילדותיים...
את צריכה לגבש לעצמך קונספט חזק שיהיה לך ברור איפה את נמצאת, בכיוון הילדותי והקליל או בכיוון הרשמי והיוקרתי.
ועוד דבר, חסר איזון בלוגו, יש כאן הרבה ורוד בכיוון אחד זה מרגיש לי שזה עומד ליפול לשם... תנסי למרכז, או לאזן איכשהו...
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15

קבצים מצורפים

  • לוגו-02.jpg
    KB 605.2 · צפיות: 30
  • הוסף לסימניות
  • #16
מרשים מאוד, במיוחד ללוגו ראשון.
כמו שאמרו לפני, לחשוב על הקריאות ולנסות לעזור בזה.

לא ראיתי טעם להגיב בהתחלה כי ראיתי שכמה כבר כתבו לך את ההערות הנ"ל, אבל אחרי שראיתי שמישהו העלה פה 'אופציה לשיפור' הרגשתי צורך לומר שלדעתי הדוגמא לשיפור שהעלו כאן פחות טובה מהלוגו שלך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
תודה לכולם על ההערות הבונות.
זה ממש עזר לי ונתן לי עוד כיווני מחשבה.
אני אשפר זאת ובעז"ה אעלה לכאן שוב.
תודה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י eliezer;1011169:
הערה נוספת:
הלוגו כעת מאד יפה, אך אני תוהה אם הגוונים נכונים.
הירוק משדר לי תחושה של טבעיות ורעננות, שאני מאד מסופק אם היא המסר לצילומי סטודיו.
שהם לרוב "מרחפים" קצת, מנסים ליצור תחושת זוהר כל שהיא. מתאים אולי סגול+שחור, או כחול כהה. משהו מהצד ה"קסום" ו"הרוחני" של הסקלה,
או מאידך הפוך, שחור לבן, צהוב/אדום. לצילומי וינטאג' או אופנה (חוץ מבגדי תינוקות שחוזר לפסטלים)
כך להבנתי הדלה מאד בצילום.

מ"מ אולי תבארי איזה מין צלם הוא? איזה צילומי סטודיו עושה?

תודה על ההערה על הצבעים..
גם שם די נתקעתי...

הצלמת מצלמת צילומי סטודיו בעיקר ילדים אך גם מוצרים, אופנה וכד'.
דגש על מקצועיות וסטייל נקי וחדשני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י מלכי63;1011378:
תודה על ההערה על הצבעים..
גם שם די נתקעתי...

הצלמת מצלמת צילומי סטודיו בעיקר ילדים אך גם מוצרים, אופנה וכד'.
דגש על מקצועיות וסטייל נקי וחדשני.

אם כך הפונט הנקי נראה לי מתאים מאד, (הלועזי)
אולי את המגע העדין בשביל הילדים תנסי לתת בפונט רך יותר בטקסט העברי.

לגבי צבעים, איני יודע לומר צבע, אבל עצה טובה כן(לא אני המצאתי זאת):
קודם עצבי בשחור לבן עד שיהיה לך צורת הלוגו. אחר כך תחשבי על צבע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
ואולי נסי צבע כזה:
C=22
M=47
Y=28
K=3

ובעברית: פנטון 5005 בקטלוג נייר נ"ע.
(לכרומו הערכים שונים!)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה